Skocz do zawartości

E39 525iAT M54 - Świeci kontrolka trakcji DSC.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam,

 

Dziś zgasiłem auto na podwórku bez świecącej kontrolki trakcji by odpalić je ponownie po chwili już z tą niemiłą niespodzianką :duh: . Próby wyłączenia poprzez przycisk nie skutkują. Kontrolka ABS nie świeci.

 

Kiedyś miałem E39 523 z 1997 roku, które miało ASC. Tam miałem podobny problem i wystarczyło, że nastawiłem linke na swoje miejsce. Tutaj chyba działa to inaczej bo nie mogę jej odszukać.

 

Jeżeli ktoś ma jakieś pomysły będę wdzięczny,

 

Pozdrawiam

Edytowane przez Kaszana
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zacznij od błędów.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Mi nie działał DSC i świeciła się kontrolka przez padnięty czujnik położenia kierownicy.

Ale jak napisał kolega, zacznij od zaczytania błędów :)

Opublikowano
Kiedyś miałem E39 523 z 1997 roku, które miało ASC. Tam miałem podobny problem i wystarczyło, że nastawiłem linke na swoje miejsce. Tutaj chyba działa to inaczej bo nie mogę jej odszukać.

Jeżeli ktoś ma jakieś pomysły będę wdzięczny,

 

Pozdrawiam

 

Bo w starym poczciwym M52 miałeś przepustnicę sterowaną linką, teraz masz sterowanie elektroniczne i linki nie znajdziesz. Powtórzę za kolegami: porządna diagnoza kompem na początek :cool2: a potem czyszczenie przepustnicy :wink:

Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Opublikowano

Witam,

 

Błędy -> https://imgur.com/a/sIIEz

 

Bład 126 po skasowaniu nie wraca, niestety 97 pozostaje nie ugięty. Kontrolka dalej świeci.

 

Czyli czujnik położenia kierownicy? Jeśli tak to czy zanim zdecyduje się na wymiane warto go ponownie INPA skalibrować?

 

Pozdrawiam!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tak, na początek kalibracja.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
97 jak nie ugięty to prawdopodobnie zerwana taśma, wejdź w live data i sprawdź czy zmieniają się wartości jak kręcisz kierownicą, jak źle skalibrowany powinien dać się skasować na chwilę, zapali się jak zaczniesz jechać i przeczyta niewłaściwe ustawienie
Opublikowano

Witam,

 

Dla potomnych:

 

Czujnik wymagał ponownej kalibracji. Po niej skasowanie błędu i kontrolka znikła a kontrola trakcji działa jak należy. Miejmy nadzieję, że już nie wróci :norty:

 

Wielkie dzięki za pomoc :cool2:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To elegancko :8)

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.