Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, mam problem z niedziałającym zaworem egr, po którym jak kilka razy przejadę i zgasze i zapale to wyskakuje check engine. Auto nie traci na mocy nic, dodam ze robiłem zaślepki na kolektor i przy okazji wyczyściłem egr elektrozawor od egr. Przed ta operacja tego nie było. Dziś wyciągnąłem raz jeszcze elektrozawor by zobaczyć czy działa i jak dmuchalem w vac a przytykając out i odwrotnie to elektrozawor tykał , wiec wydaje mi sie ze jest dobry. Egr jak wciskałem to tez ładnie chodzi pod lekkim oporem. I juz mi sie pomysły skończyły.. trzeba jakaś adaptacje robić egr jak go czyscilem i elektrozawor tez? A chce to opanowac bo podobno dpf sie nie wypala jak check swoeci...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak masz turbinę sterowaną podciśnieniowo to zamień elektrozaworki, wtedy go ewentualnie wykluczysz.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Błąd mam p0401 układ recyrkulacji spalin - niewystarczający przepływ. A co do podmiany elektrozawor to Nie wiem jak mam turbinę sterowana bo ktos mówił ze elektrozawor po lewej str gdzieś jest ale ja go tam nie widze nigdzie, chyba ze ktos miałby jakiś rysunek gdzie on mniej wiecej jest to bym sprawdził. Chyba se idzie jakos po vinie rozkodować?

 

Moje ostatnie błędy które zczytalem z inpy to były te:

4587 fuel filter

3f35

4b10 engine roughness regulator

4687 throttle valve actiatoe

4677

4548

43d1

4501

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

4587 filtr paliwa zatkany wiedz zaczął bym od jego wymiany

3f35 ladeluftschlauch Überwachung im Leerlauf fehler czyli lewe powietrze wiedz wszystkie szlachty do sprawdzenia a przede wszystkim szlachty podciśnieniowe od egr

4B10 laufruheregler  regulator obrotów czyli może pochodzić od egr

4687 Drosselklappensteller silniczek położenia przepustnicy

4677 zbyt niskie napięcie na dsc

4548 samochód się wzbudza

43d1 przepustnica sterowanie

 

Sprawdź węże podciśnieniowe a następnie przepustnice

Powinna się poruszyć przy otwieraniu samochodu. Możesz zdjąć też szlauch i sprawdzić czy się porusza

Nie wiem jak jest w 3.0d ale w 2.0 jest ładny dostęp

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Opublikowano

No właśnie przepustnica jeat ciagle otwarta. Nawet na zgaszonym silniku. A węże podciśnienia , które posprawdzać bo ten co do egr idzie z głównego powietrza mam wymieniony i jakieś jakieś dwa tam były to te wymieniłem. A z tymi obrotami to moze cos być mówisz z egr? Bo właśnie jak silnik chodzi na postoju to wskazówka tak ledwo rusza sie do gory i na dol i mowie albo któryś wtrysk No a teraz ty cos mówisz właśnie o egr. A z tej przepustnicy ruszałem ta fedra to fajnie chodziła. Ale ona powinna sie zamknąć przy zgaszeniu auta nie? A otworzyc przy zapaleniu tak?

 

Ps gdzie jeszcze te lewe powietrze szukać?:D

Opublikowano
Witam, jeżeli mogę to dołączę się do tematu. Też mam problem z egr. Napiszę co zaobserwowałem sam. Egr wyczyszczony i przy wciskaniu chodzi normalnie. Gdy zaciągam podciśnieniem też tłoczek chodzi i trzyma-nie opada. Gdy odłączę wężyk od egr to nie ma w nim podciśnienia,do zaworu dochodzi podciśnienie a dalej do egr już nie. Kupiłem inny używany zawór ale z innym numerem (sprzedawca mówił że są one zamienne 7.22796.00). Gdy go podłączę to działa bo podciśnienie z niego idzie na egr ale owiera on mocno egr aż tak, że auto się dusi jakby spalinami. Wszystko sprawdzane na postoju. Stary zawór ma numer 7796634. Inpa pokazuje błąd egr, w wartościach mierzonych ilość zadanego powietrza około 300 jednostek a wartość zmierzona waha się 450-500 jednostek. Filterki przy zaworkach wyczyszczone. Proszę o podpowiedzi co dalej sprawdzać i co można wykluczyć. Ja podejrzewam dalej zawór podciśnienia sterujący egr-em.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

krisstow tak, egr często jest przyczyną falowania na wolnych obrotach.

yogofon jaki konkretnie błąd? Najlepiej wklej zrzut, taka wartość masy powietrza jest gdy zawór egr jest ograniczony, wtedy jest to normalne, więc to też warto brać pod uwagę.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Moze tez mam cos nie tak z zaworem podciśnienia który steruje egr? Bo jak wyciągnę wężyk to czuje ze delikatnie wężyk zaciąga powietrza albo dmucha teraz nie pamietam:p ale jakaś reakcja jest. A ta przepustnice jak mam spieprzona moze bym sprobowal otworzyc i ja jakos naprawić bo widziałem na necie ze ktos probowal naprawiać i naprawił. A jak sie nie uda kupiłbym nowa albo dobra używkę i tyle. Bo teraz prwnie dpf mi soe nie wypala z dwóch względów 1 to check engine z egr prawdopodobnie bo nie reaguje na gaz wogole a dwa to niedziałająca przepustnica
Opublikowano
No to wężyk co idzie do egr zaciąga mi powietrze a egr dalej noe chodzi. To co egr byłby niesprawny czy jeszcze cos innego? Bo niechce na darmo kupić egr wraz z przepustnica a okaże sie ze to nie to;) jak kolega zrobi mi inpe to tez wysle parametry jak to wyglada u mnie.
Opublikowano
Podciśnienie powinno być takie że lekko zasysa palca jak przyłożysz, bynajmniej u mnie tak jest. Jeżeli takie podciśnienie nie rusza Ci egr-em to raczej niesprawny egr. Ja ściągałem rurę plastikowa która dochodzi od intercolera do egr. Odpal auto i tam będziesz widział jak egr pracuje.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Przyczyn niestety może być kilka: elektrozawór, zawór egr, zbyt niskie podciśnienie spowodowane nieszczelnością przewodów lub samą pompą, zdarzają się przypadki, że to przez serwo spada podciśnienie.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Właśnie wężyk zasysa palec , wiec elektrozawor raczej byłby tez dobry a moze ten egr kurde niesprawny szkoda ze nie manna próbę jakiegoś na podmianę bo bym od tego zaczął. Elektrozawor czyscilem sprawdziłem czy chodzi i cykal jak zasysalem powietrze.

 

A inpa idzie zobaczyć czy jest wystarczająca ilość powietrza? Żeby wykluczyć jakieś inne rzeczy

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Podciśnienia w inpa nie sprawdzisz.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Kurde No wiec lipa. A idzie jakos cos podlaczyc żeby sprawdzić czy egr sie rusza czy szlag go trafił? Jakieś powietrze albo cos. A co z ta przepustnica probowal moze ktos naprawiać? Maniek a o która pompę ci chodzi
Opublikowano
No u mnie podcisnienie jest raczej odpowiednie gdyz ten zawor z innym numerem otwiera odrazu egr do konca az spaliny przyduszaja auto. Moze musi byc zawor z identycznym numerem, myslalem tez ze trzeba dopisac do auta ten zawor podcisnienia bo jest na nim podobny kod jak na wtryskach , ktory sie dopisuje do auta. Ktos cos jeszcze podpowie, bład wrzucilem na pierszej stronie.
Opublikowano
Powiedzcie mi czy jak bym egr zaślepił i wyprogramowal z kompa to dpf będzie sie wypalał? I czy przepustnica jak egr dołączę bedzoe dzialac normalnie bez niego? Bo one są razem skręcone ze sobą i nie wiem czy jeden wpływa na drugi czy nie
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Czy wytwarza odpowiednie podciśnienie, do pomiaru potrzebny jest wakuometr.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Mam identyczny problem, również wyrzuca mi błędem 4501, sprawdzałem egr i chodzi, wężyki podciśnienia szczelne, zaworek sterujący egr nowy,

Byłem u znanego diagnosty z forum, i podczas sprawdzania egr wyszło że minimalnie coś związane z podciśnieniem nie domaga ponieważ nie osiąga zadanej wartości

(jest delikatnie niższa). Albo wina Vacum pompy albo jest to serwo ponieważ podczas manewrów parkingowych czasem pedał hamulca robi się twardy.

Masz też takie objawy?

Opublikowano
Nie, nie mam takiego objawu, ale ja znów czytałem czy to nie jest wina czujnika ciśnienia turbiny ponoć to jest to co na kolektorze na gorze jest;p i zastanawiam sie czy to nie bedzoe to bo jak zaslepialem kolektor to dałem górna kopułkę do wyczyszczenia kercherem pod ciśnieniem a tam ten czujnik okrylem workiem , ale nie wiem czy woda sie gdzieś do niego nie dostała.. No objaw ten pojawił mo sie właśnie po tym jak wywaliłem klapki No i czyscilem ten kolektor ale tylko górna kopule. Czy mógłby sie ktos wypowiedzieć?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.