Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam ,silnik m54b30 mam problem z drgającym silnikiem na zimnym, obroty nie falująale są ok 900 obr i po chwili sa powyzej 1000 obr ,wyskakuje błąd 1,2 P1242 i P1344, cylinder po odpięciu przepływomierza przed odpaleniem wszystko gra ,normalnie chodzi, przepływomierz pokazyje parametry , podmieniałem tez przepływomierz i dalej to samo co moze byc ,czy to wina krokowego
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Świece kiedy wymieniałeś? Sprawdź cewki na 6 i 2 cylindrze, dla potwierdzenia możesz przełożyć je na inne cylindry i sprawdzić czy błędy przechodzą razem z nimi.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Może być przyczyną, zakręć gaz i zrób na benzynie przynajmniej 50-100km a wcześniej najlepiej skasować adaptacje. Po zamianie cewek dalej zapłon wypada na tych samych cylindrach?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • 1 miesiąc temu...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

U mnie jest bardzo podobnie. Gaz zalozylem jakis tydzien temu i sie zaczelo. Po odpaleniu na zimnym silnik bardzo drga jak wirujaca pralka. Po okolo moze minucie, jak zlapie temperature wszytko sie uspokaja i silnik pracuje rowno. Odpalam na benzynie i wszystkie objawy wystepuja zanim jeszcze zdazy sie przelaczyc na LPG. Swiece byly wyniemione zaraz przed zalozeniem LPG. Nie wywala mi tez zadnego bledu. Malo tego drgania wystepuja na biegu jalowym na wolnych obrotach. Jak podkrece silnik do 1200 obr/min drgania nie sa wyczuwalne.

NIe mam pojecia co moze byc przyczyna.

 

Kasowales adaptacje? Pomoglo cos?

Opublikowano

Odpaliłem na gazie. Różnica olbrzymia. Jak odpala na zimnym na benzynie to wibruje jak wirująca pralka, jak odpaliłem z gazu to drgania były ale bardzo niewielkie, wyczuwalne na kierownicy.

Jakieś pomysły dlaczego tak sie dzieje? Gas jest od tygodnia a przed założeniem nie było najmniejszego problemu z odpalaniem na zimnym.

Opublikowano

No a jak jest lewe powietrze to nie powinien wywalić błędu że mieszanka za uboga?

Kolektor pewnie był zdejmowany do wiercenia. Gazownik powiedział, że znajeźli jakąś nieszczelność ale ją załatał.

Wcześniej jak miałem pęknięty przewód powietrza i zasysał lewe to Check Engine się palił i były błedy 227 i 228 z tego co pamiętam.

Poza tym czemu problem występował by tylko przy rozruchu a nie cały czas?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Różnie, wywala mieszankę, ale też potrafi wywalić wypadające zapłony, czy błędy sond.

Jak zdjął kolektor do wiercenia to się chwali, bo niewielu się chce, ale czy wymienił uszczelkę pod, czy zmontował wszystko jak trzeba, czy mu się jakieś wężyki poparciałe nie posypały i nie wymienił? Jak zdejmował to odmę musiał rozpinać, a te przewody, jeśli nie wymieniane od dawna to sypią się po całości.

 

Dowiedz się co dokładnie było i co Ci "połatał", co wymienił a co nie, to może będziesz bliżej przyczyny.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.