Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć. Słuchajcie, może ktoś mi pomoże. Jest jakaś kombinacja otwierania zamka za pomocą zapasowego kluczyka (podobno taki posiadam, dzięki niemu mogę otworzyć samochód) Kupiłem BMKę z 3 miesiące temu. Problem wygląda tak, że zawsze zamykałem auto centralnym, a w momencie gdy padł mi dosłownie akumulator nie mogę otworzyć, znajomy mówił mi coś o podwójnym ryglowaniu, kompletnie nie wiem o co chodzi. Siedzę od wczoraj i kombinuje, wcześniej otwierałem bagażnik jak mi padł i dostawałem się tamtędy - za pomocą "przedłużenia ręki" otwierałem szybę za pomocy korbki, a teraz nawet bagażnika otworzyć nie mogę. Kompletnie nie wiem co robić. Próbowałem sposobu z podniesieniem klamki od strony kierowcy i kręceniem kluczykiem ale bez skutku. Mam tylko zamek od strony kierowcy i zamek od bagażnika (ale tam normalnym kluczykiem zawsze otwierałem poprzez wsadzenie go i dociśnięciem, bez żadnego przekręcenia (bo tam się nie da). Czy jest jakiś sposób, czy jest jakaś kombinacja? Opadam z sił, a nie chcę załatwiać "Specjalistów" wolałbym sam sobie poradzić z tym problemem.

 

PS: Przepraszam, ale przejrzałem forum i próbowałem problem znaleźć, ale u każdego co innego.

Opublikowano
Cześć. Słuchajcie, może ktoś mi pomoże. Jest jakaś kombinacja otwierania zamka za pomocą zapasowego kluczyka (podobno taki posiadam, dzięki niemu mogę otworzyć samochód) Kupiłem BMKę z 3 miesiące temu. Problem wygląda tak, że zawsze zamykałem auto centralnym, a w momencie gdy padł mi dosłownie akumulator nie mogę otworzyć, znajomy mówił mi coś o podwójnym ryglowaniu, kompletnie nie wiem o co chodzi. Siedzę od wczoraj i kombinuje, wcześniej otwierałem bagażnik jak mi padł i dostawałem się tamtędy - za pomocą "przedłużenia ręki" otwierałem szybę za pomocy korbki, a teraz nawet bagażnika otworzyć nie mogę. Kompletnie nie wiem co robić. Próbowałem sposobu z podniesieniem klamki od strony kierowcy i kręceniem kluczykiem ale bez skutku. Mam tylko zamek od strony kierowcy i zamek od bagażnika (ale tam normalnym kluczykiem zawsze otwierałem poprzez wsadzenie go i dociśnięciem, bez żadnego przekręcenia (bo tam się nie da). Czy jest jakiś sposób, czy jest jakaś kombinacja? Opadam z sił, a nie chcę załatwiać "Specjalistów" wolałbym sam sobie poradzić z tym problemem.

 

PS: Przepraszam, ale przejrzałem forum i próbowałem problem znaleźć, ale u każdego co innego.

 

Więc.. Twoje BMW jak i wielu innych ma ''otwieranie awaryjne''. Otwierasz kluczykiem od strony pasażera!!! Nie kierowcy.

Miałem kiedyś taki sam problem w E32, nie kombinuj z uszczelkami czy innymi "metodami" bo nawet jak się dostaniesz do auta to możesz go po prostu nie odpalisz.

 

Tam w drzwiach pasażera jak włożysz kluczyk to delikatnie kręcisz kluczykiem i podnosisz klamke, wtedy klamka złapie opór i wtedy przekręcasz kluczyk podnosząc bardziej klamke. Wiem, ze ten opis może Ci wcale nie pomóc ale ja osobiście kiedyś tak próbowałem ponieważ zostało mi tak samo to wytłumaczone.... i bawiąc się z tą klamką pasażera i kluczykiem 40 min nie dałem rady otworzyć... przyjechał znajomek co mi to tłumaczył jak to zrobić, podszedł i wkladajac kluczyk, podniosł klamke i otworzył drzwi i wyglądało to tak jakby w ogole nie były zamknięte. Mów wku*w sięgnął zenitu, jak zapytałem JAK ON TO ZROBIŁ to powiedział "lata praktyki". POWODZENIA.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tak samo się otwiera od strony kierowcy,osobiście sprawdzone.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zależy które drzwi otwierasz :D jak od kierowcy to w lewo, jak od pasażera to w prawo. Tak jak normalnie otwierasz drzwi.

1Wkładasz kluczyk w zamek

2 Wyciągasz klamkę do końca

3 Trzymając wyciągniętą klamkę kręcisz kluczykiem aż poczujesz opór

4 Puszczasz klamkę nie cofając kluczyka

5 Przekręcasz kluczyk dalej, może być wyraźny opór i drzwi otwarte.

Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
Albo coś robię nie tak, albo coś jest nie tak... :( Męczy Mnie to, że nie mogę tego otworzyć. Żadnych w necie filmików, porad... Nic, kompletnie.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Co się w ogóle dzieje przy próbie otwarcia?
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
Albo coś robię nie tak, albo coś jest nie tak... :( Męczy Mnie to, że nie mogę tego otworzyć. Żadnych w necie filmików, porad... Nic, kompletnie.

 

Próbuj, dużo opcji otwierania nie ma.

Kluczyk, opór, klamka....

Opublikowano

A słuchajcie, zmienia to postać rzeczy jeśli zamknąłem auto z pilota?

Byłem dzisiaj u miejscowego mechanika i powiedział mi, abym lepiej nie robił prób z podłączaniem się pod auta światła podświetlające rejestracje, bo mogę popalić kable (tam idzie inny prąd, inne kable i nie bezpośrednio do akumulatora). Mówił, abym się dostał nalepiej pod spód auta i podłączył się pod alternator. Innego sposoby nie ma na tą chwile.

Opublikowano
Zakupiłem na allegro szybę tylnią boczną trójkątną. Chyba najlepszym sposobem będzie zbicie szyby, i otworzenie drzwi, wyjęcie akumulatora i naładowanie go, a przy okazji zamontuje sobie szybę.
Opublikowano
A słuchajcie, zmienia to postać rzeczy jeśli zamknąłem auto z pilota?

 

Zamkniecie pilotem powoduje to, ze komputer dostał sygnał, iż swiadomie zamykasz auto czyli oczekujesz pelnego zabezpieczenia auta.

Sprobuj otworzyć tak jak wcześniej Ci pisaliśmy. To, że wybijesz szybe nie oznacza, ze uruchomisz wóz.

Miałem taki sam problem w E32.

Opublikowano
A co byś powiedział na pomoc ślusarza ? Ponoć są takie serwisy .. Mojemu koledze otworzyli auto za 600 zł .. wysoka cena ale na pewno mniej zachodu
Opublikowano

Jak nie odpalę. Słuchaj, plan jest taki.

1. Jak szyba przyjdzie sprawdzę czy jest cała przy kurierze i następnie pójdę do auta i wybiję szybie tylnią lewą boczną trójkątną.

2. Wsadzę rękę do środka i opuszczę szybę (w środku mam korbkę).

3. Odłączę akumulator i wezmę go do ładowania. (trochę go podładuje).

4. Zamontuje akumulator

5. Otworzę auto z pilota.

6. Zamontuję szybę.

Więc myślę, że chyba da się tak, prawda?

Uważam, że tematu drążyć nie trzeba, pewnie szybka przyjdzie w Poniedziałek lub Wtorek, więc napiszę jak mi poszło. :)

Opublikowano
czekam z utęsknieniem... tylko żeby nie było tak, że wypijesz 3-4 drinki, wkur*isz się, podejdziesz do auta i NAGLE go otworzysz za 1 razem nie wiedząc jak to zrobiłeś :D
Opublikowano

Okej, Panowie. Słuchajcie.

Wczoraj było 4 moich kumpli (specjalistów) i wczoraj szyba tylnia przyszła.

Jeden przyniósł lewarek, drugi śrubokręt, trzeci piwko, czwarty technik obserwator i ja.

Zrezygnowaliśmy z wybicia szyby. Podnieśliśmy BMW na lewarku, ale była próba podpiąć prostownik pod ALTERNATOR.

Drugi kolega polecił otworzenie maski, przez grilla, wsadzenie płaskiego i odciągniecie jakiegoś dzyndzla i faktycznie po 3 minutach bawienia się poszło.

Podłączyliśmy normalnie BMW na kable i otworzyłem z pilota, na chwile obecną BMW ma ładowany akumulator (całą noc) i później podłączę.

Więc udało się. Myślę, że temat zostanie zamknięty. Dziękuje wszystkim za pomoc.

 

PS: Mogę komuś sprzedać szybę tylnią lewą trójkątną. Pozdrawiam.

Opublikowano
Wczoraj było 4 moich kumpli (specjalistów) i wczoraj szyba tylnia przyszła.

Jeden przyniósł lewarek, drugi śrubokręt, trzeci piwko, czwarty technik obserwator i ja.

 

fajnie TO brzmi :norty:

Opublikowano
E34 z prawej strony nerki można pociągnąć zamek otwierania maski np szprychą rowerową i ja otworzyć i dać napięcie i otworzyć auto pilotem

tak mi kiedyś znajomek otworzył E32 :cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.