Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie. Mam mały/duży problem z moją bawarką. ;/

Miałem do wymiany rozrusznik bo się zacinał... Przy okazji postanowiłem przeczyścić EGR i kolektor bo strasznie był zasyfiony... Po tych działaniach bawareczka wgl nie odpala. Kręci ale nie pali ;/ Nie wiem czy to wina tego, że akumulator był odłączony czy coś innego... 5 razy zdejmowałem już kolektor żeby jeszcze raz sprawdzić czy wszystko dobrze złożyłem... Po podpięciu pod kompa pojawiał się błąd 42E2 czyli wychodziłoby że coś jest nie tak z ciśnieniem paliwa, ale sprawdzałem na kompie i ciśnienie na szynie przy wyłączonej zapłonie jest ok 4 bar a przy odpalaniu 200/300 zależy kiedy padnie aku ;D więc nie wiem czemu pojawiał się ten błąd ale po wymianie kostki czujnika bo uznałem, że coś jest nie tak z jednym kablem błąd zginął ;/ A ona dalej nie pali... Czy macie pomysły co to może być?? Przy zdjętym kolektorze jak próbowałem odpalić wydobywał sie dymek z głowicy i czuć było rope... Gdy wciskałem gaz już przy założonym kolektorze wydobywał się dym z wydechu. Nie ma Inpy i nie mam nikogo w pobliżu kto by miał... Mieszkam w Uk, kupiłem na ebayu chinskiego autocoma ale teraz już wiem że to... Czy jest taka możliwość, że po dopięciu/rozładowaniu akumulatora załączyła się jakaś blokada? Skoro jest takie ciśnienie w szynie Cr to chyba pompa progowa jest sprawna? Nie wiem co już może być ;/ Macie jakieś pomysły?

 

 

aaa jeśli chodzi o klapki to są i próbowałem z podłączonymi i z odłączonymi i nic ... cały czas to samo... Na plaka też nie reaguje. Jeszcze jest w immo taki błąd ale nie wiem od czego A0B5 i D90400 czasami D944

Pozdrawiam !!

  • Odpowiedzi 51
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

próbowałeś DDE-EWS reset w INPA?

 

1 .wybieramy silnik

2 .wybieramy model silnika (w moim przypadku dde 5.0 for m47 ,musicie znac swoj model silnika jesli korzystacie z wersji bez e 46 bmw 1 ma te same kody wybieramy nasz np dde5.0 m57 pisze version do not match malfunction possible klikamy ok)

3. wybieramy ``activate``( u mnie jest pod f5 u was moze byc inaczej )

4. wybieramy ``ews``

5. wybieramy ``reset`` wyskakoje in progres klikamy ok

6.wracamy do glownego menu czyli ; back ,back,back ;zamykamy inpa wylaczamy zaplon wyjmujemy nasze zlacze obd z gnazda przekrecamy zaplon i odpalamy ...a autko odpala :)) (WAZNE !!! zeby zrobic to w dokladnie w tej kolejnosci i nie wylaczac zaplonu ani nie wypinac obd wczesniej niz opisalem poniewaz EWS nie zresetoje sie )

po udanum zabiegu podlaczamy sie jeszce raz kasojemy blad i juz po wszystki czytamy jeszcze raz no ,,fault codes found,,,, zrobione odpala i nie ma bledow :))

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
100% procent synchronizacja załatwi sprawę, miałem dokładnie to samo w przypadku e60 po wymianie rozrusznika. Jaki masz ten kabel? Pobierz inpa i spróbuj.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Powiesz jaśniej które to ?:) lub podeślesz linka? Bo znalazlem jakies e89 i to ma 4gb i nie wiem czy to to czy nie
Opublikowano

Dzięki:) Zamówiony :) może jutro będzie :) A jeśli to nic nie da... To gdzie szukać jeszcze?

Jeszcze jedno pytanie :/ Czujnik temperatury turbiny / czy zassysanego powietrza turbiny gdzie sie znajduje? Przy nie odpalanym 4 dni samochodzie ma 80 pare stopni :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Czujnik temperatury powietrza dolotowego masz na rurze między ic a egr.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Mam już kabelek. Zrobiłem ten reset, błąd ews się usunął ale dalej nie pali... ;/ tylko nie wiem czy dobrze działa ta inpa bo cały czas błędy jakieś sypie... np czy napewno chce dalej kontynuować
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Mam już kabelek. Zrobiłem ten reset, błąd ews się usunął ale dalej nie pali... ;/ tylko nie wiem czy dobrze działa ta inpa bo cały czas błędy jakieś sypie... np czy napewno chce dalej kontynuować

kasujesz błędy i nadal są zapisane?

Opublikowano

Udało się :) za 5 razem... Wyjąłem na godz aku, akurat w tym czasie go podładowałem... Później podłączyłem, włożyłem kluczyk z kością ( ten w adapterze ) i dwa razy wcisnąłem reset i dopiero poszło : :mrgreen: )

Też macie z tą inpą tak, że cały czas wyskakuje błąd połączenia ?:/

 

I jeszcze jedno pytanie jak aktywować kierunki us?:)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jaki błąd połączenia? Zrób zrzut. Kierunki zakodujesz przy pomocy ncs :search:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Kierunki zakodujesz przy pomocy ncs :search:

 

A masz jakąś liste takich fajniejszych funkcji do zakodowania? Typu żeby zapalały się ringi i żarówki podświetlenia tablicy po otwarciu i zamknięciu, te kierunki us oraz prędkość w km na liczniku...

 

Mam jeszcze inne pytanie... Chodzi o EGR. Czytałem trochę o blokowaniu programem do 30 % i w niektórych postach pisali o samych pozytywach ale też było pare tematów na innych forach, w których twierdzili, że jednak lepiej jest w opcji fabrycznej zwłaszcza zimą... Jak to jest? Dla kolektora lepiej gdy jest przyblokowany ale dla silnika już nie? Bo wolniej się nagrzewa?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja nie widzę negatywnych wpływów ograniczenia egr (brak termostatu egr i chłodnicy spalin). Jeżeli chodzi o ncs nie mam takiej listy.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano (edytowane)

Czyli warto ograniczyć?:) I tylko dis-em można to zrobić?

Jeszcze odnośnie wtrysków... Sprawdziłem w inpie i przy:

66 stopniach

1: 1.79

2: -2.52

3: 0.85

4: -0.09

Przy 82 stopniach

1: 1.71

2: -1.41

3: -0.06

4: -0.19

 

Jest się czym obawiać? Zamówiłem dziś liqui moly do czyszczenia wtrysków.

Edytowane przez michal676
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ista też, dla czystości kolektora zdecydowanie tak.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.