Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
Witam od jakiegoś Czasu mojej baeatce dolega brak mocy. Przyspieszenie od 0 do 100 wynosi 10 sek. Winę zwalam na dpf na wolnych obrotach ciśnienie wynosi ponad 40 mbar. Gdy silnik jest zimny nie na żadnych błędów natomiast gdy się nagrzeje pojawia się błąd particulate filter system bank 1. I nawet podczas wymuszania komputerowego wypalania gdy pojawi się ten blad przerywa ta operację. Ktoś miał podobny problem? Z góry dzięki za odpowiedzi (każda jest na wagę złota; -)) Edytowane przez Pitbul99
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Który to dokładnie błąd? Znajdź w okolicy dwupasmowy odcinek prostej drogi, rozpędź się do ok 65km/h (2000rpm) i tak utrzymuj, skasuj błędy i włącz procedurę, 15 minut takiej jazdy i powinien wypalić się.

 

Temperatura silnika jest ok? Nie spada podczas wypalania? Jak tak to nic dziwnego, że przerywa. Dopisz 530d do tytułu.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Jeżeli pojawia się błąd Dpf i przerywa wypalanie , należy go skasować i ponownie wywołać regenerację aż do skutku. Może być już tak zabity ze sadza się nie wypali.

Można też zarejestrować wymianę filtra, jeżeli będzie sprawny.

Opublikowano
Wydaje mi się ze aż tak bardzo zabity nie jest bo jeżeli się nie mylę to 40 mbar to nie jest aż tak dużo. A powiedz mi co pomoże jak zrobię rejestrację wymiany dpf? I mam jeszcze jedno pytanie jak dpf juz się wypali to coś mnie i tym poinformuje czy poprostu będzie status wypalania cały czas nie aktywny?
Opublikowano

Rejestracja nowego dpf spowoduje rzadsze wypalanie.

Jeżeli dpf się wypali, włączysz regenerację a system stwierdzi, że filtr jest czysty to po chwili przerwie proces wypalania bez zapisu błędu.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jeżeli zrobisz jak pisałem i wszystko pójdzie ok to po ok 15 minutach jazdy zmieni się na nieaktywny, spadnie oczywiście temperatura i ciśnienie, nawet poniżej 10 mbar na wolnych obrotach.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Tylko problem jest w tym ze tego błędu nie da rady skasować na odpalonym silniku. Wiec jak jest błąd to wypalanie nie ruszy. I przez przypadek zrobiłem mu ta rejestracje wymiany dpf także nie wiem czy to dobrze czy źle
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ustaw stałą prędkość jak napisałem i kasuj do skutku, często pomaga.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
I tak jak pisalem wypalanie nie jest możliwe ponieważ po chwili jazdy wyskakuje błąd i nie można go skasować. I status wypalania jest cały czas nie aktywny. :mad2:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Temperaturę masz w normie? Ponad 90 stopni? Jadąc ze stałą prędkością nie jesteś w stanie wykasować błędu? Próbuj kilka razy. Wklej zrzut błędu z inpa.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Temp ok 87 stopni. Kasowanie tego błędu i wypalanie robiłem ista. Pomogło dopiero jak w drodze powrotnej na autostradzie ostro go przegonilem i błąd udało się skasować i wymusić wypalanie i wypaliło do końca .Pokazywało na wolnych obrotach tylko 2mbar natomiast po przejechaniu ok 40km pokazuje juz 11mbarow na wolnych. Wydaje mi się ze turbo za bardzo puszcza olej i dlatego zapycha dpf.sprawdzałem wartości ciśnienia doładowania i są zbliżone do nominalnych. Gdzie polecacie regenerować turbo?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.