Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam panowie mam problem z obrotami.wynoszą one jakes 400-500 troszkę mało bo jadąc wrzucając na luz skręcajac kierownicą obroty spadają do 0 po chwili sie podnoszą na 400.posiadam LPG ale na benzynie podobnie sie dzieje.jedynie jak włacze klime to sie podnoszą na 700 i wtedy jest ok.nie wiem może V8 tak maja niskie obroty.proszę o jakeś sensowne podpowiedzi pozdrawiam :)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
przede wszystkim trzeba go dobrze umyć-wyczyścić, ja jak mi się zaciera, to go otwieram i nalewam odrobinę oleju do środka (trzeba zaznaczyć na obudowie pozycje w której go wyjmujesz)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

aha, czyli już do niego zaglądałeś i nie zaznaczyłeś? :)

no to mamy odpowiedź, ma to znaczenie, i tak na prawdę obracając nim na pracującym silniku (zakładam że nie jest zatarty, tylko w pełni sprawny) możesz sobie te wolne obroty b.precyzyjnie w pewnym zakresie wyregulować, tylko po ustawieniu go, dodaj gazu tak powyżej 4 tysięcy i zobacz czy po regulacji nie ma takiego "schodka" jak schodzi z obrotów, silniczek ma swoją mapę która nim steruje i jak przesadzisz, będzie właśnie to tak wyczuwalne. Po tym zabiegu posmaruj te śruby zamykające silikonem, bo nie przypadkowo są zaślepione, ciągnie przez nie delikatnie powietrze (między innymi dlatego może Ci się zacierać) Nalej odrobinę oleju do środka..

Opublikowano
no tak już zaglądałem i tak na oko załozyłem ale czy delikatne kręcenie nim pomoże to zobaczymy jutro bo dziś za pozno jutro napisze popołudniu jak to wygląda pozdrawiam :cool2:
Opublikowano
sprawdz ile pokazuje ci na zegarach obrotow i sprawdz w testach ile pokazuje cyfrowo ja tak mialem ze na zegarach pokazywalo ponizej 500 a cyfrowo oscyluje miedzy 520-550 ( ksiazkowo 550)takze mam lekko opuszczona wskazowke i przeklamuje.Ogolnie ja ci nie tzresie na biegu jalowym buda lub kierownica to jest ok.
Opublikowano
nie trzęsie mi budą chociaż czasami zdarza się delikatnie patrzyłem na kompie i podobnie z tymi obrotami na zegarach jaki na kompie.jeśli książkowo 550 to może i jest tylko ze tak jak wyżej pisałem przy skręcaniu lub zawracaniu wskazówka od obrotomierza głupieje spada do 0 i za chwilkę się podnosi na 500 i tak lekko faluje na 0 potem na 500 i tka ze 3 razy i się troszkę uspokaja.więc gdzie tu problem.wyczyśćiłem silnik krokowy nie posiada on żadnej regulacji góra dół ponieważ posiada gumową obejmę która go trzyma nie da się go inaczej zamontować.dzisiaj go wyczyściłem przesmarowałem nie był zacięty ani zatarty bo ruszając nim na boki słychać takie stukanie więc chyba działa.macie panowie jeszcze pomysły dlaczego tak głupieją te obroty.pozdrawiam
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
no to widzę że się nie zrozumieliśmy, gumowa obejma trzymająca silnik krokowy to jedno i ona nie ma wpływu na nic, ja pisałem o wkładzie silniczka krokowego, który jest seryjnie skręcony i producent nie przewidział regulacji, jednak rozkręcając go, pojawia się możliwość zmiany położenia jego wkładu co = zmianie położenia przepustnicy dawkującej powietrze do wolnych obrotów co z kolei = zmianie wolnych obrotów na biegu jałowym. Jeżeli go nie rozkręcałeś tzn. że ustawienie Twojego silniczka jest seryjne i problemu trzeba szukać gdzie indziej. Jesteś w stanie zmierzyć podciśnienie w kol. ssącym, szczelność dolotu? Odepnij na chwilę przepływkę i zobacz co się będzie działo?
Opublikowano
podczas pracy silnika odpiąłem wtyczkę od silnika krokowego noi obroty wzrosły tak na 700-750 po zapięciu spadły z powrotem na 500.A z przepływomierz odepnę jutro ale co to da zobaczymy. czym można bezpiecznie wymyć przepływomierz.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zmywaczem do hamulców.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
odpiąłem silnik krokowy obroty wzrosły na 700 po wpięciu wtyczki spadły na 500.czy przepływka coś zmieni nie patrzyłem jutro popatrzę.czym można bezpiecznie wymyć przepływomierz
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
nie, nitro jest agresywne dla plastiku i elektroniki, zwykły zmywacz do hamulca wystarczy, silniczka krokowego nie ma co odpinać skoro się nie zacina, odepnij przepływkę i zwróć uwagę nie na zmianę obrotów (bo na pewno się zmienią) tylko na to falowanie, czy zniknie i będzie pracował stabilnie, czy będzie nadal falował tylko w nieco innym zakresie obrotów, uszkodzona przepływka może dawać różne objawy, miałem też z nią przypadek, że samochód gasł okresowo na wolnych. To może być nieszczelność gdzieś w dolocie, może odma siada. Wszystkie te rzeczy widać np. w Inpie, masz możliwość podejrzeć te parametry w programie?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
na pracującym silniku, odkręć delikatnie korek wlewu oleju silnika, tylko nie zdejmuj go całkowicie, tylko delikatnie unieś, jak odma żyje, korek powinno lekko podciśnienie ciągnąć do dołu
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
sprawdź jeszcze jedną rzecz, z tyłu kolektora, z odmy wychodzi króciec podciśnienia do serwa (taki łamany w prawo) w odmie uszczelniany jest za pomocą takiego pomarańczowego uszczelnienia, on się często przecina

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.