Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

SIemanko 218 km 250 nm momentu 0-100 9,1s

wg tabeli manual i naped na jedną oś 7,1s

zatem moze ktos ma takową i jak tam z przyspieszeniem ?

Faktem jest ze 4 papucie wiec jest cięższa automat nie jest zbyt szybki ale az 2 sekundy by tracił !!!!!!!! moja stara e46 143km ma 9,2 do sety :)

czekam na sensowne opinie od UZYTKOWNIKÓW.

Opublikowano
a masz jakieś błędy? coś go pewnie boli, jako ciekawostka jechałem kiedyś n53 272km w manualu która setkę zrobiła w 10s... inna sprawa że u mnie czuć już że auto słabsze przy jednym 90kg pasażerze więc ponad 150kg xdrive + automat musisz poczuć
Opublikowano
własnie nie ma zadnych błedów jezdziłem kolegi bmw automat 170 km e46 coupe i jedzie wolniej od e90. Nie mam ppojecia pojade na hamownie 4x4 i wtedy zobacze jak bd miał czas czy jest seria czy nie. Ale tak silniczek mam suchy zadnych wycieków. Nie wiem.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jeżeli dobrze mierzysz to spokojnie o sekundę jest za wolny, powinno być niecałe 8s. Rzuć okiem na pracę vanosów, bo może tu jest problem a jak z poborem oleju?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

przejedź się w trasę, dopasuj predkosc tak, by mieć równo 3000rpm (załącz w tempomat). JEzdzij tak minimum 10min.

Po tym sprawdź jeszcze raz

Opublikowano
olej ok niezauwazyłem jakiegos nadmiernego poboru, byc moze vanosy sa uszkodzone ,ale to przecież by rzęźil silnik, powiem wam tak jak jade to czuje jakby był słaby .tak sie meczyl do 100. Czuje jakby mial ze 170 km a nie 218. Musze go shamować. Dzieki za opinie i pomoc :)
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
fakty hamownia 180 km 217 nm czyli strata 38km i ponad 30 nm najsmieszniejsze jest to ze vanosy ok ladowanie tez wykres prawie wzorowy. Zasysa powietrze jak 3,0l.NIe maja pomyslu co moze byc nie tak brak wyraznych oznak ktore wskazywałyby wade, wiec moj pomysł albo wymieniony silnik albo cisnienie gdzies poszło w*zdu . Bd sprawdzal pokolei jak jakies pomysły to podrzuccie.
Opublikowano

Spróbuj też usunąć po kolei wszystkie adaptacje jeżeli nie masz żadnych błędów.

Sprawdź dolot, czy filtr powietrza nie jest przytkany, czy przepływka podaje właściwe wartości.

Sprawdź zawory DISA w INPIE bo mogły się zaciąć.

 

Pamiętam post gdzie ktoś twierdził że po wymianie obu DIS auto odżyło.

Opublikowano
No właśnie ja sprawdzałem w Inpa - i słychać jak klikają obydwa. Górną Disę wyciągałem jest w stanie jak nowa (zero luzów sztywno siedzi, nie da się jej przekręcić) natomiast dolna (mniejsza) Disa jest dla mnie zagwozdką - ktoś pisał że jemu klikaył obie, a okazało się że tak naprawdę mają luz na ośce i silnik sobie chodzi a klapka sobie luźno lata... ja u siebie w końcu zdejmę kolektor mimo że szkoda mi trochę węży odmy tylko dlatego bo jak na moje oko mam za dużego kopa w mocy po przekroczeniu 4-4,5k... co może znaczyć że na niższych obrotach chodzi z otwartym dolotem. No chyba że właśnie otwarcie tej klapki daje takiego kopa...co do ciekawostek - pojeżdziłem trochę dłużej od resetu adaptacji niż zwykle ;) i po jakimś 1k ustawił się pięknie z miękką pracą silnika, natychmiastową reakcją na pedał gazu i brakiem strzałów w wydech które mnie wkurzały dość mocno
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Reset wtryskiwaczy jest gdzieś przy korekcjach o ile się nie mylę, skasowanie adaptacji przepływomierza to w ista, z egr nic nie robisz, ewentualnie ograniczysz w ista.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.