Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 79
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Nie wiem czy sprawdził? Powiedział ze na cylindrach nic nie było widać.A co to zaznaczy nie wiem czy popychacze były do wymiany tego tez nie wiem ale wszyscy na tym forum sugerowali mi popychacze wiec wymieniłem je dla zasady
Opublikowano
Siemano, opiszę w miarę ściśle mój delkatny problem, wydaje mi się żę w tym dziale... otóż moje 523 przegrzało się kilka razy i... i właśnie w sumie nic się nie działo, nadeszła wymiana oleju więc nie wiedząc jaki wcześniej był lany zalałem 10w40 (tak głupio wiem tak mi doradzili w sklepie). No ale dalej wszystko było spoko. po kilku miesiącach coś zaczęło cykać w silniku, baaardzo głośno cykać, częstotliwość cykania wzrastała z obrotami, pierwsza myśl zawór, ale... nie działo się to zawsze, bardziej zimą, zima przeszła i częstotliwość "włączania się" cykania się zmniejszyła. Teraz wygląda to tak że rano raz na jakiś czasem zaklepie (zacyka) przez sekundę może kilka sekund i poprzerywa (potrzesie silnikiem i czuć niespaloną benzyne z rurki). Czasami też po dłuższej jeździe jak silnik jest konkret nagrzany robi się to samo. Ostatnio miałem kilka tygodni spokój, przejechaliśmy sie około 200km i na takim gorącym znowu zaczeło głośno cykac, na drugi dzien na zimnym to samo pojechałem na miasto po zakupy i na powrocie przed domem ustało... i jest już tak cicho trzeci dzień... O co może chodzić? zawór by się tak czasami zawieszał? ssak oleju? panewka raczej odpada bo non stop by waliło... Jakieś sugestie kumaci koledzy? :shock: Dodam tylko że ta wiadomość jest mi potrzebna dla kupującego ten silnik w przyszłości gdyż obecny zmieniam w sobotę na 2.8 który wiernie czeka w garażu :D
  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano
Witam widze ze problem z cykaniem naszych bawarek nadal nie rozwiązany ,a szkoda ,bo najprosciej wymienić silnik i po klopocie ,ale nie na tym to polega a szczególnie dla tego że to czesty przypadek nawet w autach z przebiegiem 180tyś. Ja również z tym mam problem tz. z cykaniem i mam pewne podejrzenie a mianowicie przycinajacy sie zawór w moim przypadku ssący na 6 podczas zalewania nafta cylindrów na jednym z zaworów sących pojawiła sie nafta, tłok był ustawiony na sprezanie zawory zamkniete.Po ponownym ustawieniu w ta samą pozycje 6 cyl zalany na nowo naftą było sucho. NIe mam pojecia czy to powoduje cykanie ale zgadza sie to ze ten zawór jest na 6 cyl i po odsłuchu słuchawkami tez cyka 6 cyl .Moje podejrzenie pada na peknietą sprezyne zaworu lub jej zuzycie napisze jak bede po zabiegu wymiany sprzezyn zaworowych.Pozdrawiam
Opublikowano
Dodam jeszcze ze po porannym rozruch na pół minuty i wyłoczeniu silnika i ponownym uruchomieniu go za ok 30min silnik nie ma kompresji na 6 cyl kompletnie zero nie pali na tym cylindrze i czuc przepuszczanie podczas krecenia rozrusznikiem.Wniosek z tego taki że cisnienie oleju w szklankach [olej gesty ] potrafi otworzyć zawór lub zawory i dziwne że tylko na tym 6 cyl własnie dla tego podejrzewam miekką sprężynę zaworową .Po rozgrzaniu auta wszystko wraca do normy cisnienie mierzone na 6 cyl to 14bar a jak nie pali to zegar nie wstaje nawet.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.