Skocz do zawartości

Piszczace hamulce tylne ; nowe klocki z tarczami ori


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Piszę tylko informacyjnie i w celu potwierdzenia tego co wcześniej / wyżej pisałem. Zmieniłem tarcze i klocki przód, na Zimmermann (wcześniej miałem takie same klocki, ale tarcze "stare") i piszczenie ustało w każdym zakresie temperatury i prędkości. Przejechałem na nowym zestawie ok. 2.000 km. Pozdrawiam :D

Reasumując - nie trzeba kupować Ori żeby tarcze się nie wichrowały ? ;)

Opublikowano

Dunlo2 - tarcze "stare" tzn ori?

kocurr - 2tys km o niczym nie swiadczy. 2 lata temu w e90 zalozylem tez zimmermana. Na przód nawet bawiercane. 2 tys km nic sie nie dzialo specjalnego, ale moze akurat mocnao nie chamowalem, no i to bylo latem gdzie deszcze tak czesto nie padaja. Po 4-5 tys bylo juz niestety masakrycznie. Późna jesień, deszcze itp. I może tych mocniejszych hamowań już było więcej. Tarcze zaczeły bić dość odczuwalnie. Na wiosnę musialy być zmienione. Myslę że na przód tylko ori. teraz mam x5 i na pewno założe ori tarcze na przód. Klocki ATE bo ATE idzie na pierwszy montaż. W tarczach na pewno jest różnica miedzy ori ATE a ATE na rynku. W klockach raczej nie powinno być. Problem tylko żeby kupic oryginalne ATE a nie turecckie podróby. Polecam post x5 35xd - tarcze, klocki

Opublikowano

"Stare" tarcze nie były ori. Z tego co pamiętam to Textar.

Ja uważam, że za OEM aż tyle nie opłaca się dopłacać - takie jest moje zdanie :D

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Jeszcze raz zabiore glos w tej sprawie. Jedno jest pewne w samochodach i to nie tylko BMW. Cena wszystkiego co dotyczy predkosci z jaką moze jeździć auto, a przede wszystkim osprzętu hamulców rośnie "geomertrycznie" (takie porównanie d funkcji kwadratowej) w stosunku do tej prędkości. Czyli kiedy autko może wycisnąć np 50 km/h wiecej jego hamulce są o wiele droższe. Prawda jest taka że za technologie trzeba zapłacić. Jak ktoś kupił szybkie auto nie może sie spodziewać że hamulce bedą tanie. Kilku mechaników od BMW mówiło mi juz że na przód tarcze tylko ori bo to daje gwarancję (100% nigdy nie ma) że nie trzeba będzie przed normalnym zużyciem kupować nowych tarcz i odwiedzać warsztatu. Tu jest kwestia kupienia dobrych klocków jesłi ktoś nie chce tych ori. Tu sprawa jest otwarta do dyskusji myślę.

Jak kogoś żona jeździ tylk po mieście e90 1.8 to może nie kupować ori oczywiście. Ale nie po to chyba BMW jest tym autem gdzie się oszczedza na hamulcach.

Oby tylko zawsze mieć to szczęście i kupic oryginały (nie chodzi o "or' tylko o producenta). Turek podrabia części co niemiara i człowiek potem głupieje jak coś takiego kupi.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.