Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Nawiazujac do tematu tego i podobych jemu..............powiem krotko-wyciolem katalizator w lutym.............dzis bylem na badaniach tech. i co sie okazalo ( obawialem sie ze z powodu jego zastapienia strumieniaca w ksztalcie kata bedzie cyrk przy badaniu spalin) a jednak...........zmiany sa tak minimalne, ze WSZYSTKO W NORMIE..tak wiec jesli ktos sie obawia tego-to mowie , po swoim przykladzie , ze facet powiedzial ze na LPG jak i na Pb spaliny sa w jednym skladniku lekko wyzsze-czyli jesli macie zadbane silniki nie ma sie co martwic o zwiekszenie szkodliwych skladnikow w spalinach. :wink:
Opublikowano
ja tam jestem przeciwnikiem wycinania katow..jak sie kat skonczy ,trzeba kupic nowy

WYPRZEDAŻ CZĘŚCI E30 E34

CZĘŚCI ZA GROSZE-skrzynie od 250zl,mosty tylne od 150zl,zawieszenia,blachy

#####Kasacja aut#####

tel.787482121

gg 208272

Opublikowano

A ja myślę co by zainstalować cały wydech od 323. Środkowy od 323, końcowy od 323 (chyba, że znajdę taki z dzwiękiem o którym piszę w innym poście i rury kolektorowe też od 323.

Jeśli wymienie wszystko to obejdzie się bez spawania :cool2: .

Problemem jest tylko sonda lambda - zastanawiam się czy jeśli w jednej z rur kolektorowych wspawają mi nakrękrętkę z gwintem takim jak sonda czy będzie działała poprawnie (w oryginale sonda siedzi w specjalnym gnieździe pomiedzy rurami kolektorowymi - tzw portkami).

Cenowo wypada to rewelacja: rury około 70zł, środkowy 100zł a końcowy 130zł. Za kata dostanę ponad 500zł i jest git...... :mrgreen: .

http://images22.fotosik.pl/34/375df5381f18b28am.jpg

Moja śliczna była..........teraz w Gliwicach

Opublikowano

zamen133: jak to za kata dostaniesz 500 ?? ;-)

Nie wiem ile ten Twój kat. waży, ale nawet przy cenie 200zł/kg nie dostaniesz 500zł, a to dlatego że na skupie ważą tylko element ceramiczny a nie całego kata z obudową ;-)

To tak tylko w kwestii uświadomienia - wiem bo sprzedawałem kata z poprzedniego autka ;-)

Moje BMW 330d E46 Sedan '04 (manual) wciąga średnio:

http://www.motostat.pl/user_images/15057/icon1.png

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Jaki ten świat mały :D Ja właśnie wczoraj zamontowałem dedykowany wydech ultera tj.tłumik środkowy i końcowy tyle że podwójny DTM z lewej i prawej po jednym.Kata już wywaliłem 4 miechy temu i wstawiłem strumiennice taką za 60zł czyli standard.Wszystko by było ok ale w momencie 3tyś obr. gdy mu daje troche mocniej gazu coś brzęczy jak szalone .Już przed nowym wydechem coś brzęczało , myślałem że to tylko stary wydech ale chyba jednak nie.Może to będzie ta osłona nad katosem bądz w którymś miejscu nad wydechem. Normalnie idzie zwariować taki piękny wozik a jak mu depne - brzęczy. :mad2: Dziwne bo jak powoli gazuje do 6tyś obr jest ok, tylko przy gwałtownym depnięciu bzyka jak FSO hehehe.Musze coś z tym zrobić bo nie wierze że taki extra wydech ma taki chrakterystyczny bzyk, gdyż już wcześniej tak było.kurde to chyba ta osłona będzie.Z tego co widziałem trochę latek ma heh 92r.
Opublikowano

Śmiać mi się chce, jak widzę ludzi wstawiających do siebie strumienice. Strumienica w aucie osobowym NIE MA PRAWA dać żadnego przyrostu mocy. To urządzenie działa jedynie w bardzo wąskim przedziale obrotów, na dodatek bardzo wysokich, o ile w ogóle działa. Sprawdza się w silnikach odrzutowych, ale nie w spalinowych, gdzie praktycznie cały czas prędkość obrotowa silnika się zmienia. Chętnie obejrzę wykres z hamowni auta z seryjnym układem wydechowym oraz wstawioną strumienicą w miejsce kata.

Ech, potęga marketingu :lol: .

Opublikowano
Jak juz sie pozbywac kata to wycinac wkłady ze srodka a zostawic obudowe(y):) nie wstawiac jakis wynalazkow
Opublikowano

a czy mozna po wywaleniu ze srodka bebechów wstawić rurke? i pozniej obudowe zaspawać?

czy tak jak LIS mowi tylko pozbyć się wnętrznosci i zostawić samą puszke po kat.?

Opublikowano
Jak juz sie pozbywac kata to wycinac wkłady ze srodka a zostawic obudowe(y):) nie wstawiac jakis wynalazkow

 

To bardzo zły pomysł: jeśli zostawisz samą pustą obudowę kata to prawdopodobnie będzie niezły rezonans. Lepszym rozwiązaniem jest przelotowy uniwersalny tłumik środkowy - koszt około 35zł .

http://images22.fotosik.pl/34/375df5381f18b28am.jpg

Moja śliczna była..........teraz w Gliwicach

Opublikowano
Jak mam sama obudowa a dźwięk wydechu jest piękny. Jest minimalnie głośniejszy ale mi to się akurat podoba :8)
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

W moim E36 wycięto katalizator i wstawiono przelotówkę, miałem też do wymiany ostatni tłumik, niestety za pierwszym razem nie zdecydowałem się na wymianę tłumika, a jak zaczołem jeździć po wstawieniu przelotówki to pojawił się brzęczący dźwięk ale przy schodzeniu z obrotów, po jakimś czasie wymieniłem ostatni tłumik myśląc, że to brzęczenie to również wina przepalonego tłumika. Niesty cały czas słyszę ten brzęczący dźwięk.

Decyduję się na zmianę całego wydechu, za kolektor wstawiam "barana" ale co za nim - może ktoś wie jak to wszystko dobrać aby można było jeździć w trasy bez strasznego ryczenia wydechu? Co wstawić - czy strumienice czy tłumik przelotowy i jaki końcowy wydech? Myślę, że cały wydech pójdzie na 2 rurach, również ostatni tłumik.

Edytowane przez Hyro
Opublikowano

wedlug mnie auto musi miec kata,tlumik srodkowy i ewentualnie koncowy sportowy dedykowany dla danego auta....a nie zadne uniwersalne,bo nie ma rzeczy uniwersalnych...

jak tlumik moze byc uniwersalny ,pasowac do kazdego auta???

WYPRZEDAŻ CZĘŚCI E30 E34

CZĘŚCI ZA GROSZE-skrzynie od 250zl,mosty tylne od 150zl,zawieszenia,blachy

#####Kasacja aut#####

tel.787482121

gg 208272

Opublikowano
Śmiać mi się chce, jak widzę ludzi wstawiających do siebie strumienice. Strumienica w aucie osobowym NIE MA PRAWA dać żadnego przyrostu mocy. To urządzenie działa jedynie w bardzo wąskim przedziale obrotów, na dodatek bardzo wysokich, o ile w ogóle działa. Sprawdza się w silnikach odrzutowych, ale nie w spalinowych, gdzie praktycznie cały czas prędkość obrotowa silnika się zmienia. Chętnie obejrzę wykres z hamowni auta z seryjnym układem wydechowym oraz wstawioną strumienicą w miejsce kata.

Ech, potęga marketingu :lol: .

 

popieram,te strumienice i cala reszta to wiejski tuning!!!

WYPRZEDAŻ CZĘŚCI E30 E34

CZĘŚCI ZA GROSZE-skrzynie od 250zl,mosty tylne od 150zl,zawieszenia,blachy

#####Kasacja aut#####

tel.787482121

gg 208272

Opublikowano
nie wiem czy ktoś już coś takiego napisał (pewnie tak)-ale nie chce mi sie czytać wszystkich postów po kolei-jedni proponują ci katalizator inni strumienice -a moja rada jest taka-zdemontować kata -wyciągnąć ceramikę i na jej miejsce wstawić rurki przelotki-i zamontować z powrotem -jeśli silnik masz w porządku to na spalinach różnica będzie bardzo niewielka w emisji
masqo

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.