Skocz do zawartości

opinie o awaryjności/wadliwość nowej serii 5 (G30, G31)


grzybekm

Rekomendowane odpowiedzi

Ja u siebie nie widze żadnego przeciekania wody pod uszczelkami czy gdziekolwiek. Myje często i wycieram wnęki po myciu i zawsze jest sucho.


Jak się otwiera sam przy komfortowym dostępie podczas mycia to masakra.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 370
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

ok, wczoraj w nocy przetestowane, z kluczykiem w środku nic się nie dzieje, można normalnie umyć auto :cool2:

co do uszczelek to rzeczywiście dziwne, mam nadzieję, że to tylko kwestia ich wymiany i po sprawie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świeżo po wizycie w ASO i hit:

„Proszę Pana to ze uszczelka przepuszcza wodę i przechodzi do następnej zamszowej to normalne i powszechne, szczególnie w poprzednim modelu F10”. Czaicie!?!? W aucie za ponad 400 k, przepuszczanie wody przez uszczelki to normalna sprawa! :duh: :mad2: :mad2:

Stanęło na tym, ze robimy komisyjny test mycia. Żenada!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Kaju, u Ciebie wszystkie uszczelki zamszowe mokre? We wszystkich drzwiach?

Mnie też to zastanawia czy jest poprawnie, ale u mnie mokre są tylko przy tylnych drzwiach na górze. Z przodu sucho.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie w w trzech. Drzwi kierowcy suche.

W ASO twierdzą, ze woda może się przedostawać i ma być odprowadzana rowkiem pomiędzy gumową a zamszową. Pytanie tylko czemu ścianka zewnętrzna tej zamszowej nie jest gumowa żeby nie mokła tylko cała jest zamszowa..?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musiałbym to jeszcze raz dokładnie przetestować, być może akurat tak się trafiło, ze woda w drzwiach kierowcy nie była pod jakimś katem lub mniejszym ciśnieniem... Ciężko powiedzieć, ale to nie zmienia faktu, ze jak zamsz będzie dostawać wody to za rok jego właściwości będą znacznie gorsze...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, wspomniany zamsz na uszczelkach to strzyża tekstylna nakładana w procesie flokowania. Nakłada się go po to, aby dodatkowo uszczelnić powierzchnię styku szyby z uszczelką i osiągnąć lepsze wyciszenie, a także dzięki temu opuszczana szyba nie skrzypi przesuwając się po gumie (zjawisko widoczne w japońskich autach, bo oni nie stosują floku - sam tego doświadczam). To że tam dostaje się woda to to nic strasznego, o ile faktycznie nie przecieka do środka, a samo pojawianie się wody raczej wynika z włosowatej struktury strzyży - powierzchnia nie jest jednolita i nie przylega idealnie w każdym miejscu, zatem może pojawić się coś na wzór rosy. Sam flok jest też raczej trwały, spójrzcie na starsze auta. Osobiście raz widziałem, że komuś flok odpadł, ale samochód miało grubo ponad 10 lat i ogólna kondycja była bardzo mizerna. Mając wcześniej inne i tańsze samochody europejskie też obserwowałem to zjawisko, ale nie generowało ono nic poza punktowymi plamkami wody po myciu na myjni bezdotykowej.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
8500km i padła łączność w iDrive - nie działa Bluetooth Audio, nawigacja (w kółko komunikat "uruchamianie" systemu nawigacji"), concierge i połączenie z aplikacją iOS. Da się to wszystko jakoś twardo zresetować, czy czeka ma wizyta w serwisie?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mialem to samo w x5 w 2009 jak miala pol roku... inny system ale tez ciagle sie resetowalo... winny byl naped dvd do navigacji i trzeba bylo to dziadostwo wymienic... nie wiem czy tam jest tez jednostka sterujaca czy nie... twardy reset to chyba wyciagbac akumulator:D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak czytam o tych usterkach i awariach w G30 , to się zastanawiam czy dobrze zrobiłem ,że go zamówiłem. Obecny samochód przez cztery lata bez żadnej najdrobniejszej usterki i dużo tańszy, poprzedni był drogi i ciągle się psuł, może to już reguła, że czym droższy tym więcej problemów i usterek?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak czytam o tych usterkach i awariach w G30 , to się zastanawiam czy dobrze zrobiłem ,że go zamówiłem. Obecny samochód przez cztery lata bez żadnej najdrobniejszej usterki i dużo tańszy, poprzedni był drogi i ciągle się psuł, może to już reguła, że czym droższy tym więcej problemów i usterek?

 

Raczej nie do końca. Wcześniej miałem Lexusa i obsługa serwisowa na poziomie o którym w BMW, Mercu czy Audi można pomarzyć. Usterka przez 5 lat tylko jedna. Delikatna zmiana barwy lakieru na felgach przy piaście. Efekt - wymiana 4 kutych BBSów wartości 48k - bez mrugnięcia okiem.

Teraz czekam na G30 i jak czytam temat o tych usterkach to tez lekko przerażony jestem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwszy przegląd 26tys.

Klima przeprogramowana,nawigacja z nowym softem.

Wszystkie zgłoszone usterki wyeliminowane .To co trzeszczało naprawione.Koła profilaktycznie sprawdzone i wyważone.Po sofcie wyświetliły siě nowe fajne funkcje związane z przyszłymi ograniczeniami prędkości i co za chwilę nastąpi (nie miałem tego wcześniej) Radio chyba też dostało nowe ustawienia bo jakby lepiej gra.Auto oddane wyczyszczone i umyte.Złotówki nie zapłaciłem.Wow.

Pozdrawiam aris
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli bylo do produkcji to wedlug umowy tracisz zaliczke. Jest zawsze mozliwosc proby dogadania sie a najlepiej jak znajdziesz kupca na to auto to juz w ogole luzik bo zwykle wtedy zwracaja bez marudzenia... no i ewentualnie wady produktu lub kupno innego auto od dealera.


A i najwazniejsze jesli fabryka nie potwierdzila produkcji teoretycznie mozna wycofac zamówienie.bez przeszkod.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgoda może się popsuć, ale z tak małym przebiegiem? nowy samochód? takie proste niedoróbki? i to jest najbardziej uciążliwe , przesiadywanie w serwisie i usuwanie tych wad.

Już to przerabiałem i na samą myśl ... , a potem trudno się go pozbyć i trzeba się męczyć parę lat , no chociaż ze cztery

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz nie ma marek/aut bez wad. Merce, Audi psują się tak samo jak BMW. To tylko kwestia szczęścia na jaki model trafisz...

Patrząc na to jest wypisane przez użytkowników w tym wątku to są to pierdoły i nie występują u wszystkich.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.