Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Nie ma co porównywać ciężkiego a6 do 335d,prędzej już do serii 5 np 535 d.No i weźmy pod uwagę że ta 320 konna A6 po chipie ma już mega fajny przyrost sporo większy niż 35d.

320 konna a6 w zakresie 0-100 przyspiesza według producenta 5,2s więc teoretycznie potrzeba dobrze porobionej 335d aby mięć ciutkę lepszy czy podobny wynik 0-100

100-200 to inna bajka już bo masa itp. Troszkę nie chce mi się wierzyć że seryjne 335d objechało lajtowo seryjne 320 konne a6 w normalnej budzie. No chyba że ten avant to jest kombi ? to tam pewnie inna masa.

No i tak jak mówisz my BMW często szukamy trakcji to takie quattro przyklejone.

 

No ja napisałem, że przed chipem nie miałem szans z rodzinnym kombiakiem w klekocie :shock: ::

Złapałem wczoraj kolegę nowym a6 quattro 3.0 tdi biturbo 320 hp, i zmiażdżyłem go jak małego żuczka, gdzie przed chipem nie było nawet szans startować, tak więc 7 hp robi aż tak wielką różnicę ? :shock:

 

Po chipie został w tyle chodź od 0 do 60/70km/h był delikatnie z przodu :x

  • Odpowiedzi 86
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

To źle doczytałem ;p

No po chipie to tak podobna moc a mniejsza masa w 3er to by się zgadzało.

Porób jakieś pomiary z RL jestem ciekaw przyspieszenia po chipie.

Tylko czekać na dobrą aurę żeby do 60km/h BMW nie szukało trakcji.

Fajnie ten moment obrotowy musi wciskać w fotel ? :D

Tymsoon akurat 6er nie jeżdżę przez mały problem póki co a jedynką to nawet nie chcę stawać obok hehehe a szykuje mi się właśnie trasa na podlasie.

Siedlce odwiedziłem ostatnio ale to w sądzie jako świadek. :D

2h jazdy 5 min zeznań :lol:

btw ładny tam budynek sądu

Opublikowano
To źle doczytałem ;p

No po chipie to tak podobna moc a mniejsza masa w 3er to by się zgadzało.

Porób jakieś pomiary z RL jestem ciekaw przyspieszenia po chipie.

Tylko czekać na dobrą aurę żeby do 60km/h BMW nie szukało trakcji.

Fajnie ten moment obrotowy musi wciskać w fotel ? :D

Tymsoon akurat 6er nie jeżdżę przez mały problem póki co a jedynką to nawet nie chcę stawać obok hehehe a szykuje mi się właśnie trasa na podlasie.

Siedlce odwiedziłem ostatnio ale to w sądzie jako świadek. :D

2h jazdy 5 min zeznań :lol:

btw ładny tam budynek sądu

 

z tymi pomiarami to poczekam do lepszej pogody, a przynajmniej do czasu kiedy nie będzie mokro , bo na tą chwile od 0-80 ciągle miga żółta lampka :norty:

a tam nie zawsze sie musimy rolkować :D przejedziemy się moim traktorem :wink:

Opublikowano

W sumie jadę sam to nie będzie mi kobieta marudzić że robię postój na przejażdżkę autem.

Zerknę potem trasę i może się uda po drodze gdzieś zgadać :)

Opublikowano

Mój były traktor 335d e90 392/819 zrobił best RL 10,6 100-200 a przeważnie 11-11,2 (po liczniku 10s)

do setki 5,0 RL

Opublikowano

Twój traktor Vaporr był mocno porobiony prawie pod 400km tymsoon ma tylko po sofcie.

Co nie zmienia faktu że są to niepozorne diesle a czas mniej niż 11s 100-200 to super wynik.

Moje 645ci robi 100-200 14 s na RL więc baty by były konkretne :D

Opublikowano

bo ja wiem czy mocno ? Przelot był pełen bez dpfa i to odetkalo mocno auto...a do tego też sam soft tyle że z tych mocniejszych od TC :)

tak to wszystko seria, łącznie z ICem

Opublikowano

Myślałem że pod te 400 km to trzeba jeszcze IC zmieniać.

W 335d piękne jest to że niedużym kosztem można fajnie zmodyfikować autko.

Bezdymnie było ?

Opublikowano

było standardowo czyli przy normalnej jeździe bezdymnie a jak but do końca to coś tam leciało ale bez lokomotowy

za to w garażu jak parkowałem to śmierdziało i to nie było fajne :)

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Pany, mam taki problem mały, poszukałem trochę tu na forum ale coś nie znalazłem konkretnej odpowiedzi..

Chce kupić nowe żarniki do bixenonu, ile "k" najlepiej wybrać i jakiej firmy ? chciałbym, żeby barwa była w miarę jasna/biała ( nie żółta i nie fioletowa bo jak dla mnie to wygląda dość dziwnie... ) ale też nie do przesady.. ktoś może polecić coś dobrego ? :wink:

Opublikowano

Ja dziś kupiłem żarniki w Intercars :) z poz. 5 z poniższej listy po 300/sztuka

kierowałem się tematem ten co link niżej i na 25stronie masz taki wpis

 

Witam

Z mojego doswiadczenia:

1. Zarniki Phillips 4300 (3200lm)

- chyba swieca najslabiej

2. Osram Xenarc 4300 (3200lm)

- podobnie jak Phillips

3. Osram Night Breaker 4800 (3200lm)

- Lepiej swieca w nocy niz wymienione wyzej.

4. Osram Cool Blue Intense 5500 (3200lm)

- najlepiej oświetlają drogę zarówno w suche dni jak i deszczowe i najładniej wyglądają.

5. Osram Cool Blue Intense 6000 (3200lm)

- j/w, najlepiej oświetlają drogę zarówno w suche dni jak i deszczowe i najładniej wyglądają. Nie ma zauważalnej różnicy w porównaniu do CBI 5500.

Przerabiałem również Bosma 6000 i GE 5100. GE barwa 5100, ale w porównaniu z Osram 5500 gorzej oświetlały drogę w deszczu.

Wszystkie zarniki kupowane w Inter Cars, a wiec oryginalne.

Tak ze moim zdaniem, jak chcecie miec dobrze oswietlona droge i dobry look nie oszczedzajcie na zarnikach.

Oczywiscie kazdy ma swoje odczucia, ja podalem moje.

Odblysniki po regeneracji, klosze po regeneracji.

Pozdrawiam

Opublikowano
Ja dziś kupiłem żarniki w Intercars :) z poz. 5 z poniższej listy po 300/sztuka

kierowałem się tematem ten co link niżej i na 25stronie masz taki wpis

 

Witam

Z mojego doswiadczenia:

1. Zarniki Phillips 4300 (3200lm)

- chyba swieca najslabiej

2. Osram Xenarc 4300 (3200lm)

- podobnie jak Phillips

3. Osram Night Breaker 4800 (3200lm)

- Lepiej swieca w nocy niz wymienione wyzej.

4. Osram Cool Blue Intense 5500 (3200lm)

- najlepiej oświetlają drogę zarówno w suche dni jak i deszczowe i najładniej wyglądają.

5. Osram Cool Blue Intense 6000 (3200lm)

- j/w, najlepiej oświetlają drogę zarówno w suche dni jak i deszczowe i najładniej wyglądają. Nie ma zauważalnej różnicy w porównaniu do CBI 5500.

Przerabiałem również Bosma 6000 i GE 5100. GE barwa 5100, ale w porównaniu z Osram 5500 gorzej oświetlały drogę w deszczu.

Wszystkie zarniki kupowane w Inter Cars, a wiec oryginalne.

Tak ze moim zdaniem, jak chcecie miec dobrze oswietlona droge i dobry look nie oszczedzajcie na zarnikach.

Oczywiscie kazdy ma swoje odczucia, ja podalem moje.

Odblysniki po regeneracji, klosze po regeneracji.

Pozdrawiam

 

Dzięki wielkie, jutro lece do hurtowni zobaczymy jaki będzie efekt. Na tą chwile moje xenony w nocy świecą całkiem spoko, ale w deszcz, to tak średnio mi się podoba..

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

I jak się jeździ po chipie ?

Pewnie już przywykłeś i auto wolne się wydaję a od paru dni pogoda taka że to i tak te wszystkie konie gówno warte :D

Bardzo mało się 335d zrobiło na rynku więc jest szansa że w końcu sprzedasz.

Ja tak samo się bujam ze sprzedażą f21..auto bezwypadkowe potwierdzony przebieg ,o niebo lepiej wyposażone niż auta w przedziale cenowym w okolicach 40 tys przebieg ale niestety sprowadzone:(

Wystawiłem mega tanio i tak się targują a nie będę auta za 35 k sprzedawał. Może ilość drzwi to u nas problem bo auto mało praktyczne dla rodziny.

Opublikowano

Przez pierwszy tydzień czułem różnice, a teraz to już lipton :D chciało by się więcej więcej i więcej :lol: co do pogody to aby tylko lodu nie było :wink:

Masz racje, obserwuje już troche, ale narazie nie wystawiam jej dalej, zrobie chociaż z 2 tyg przerwy, jakieś nowe zdjecia, czy nie wiem co, już nie mam sił do sprzedaży tego zetora :duh:

Kasy nie chce chyba jakoś dużo, biednie też nie wygląda, hajsu nie żałowałem, ale jak widać, lepiej walić w *uja jak 90% handlarzy :cool2:

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Założone nowe żarniki, zgodnie z podpowiedziami kolegów, wynik na wielki PLUS, dodatkowo wymieniłem wszystkie oleje i filtry, klocki i czujniki i przy okazji zobaczyliśmy, że wypięła się trochę ta dolna czerwona rura od IC i narobiła troche ramadanu... ( ale dlaczego jak i po co ... nie wiem.. ) Wszystko upaćkane w oleju, a ja myślałem, że to Turbo już tak mocno się poci :shock: :duh: :duh: , dziś mam zamiar rozebrać osłonę i wyczyścić wtedy będę miał pewność, że to nie leci tak mocno z turbo :wink:
Opublikowano (edytowane)

aktualizacja : przebieg na dzień dzisiejszy tj. 06/02/2018 341150 km,

 

mała fotorelacja na nowych felgach :

 

337b526bf469.jpg

6ee64960cbb0.png

 

ze zmiennikiem :

 

59cafec2064c.jpg

 

zima to zje*** okres chyba dla wszystkich kierowców, nienawidzę mieć brudnego auta, ale przy dłuższej trasie to niemożliwe :roll:

 

a2d9c32f4d87.jpg

 

to już po robocie ale o felgi to sie chłopaki nie postarali :

 

a960ce7c4a9c.jpg

 

a tu z wczorajszej nocki :

 

91e6b29612a6.jpg

Edytowane przez tymsoon
Opublikowano

Nie boisz sie jezdzic bez DPF i katów po szwajcarii i europejskich krajach ?

 

Swego czasu czytałem , że kary są masakryczne .

 

Z nostalgią spogloądam na tematy 3 litrowych diesli , poruszając się na codzień 328 i :roll: :roll: :roll:

Opublikowano

ee tam, miałem już parę kontroli na UE, ale nikt nigdy tego nie sprawdzał i mam nadzieje, że nie będzie :D poza tym auto wygląda na dość młode, smołą z komina nie wali, zderzaki nie okopcone wiec raczej pod tym względem nie przykuwa uwagi dzielnych Policemanów :lol:

 

Ty tęsknisz za dieslem, a ja na stacji już bym wolał sięgać bo wąż z zieloną etykietką :mrgreen: :mrgreen:

Opublikowano
Ja akurat bardziej bym się obawiał, że mogą się przyczepić do ciemnych szyb w drzwiach
http://images68.fotosik.pl/367/113fbbf3940b185fgen.jpg
  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zderzaki nie, ale końcówki wydechów czarne i brudne od smogu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.