Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie,

 

Wjechały sprężyny eibach pro kit i niestety z amortyzatorami seryjnymi nie pracuje to dobrze.

 

Na większych nierównościach zatrzymuję się na odbijaczach i nawet już (chyba) udało mi się rozwalić jedno łożysko amortyzatora przedniego. Diagnoza i naprawa w środę i wtedy będę mógł potwierdzić.

 

Poczytałem trochę o amortyzatorach Bilstein B8 Sport i B6 Sport.

 

Dlatego mam kilka pytań:

 

- czy ktoś jeździ na tym?

- jak duża jest różnica w sztywności?

- które lepsze do eibach prokit?

- czy wymiana amortyzatorów wystarczy na wyeliminowanie bicia?

- czy dodatkowo trzeba dołożyć na przód Zestaw montażowy Bilstein B1?

- które B6 czy B8 lepsze do takiego obniżenia i jazdy na codzień?

 

Wiem, że to duzo pytań ale nic nie znalazłem ciekawego, a może ktoś już przerabiał temat?

 

Samochód do 320i Xdrive.

 

Z góry dzięki za info i rzeczowe odpowiedzi.

Pozdrawiam


Maciek

Opublikowano

Miałem B12

Czyli B8 + eibach pro kit

 

Jeżeli chodzi o właściwości jezdne X1 to znaczna poporawna...

 

Niestety w kwestii awaryjności miałem 3 razy na gwarnacji bo amortyzator stukał....

 

Wcześniej miałem w megane B6 na oryginalnych sprzeżnych i tu było super...

 

Nie wiem czy mogę polecić..

Opublikowano
dziwna sprawa, bo ja też mam seryjne zawieszenie i zmieniłem sprężyny i ja dobijania nie mam... może kwestia zużycia amorów?

Sprzedam:

1. Ekran, IDrive, radio, gniazdo aux do F30

2. Sprzedam tłumik do F30 328i z wersji sportline

Opublikowano

NIestety jest diagnoza. Amortyzatory przednie padły w ciągu 1000 km :-(

 

Czy to możliwe???

 

Podobno do Eibacha Pro Kit musi być amortyzator sportowy Bilstein B8.

 

Trochę jestem zły. Miałem sprawne zawieszenie, założyłem sprężyny, które miały poprawić sytuacje a rozwaliły.

 

Macie pomysł na inny powód?

Pozdrawiam


Maciek

  • Moderatorzy
Opublikowano
Tak jak pisałem na PW coś musi być nie tak. Zrobiłem na eibachu już 20 tkm i amory pracują idealnie. Tym bardziej ze sprężyny dla xdrive obniżają naprawdę symbolicznie. Wcześniej w f20 obniżyłem o 35-40 mm i po 50 tkm amory miały sprawność niemal fabryczną.
  • Moderatorzy
Opublikowano
Poszukaj u mnie w temacie, generalnie to wrażenia 100% na plus ;)
Opublikowano
jakieś czas temu zmieniłem sprężyny w e91 na eibach przy starych (jeszcze bardzo dobrych amorkach) wymieniając tylko odboje na te od zawieszenie M-technik (zalecenie częscidobmw.pl) po kilkuset km przednie amory przestały pracować jak należny. wymieniłem na M-techniki i jest baaaajka. Początkowo też byłem lekko zawiedziony - po prostu amorki były już na tyle zużyte, że w nowych trudniejszych warunkach nie dały rady.
Opublikowano

Sprawa wyjaśniona. Podobno miałem serie wadliwych amortyzatorów seryjnych i je blyskawicznie dobilem jak zaczely pracowac scisniete:-)

 

W przyszly tygodniu wjezdzaja sportowe B8+:-)

 

Chyba się wciągnąłem w dłubanie.

 

Teraz pozostaje Wagner i downpipe ze sportowym katalizatorem i projekt chyba będzie zamknięty.

 

No może jeszcze jakieś lepsze hamulce Brembo lub M.:-)

Pozdrawiam


Maciek

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.