Skocz do zawartości

BMW F10 520d sportowe zegary / torque display - brak skali


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

jestem po chipie i brakuje mi skali w kw(160) i nm(400). Jak patrze na grafiki na google wszystkie 520d maja max 160kw w podziałkach i 400nm jak u mnie. Czy da się zwiększyć podziałkę?

Aktualizacja najnowszych map/Kodowanie/Zmiana oświetlenia/ambientu wewnątrz auta - zapraszam PW

Opublikowano
O to ciekawe jak wyjdzie u mnie :( bo jade wgrać soft bo też chce te zegary a auto po programie 260kucy 540 Nm

 

ps. da się

 

właśnie nie wiem czy to też nie zależy od pojemności silnika zakres max mocy i momentu, ale może ktoś się wypowie w tej sprawie.

Aktualizacja najnowszych map/Kodowanie/Zmiana oświetlenia/ambientu wewnątrz auta - zapraszam PW

Opublikowano
A ja myślę że to bardziej od softu no ale zobaczę.

To nie wina softu, wgrany został najnowszy.

Aktualizacja najnowszych map/Kodowanie/Zmiana oświetlenia/ambientu wewnątrz auta - zapraszam PW

Opublikowano

Ja w 528i miałem najpierw robiony program, a potem dokodowane zegary sportowe. Efekt jest taki, że skala na wykresie mocy starcza (jest do 320KM) natomiast moment nie (na skali do 400).

Ppewnie jest to ściśle powiązane z rodzajem silnika i każdy ma inną podziałkę.

Opublikowano
Ja w 528i miałem najpierw robiony program, a potem dokodowane zegary sportowe. Efekt jest taki, że skala na wykresie mocy starcza (jest do 320KM) natomiast moment nie (na skali do 400).

Ppewnie jest to ściśle powiązane z rodzajem silnika i każdy ma inną podziałkę.

 

dzwoniłem do speca od bmw i powiedział, że idzie podziałkę przesunąć, ile w tym prawdy to nie wiem, spróbuje dostać odpowiedź na bimmerfest. Powiedz mi ile na hamowni miałeś mocy i momentu a jak wygląda sprawa na zegarach?

Aktualizacja najnowszych map/Kodowanie/Zmiana oświetlenia/ambientu wewnątrz auta - zapraszam PW

Opublikowano
Panowie z TC performance w cenie tuningu stroją w gore tez zegary sportowe zgodnie z wykonana modyfikacja także jest to jak najbardziej rabialne :)
Opublikowano
Tylko i wyłącznie do zrobienia przez przeprogramowanie sterownika ECU.

Aktualizacja najnowszych map/Kodowanie/Zmiana oświetlenia/ambientu wewnątrz auta - zapraszam PW

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
Mylisz się. Virus jak to nazwałeś to nic innego jak "grzebanie". Przy okazji tego grzebania został przegrzebany rejon odpowiedzialny za skalę na sportowych zegarach. Pare bitów do zmiany i masz nową skalę. Prosta sprawa (jak dwa metry drutu w kieszeni).
peace & love
Opublikowano
Zapewniam Cię, że się nie zmieni choćbyś namierzył i podniósł wszystkie limitery momentu. Zresztą spójrz na zdjęcie. Moc i moment musiałyby działać niezależnie gdyby było jak piszesz, a tak nie jest. Zmiana kilku bitów i już. Limitery nie muszą być ruszane. To są niezależne mapy.
peace & love
  • 1 rok później...
Opublikowano

Skalowanie sportowych zegarów działa całkowicie niezależnie od ustawień w ''Torque Limiterach''. We wszystkich softach MEDC17/MDG1 w Fxx Gxx seriach jest odpowiedni dział ustawień dla sport displays. Generalnie skale na zegarach Momentu i Mocy możemy niezależnie od siebie modyfikować. W większości przypadków wartości na skalach możemy zmieniać co 40 jednostek, czyli np. 240>280>320HP. Co więcej możemy modyfikować aktualne wskazania momentu i mocy tak, żeby zaniżały lub zawyżały realne wartości.

Ja do wszystkich swoich softow dodaje skalowanie zegarów jako standard.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Skalowanie sportowych zegarów działa całkowicie niezależnie od ustawień w ''Torque Limiterach''. We wszystkich softach MEDC17/MDG1 w Fxx Gxx seriach jest odpowiedni dział ustawień dla sport displays. Generalnie skale na zegarach Momentu i Mocy możemy niezależnie od siebie modyfikować. W większości przypadków wartości na skalach możemy zmieniać co 40 jednostek, czyli np. 240>280>320HP. Co więcej możemy modyfikować aktualne wskazania momentu i mocy tak, żeby zaniżały lub zawyżały realne wartości.

Ja do wszystkich swoich softow dodaje skalowanie zegarów jako standard.

Czysta prawda

  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano
Jedno pytanie... po zakodowaniu zegarów sportowych pojawiły się oczywiście w IDrive ale nie działają. .. nie ma żadnego pomiaru. Poprostu wskazówki leżą na dole.. można coś z tym zrobić?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jedno pytanie... po zakodowaniu zegarów sportowych pojawiły się oczywiście w IDrive ale nie działają. .. nie ma żadnego pomiaru. Poprostu wskazówki leżą na dole.. można coś z tym zrobić?

Raczej nie.

Masz auto przed 03/2011 pewnie?

Opublikowano
Nooo... 2010 grudzień. .. szkoda bo fajna zabawa z tymi zegarami
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nooo... 2010 grudzień. .. szkoda bo fajna zabawa z tymi zegarami

 

Mam i nie skorzystałem.

Ale jak nie miałem, to chciałem mieć :)

Opublikowano
Nooo... 2010 grudzień. .. szkoda bo fajna zabawa z tymi zegarami

 

Mam i nie skorzystałem.

Ale jak nie miałem, to chciałem mieć :)

 

Potwierdzam. Jarałem się nimi raz jak zostały zakodowane. I nigdy więcej już nie włączyłem hahahaha. Od bajer który jest.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Tzn pozwala to nauczyć się jeździć danym samochodem w sposób dynamiczny lub oszczędny.

Widać kiedy się korzysta z momentu a kiedy z mocy.


No ale nic poza tym.

Ja na liczniku 6wb w trybie sport na dolnym pasku pod prędkościomierzem również mam jakby wykres aktualnej mocy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.