Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 79
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
mechanik który się za to wziął, potwierdził że to szklanka, słuchał silnika przed wymianą, czy wymienił bo Ty mu kazałeś?
Opublikowano
Do końca nie był przekonany ze to szklanki bo dziwne było dl niego to ze dzieje się to wtedy gdy dopiero się silnik rozgrzeje to zaczyna klepać .a ja kazałem mu je wymnienic bo szczerze to nie mam pojęcia co by to mogło być.brak mi już pomysłu
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
to nie jest b.dziwne, ciśnienie oleju jest zdecydowanie wyższe na zimnym, po rozgrzaniu zauważalnie spada, i wszystkie te wypracowane elementy które dynamicznie pracują i na dodatek mają zużycie, będą się odzywać. Skąd jesteś?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
uszczelka pod kolektorem nie stuka, poza tym na wolnych obrotach byłoby raczej cicho, pod obciążeniem by krzyczała, tu trzeba podnieść maskę i dobrze tego posłuchać, tak z filmu na forum trudno postawić 100% diagnozę
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
nikt go podejrzewam nie zmierzył, może być niższe, ale u Ciebie stuka wyraźnie jeden, gdyby silnik nie był poprawnie smarowany, po pierwsze zapalałaby się lampka od ciśnienia na wolnych po rozgrzaniu, i ogólnie byłby głośniejszy cały
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

3 sekundy to trochę długo, może świadczyć o stanie pompy, albo lejesz marny olej, albo masz dużo nalatane, albo niski poziom oleju.

A jak wyglądała głowica po podniesieniu dekla zaworów?

Opublikowano
Ewentualnie jak wspominał wcześniej Daniel, zaworek w obudowie filtra nie trzyma, po nocy jest pusto i trwa to chwilę nim Się napełni i stąd głośniejsza praca,ale to zaraz po rozruchu. W moim b28 wcześniej zdarzało Się kilka razy,że jakby szklanka Się przycięła i były słuchać głośniejsze cykanie do czasu gdy olej nie złapał temperatury.Działo Się tak zaraz po swapie,olej oczywiście nówka,ale silnik leżał prawie pół roku nie ruszany. Teraz brak takich cyrków :cool2: :cool2:
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
no przebieg pod 600 tyś km, to bym powiedział taki żywot tego silnika, gdzie kończy się bezawaryjność i zaczynają usterki, więc spóźniona lampka oleju nie jest niczym nadzwyczajnym. Jaki olej lejesz do tego silnika?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

zaworek czy stoi, czy trzyma, czy się zacina, nie rozwiąże problemu ze stukaniem silnika..

jeżeli silnik ma ok 600, ja na Twoim miejscu podmieniłbym motor, oczywiście zanim podejmiesz taką decyzję, musi tego posłuchać mechanik, popatrzeć na jego ogólną sprawność, zmierzyć kilka parametrów. Naprawienie stuku silnika nie cofnie przebiegu i jak faktycznie już tyle ma, będą się pokazywały usterki. Też pytanie jak długo chcesz nim jeździć, jak pół roku, można go reanimować i później o nim zapomnieć, jak chcesz go nadal dość długo użytkować, podmiana motoru jest najzdrowszym rozwiązaniem, szybko, sprawnie i w ogólnym rozrachunku, najtaniej

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.