Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Z hamulcami mialem tez problem mimo nawiercanych tarczy :/
Miałeś wypadek? Pomogę w uzyskaniu odszkodowania
  • Odpowiedzi 86
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

zadzwoń może doradzą coś

http://brakes.pl/

ale z tego co wiem to bez wydania na hamulce 8-10k jak co niektórzy tu na forum to na tańszych zestawach mniej lub bardziej będzie Ci bić przy hamowaniu

Opublikowano

Widzę sprzedaż 335d idzie tak jak mojej f21 czyli z mizernym skutkiem :(

Niestety większe przebiegi muszą przyciągać mega atrakcyjną ceną grubo poniżej rynkowej.

Zatem zamiast sprzedawać czas na mody ?>:)

Celujesz w 400+ ?

Opublikowano

Nie wiem czy to kwestia przebiegu. Wystarczy popatrzeć na temat dotyczący kupna samochodu lub dział, gdzie samochody są weryfikowane. Większość pytań brzmi: "samochód w super cenie, dajcie znać czy warto oglądać". Później co drugi dzień dostaję na priv pytania - a ile kosztuje to, a ile to, a czy to trzeba robić, a czy nie można taniej.

Daj znać jak pójdą mody - ja swojego już bardziej nie ruszam ze względu że to cabrio. Nie ma sensu ciężkiego słonia koksować mocą - i tak ruszyć nie mogę z miejsca.

Opublikowano
Widzę sprzedaż 335d idzie tak jak mojej f21 czyli z mizernym skutkiem :(

Niestety większe przebiegi muszą przyciągać mega atrakcyjną ceną grubo poniżej rynkowej.

Zatem zamiast sprzedawać czas na mody ?>:)

Celujesz w 400+ ?

 

No idzie biednie... telefony jakieś są, parę osób NAWET się umówiło na oględziny :D ale nikt nie przyjechał :duh: :duh: Kupcy gołodupcy xD lool

Myślę, że powoli będę coś działał, ale nie rezygnuje ze sprzedaży, może delikatnie pomodzone auto przyciągnie więcej klientów :wink: a jak nie to dalej będę coś działał, bo nie ukrywam, że nudzi mnie już trochę...

Opublikowano
Nie wiem czy to kwestia przebiegu. Wystarczy popatrzeć na temat dotyczący kupna samochodu lub dział, gdzie samochody są weryfikowane. Większość pytań brzmi: "samochód w super cenie, dajcie znać czy warto oglądać". Później co drugi dzień dostaję na priv pytania - a ile kosztuje to, a ile to, a czy to trzeba robić, a czy nie można taniej.

Daj znać jak pójdą mody - ja swojego już bardziej nie ruszam ze względu że to cabrio. Nie ma sensu ciężkiego słonia koksować mocą - i tak ruszyć nie mogę z miejsca.

 

Ja myślę, że trzeba trafić na konkretnego klienta, mam czas, nie spieszy mi się ze sprzedażą, ale biorąc pod uwagę ceny które są na alledrogo, moja chyba jest za niska :norty:

Po modach opisze wszystko co i jak poszlo, zobaczymy co ten traktor wykaszle :wink:

Opublikowano
Myśle że u Ciebie głównym powodem to 3 z przodu i brak mpakietu, dla większości poszukujących to 2 rzeczy ciężkie do przełknięcia, szczególnie ta 1... cena raczej tu nie ma wiele do rzeczy. Ale na wiosne jest większy ruch w autach, jak chcesz sprzedawać to pakowanie kasy w mody moim zdaniem mija się z celem
Opublikowano

Postaw ja na jakiś godniejszych felgach, np. styl 230 lub 225 19', bo myśle że wbrew pozorom wiele ludzi i na to patrzy ...bo dla niektórych zmiana felg to już problem że trzeba jakiś wysiłek podjać :duh: . Jakbyś dołożył zderzaki z m-pakietu to jeszcze lepiej. Nie ma co ukrywać i owijać w bawełne - jak na 335 e92 to auto zewnetrzne wygląda biednie. Kolor to myśle że też spory problem w tym przypadku, ale z tym to już nic nie zrobisz :| .

 

Żeby nie było nie hejtuje, a pisze swoje spostrzeżenia nt. sprzedaży. :D

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano

hejt nie hejt, nie jestesmy dziecmi :D kazda opinia mile widziana :wink: podzielam zdanie, ale mpka dokładał nie będę nad felgami coś już myślę, a wlasnie wróciłem z hamowni, seria wyszła 275 km 600 nm, spodziewałem się troche wiecej tym bardziej, że rolkowałem się z innymi 335d, i byłem zawsze z przodu, no ale jak na 334 tys km przebiegu nie ma biedy, zawsze mogło być 250 :norty:

Na tą chwile 327,2 km i 704,8 nm, niżej wrzucam wykres.

7e7f32c0af89.jpg

I tak z pytaniem do wszytskich którzy mieli ponad 350 km, jak tym się jezdzi ? teraz mam założone nowe opony TOYO 255/40/17, i urwa ciężko ją na drodze utrzymać, a co dopiero przy większej mocy :shock: :shock: Ogólnie wrażenia bardzo pozytywne czuć różnicę i to mega, banan nie schodzi :mrgreen:

 

nad kolejnymi modyfikacjami czekam do następnego roku, w między czasie trochę pomyślę co robić, czy zostawić czy sprzedawać.. mieszane mam myśli...

Opublikowano

Nie mogę się doczekać, żeby opisać wrażenia z jazdy 335 z mocą ponad 400KM,ale dzisiaj jeszcze nie mogę tego zrobić ;)

 

Masz więcej zdjęć z wycieczki po górach? Te trzy wyglądają zachęcająco. Jaką trasę zrobiłeś?

http://images68.fotosik.pl/367/113fbbf3940b185fgen.jpg
Opublikowano

nie mam zbyt dużo bo nie miałem na to czasu... :cry:

ogólnie trasa wyglądała : Siedlce --> Paryż --> Marsylia --> Grenoble ( specjalnie tu pojechałem, żeby pojezdzic po górach ) --> briancon ( alpy... cudowna sprawa ) -> mediolan --> swiss --> wrocław --> siedlce :D

Ogólnie, auto na winklach sprawowało się super, szkoda tylko, że to nie lato, bo na 19'' i niskim profilu skręca się dużo lepiej... szczególnie w ciasnych zakrętach.

Mam gdzies filmik jeszcze nagrywany go pro, w wolnej chwili jak znajde troche czasu to wrzucę jakiś krótki filmik . :wink:

Opublikowano

Mimo wszystko całkiem fajnie seria wyszła jak na ten przebieg.

Teraz jest taka pogoda że niestety będzie zrywać tylnonapędówki szczególnie z taką mocą.

Co do dalszych modyfikacji to nie wiem czy zdrowo jest obciążać dodatkowo silnik z takim przebiegiem.

Sam soft to ok ale kolejne przyrosty mocy pociągają za sobą już chyba modyfikacje mechaniczne...

Ja bym poczekał na Twoim miejscu do wiosny jeśli chcesz dalej coś modyfikować bo w zimę te dodatkowe 40-50km i tak się nie przydadzą.

Opublikowano
Super trasa, uwielbiam takie podróże, więc zazdroszczę, pomimo nie najlepszej pory roku :)
http://images68.fotosik.pl/367/113fbbf3940b185fgen.jpg
Opublikowano
Super trasa, uwielbiam takie podróże, więc zazdroszczę, pomimo nie najlepszej pory roku :)

 

ja też to uwielbiam, szczególnie góry, fr - it- swiss, no naszczescie nie było duzo sniegu, chociaż łańcuchy się przydały :D także jak ktoś by miał ochotę przeżyć tripa życia, jestem chętny co by taką wycieczkę poprowadzić :lol: :lol:

Opublikowano

Razem z żoną mamy w planach takiego tripa na lato/jesień także moznaby połączyć siły :)

Powiem Ci że 327km to bardzo bardzo delikatny chip ,ja miałem 392 ale po przelocie i dpf out. A ze wszystkim seryjnymi gratami na miejscu zwykle +-350-360 robia

Opublikowano
Razem z żoną mamy w planach takiego tripa na lato/jesień także moznaby połączyć siły :)

Powiem Ci że 327km to bardzo bardzo delikatny chip ,ja miałem 392 ale po przelocie i dpf out. A ze wszystkim seryjnymi gratami na miejscu zwykle +-350-360 robia

 

Pora roku jak najbardziej prawidłowa :cool2: ja na tripa zawsze chętny :D

 

No u mnie tez nie ma dpf i katów.. Dużo czytałem o tych hamowniach, programach i wychodzi, że wyniki z kartki nie zawsze odpowiadają tym co jest w rzeczywistości, tak więc mam plan podjechać na inną hamownię i tam sprawdzić wynik.. :roll: wiadomo, że dużo tez zależy od tunera, ale tu jest 327hp i 700 nm, a widziałem wykresy po 370hp i 650 nm i inne różne cudawianki.. Jest jeden sposób, który chodzi mi po głowie, mianowicie złapać 335d pomodzone na 360 hp i zmierzyć wyniki. Być może to tylko moje własne odczucia, ale różnica między tym co było wcześniej a tym co jest teraz, to jak przepaść.. Złapałem wczoraj kolegę nowym a6 quattro 3.0 tdi biturbo 320 hp, i zmiażdżyłem go jak małego żuczka, gdzie przed chipem nie było nawet szans startować, tak więc 7 hp robi aż tak wielką różnicę ? :shock:

Opublikowano
jak chcesz możemy się złapać tylko gdzie,u mnie 2 hamownie pokazały 2 różne wyniki ale różnica była o 9 km i 15 Nm
Opublikowano

tymsoon - arek11 ma nieaktualną moc w profilu ,te 360km to już dawno i nie prawda :)

a6 quatro to ciężka locha, w 320koniach nic dziwnego że został z tyłu. Masa ma kluczowe znaczenie i rodzaj napędu ośka/ 4x4 no i szybka skrzynia.

Złap się z jakimś lekkim autem typu np seat cupra 1460kg w dsg i 290km w serii a zobaczysz że dostaniesz od niej baty ,konie to jedno a masa drugie

Opublikowano
tymsoon - arek11 ma nieaktualną moc w profilu ,te 360km to już dawno i nie prawda :)

a6 quatro to ciężka locha, w 320koniach nic dziwnego że został z tyłu. Masa ma kluczowe znaczenie i rodzaj napędu ośka/ 4x4 no i szybka skrzynia.

Złap się z jakimś lekkim autem typu np seat cupra 1460kg w dsg i 290km w serii a zobaczysz że dostaniesz od niej baty ,konie to jedno a masa drugie

 

hehe, no tak, masy nie wziąłem pod uwagi, myślałem tylko o złudnych cyferkach :duh:

Opublikowano

bo ja wiem czy cupra aż tak by poszła? ma połowę tego momentu co tymson a to duża różnica, najbardziej widoczna zresztą przy dużych prędkościach.

Swoją drogą to objechanie 3.0 tdi w obojętnie jakiej budzie to nie jest wyczyn, ja swoim oplem VC 2.8 też większość takich biorę "na raz", co prawda po chipsach ale.. biorę bo przy podobnej mocy i momencie masa robi różnicę.

Opublikowano
bo ja wiem czy cupra aż tak by poszła? ma połowę tego momentu co tymson a to duża różnica, najbardziej widoczna zresztą przy dużych prędkościach.

Swoją drogą to objechanie 3.0 tdi w obojętnie jakiej budzie to nie jest wyczyn, ja swoim oplem VC 2.8 też większość takich biorę "na raz", co prawda po chipsach ale.. biorę bo przy podobnej mocy i momencie masa robi różnicę.

 

myślę, że ze startu by mnie skroiła, ale 100-200 .. ? no trzeba by było sprawdzić :) no takie zwykłe 3.0 w kaszlaku audi, to tak jak mówisz żaden wyczyn, ale wziąłem pod uwagę też to, że to NOWE audi 320 hp, w quattro, ( wiadomo cięższe) ale przyspiesza trochę szybciej kiedy ja szukam trakcji. Tak jak mówicie, masa robi Swoją robotę i trzeba brać to pod uwagę :8)

Opublikowano

Nie ma co porównywać ciężkiego a6 do 335d,prędzej już do serii 5 np 535 d.No i weźmy pod uwagę że ta 320 konna A6 po chipie ma już mega fajny przyrost sporo większy niż 35d.

320 konna a6 w zakresie 0-100 przyspiesza według producenta 5,2s więc teoretycznie potrzeba dobrze porobionej 335d aby mięć ciutkę lepszy czy podobny wynik 0-100

100-200 to inna bajka już bo masa itp. Troszkę nie chce mi się wierzyć że seryjne 335d objechało lajtowo seryjne 320 konne a6 w normalnej budzie. No chyba że ten avant to jest kombi ? to tam pewnie inna masa.

No i tak jak mówisz my BMW często szukamy trakcji to takie quattro przyklejone.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.