Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Na 1 cylindrze jak po regeneracji to d..y nie urywa :roll: wpisane zostały nowe kody ima?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Mocno zastanawiająca ta regeneracja, jaka cena za to?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano (edytowane)

Podkładki oczywiście nowe dwa razy wymieniane.

Wtryski dokręcane tak jak napisałem wcześniej 9 Nm.

Edytowane przez robertno
Opublikowano
Przepraszam nie zauważyłem wcześniej tych 9Nm. Gniazda wtryskiwacza czyste przed montażem? Albo ten pierwszy wtrysk jest źle zrobiony albo masz spadek kompresji na pierwszym cylindrze.

Pozdrawiam

Jacek

Opublikowano (edytowane)
Gniazda wyczyszczone. Generalnie zrobione wszystko jak należy. Robił to kolega który pracuje w serwisie. Edytowane przez robertno
Opublikowano

Też myślałem o pompie vacum ale dziwne że zbiegło by się razem z wyciąganiem wtrysków.

Robiliśmy próby odpinania każdego wtryskiwacza pojedynczo ale stukanie nie znikało.

Opublikowano

Miałem to samo w e39 530d. Po 60km od montażu regenerowanych wtrysków pojawiły się takie same stuki. Co najdziwniejsze zamiana wtrysków miejscami zmieniała trochę charakterystykę dźwięku tych stuków. Wtryski były sprawdzane i w teorii były okej. Każdy rozkładał ręce, u mnie przed stukami były korekcję do 0,5 a po tym zdarzeniu się rozjeżdżały nawet do 2. Pojeździłem ponad 1000km, samochód miał moc i jeździł jak trzeba. Ostatecznie upolowałem cały kompletny silnik i zrobiłem przekładkę. Do tąd nie wiem co było przyczyną tych stuków

 

Wysłane z mojego WAS-LX1 przy użyciu Tapatalka

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witam

Chcialem powrócić do tematu tego stukania. Chciałem jak najwìecej rzeczy sprawdzić zanim rozbiore silnik i mam pare pytan. Do tej pory wszystkie wtryski sa po regeneracji. To nie kolo pasowe ani rozrząd. Korekcje w inpie nie wieksze niż 0.7.

Dawałem juz auto do kilku mechaników ale ie wiedzą co to.

 

1) silnik sie kołacze na biegu jałowym. Najbardziej to czuc przy 1100 obr na min. Wtedy obroty plus minus 50 gora dol

2)duszacy zapach spalin z wydechu. Taki szczypiacy w oczy.Czuć go w obrebie calego auta jak stoi odpalone.

3) stukanie to co slychac na filmiku wystepuje na 3 cylindrze.

po odpieciu wtyczki od wtrysku nie slychac stukania a po podlaczeniu stuka.

4) kody ima zmienialem inpa. Mam nowe nadane do wtryskow po regeneracji.

Opublikowano

Ja mialem dobre korekty w inpie , wypalilo tloka bo wtrysk lal , do dupy to sprawdzanie korekt . Teraz wiem ze po zakupie dieska trzeba wypieprzyc wtryski , sprawdzic na maszynie i kupic nowe jak ktorys zepsuty. W bmw wytrzymaly mi 280 tys, znaczy 4 do wymiany i remnot silnika

A i oczywiscie cos tam stukalo , tylko nie wiedzialen ze to moze miec takie konsekwencje

Opublikowano
Zauwazylem, ze na zimnym silniku strasznie dymi na bialo. Normalnie takie kłęby dymu sie wydobywaja z auta i smierdzi. Nie ma ubytkow plynu. Wtryski sa po regeneracji i wstepnie moje poderzenia sie od nich oddalily ale chyba je wywale i dam do sprawdzenia do innej firmy ewentualnie bede je reklamowal bo sa na gwarancji.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Czy inpa poprawnie zakoduje wtryski ?

Tak.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

silnik się kołacze na obrotach 600, 1200,2200,3500

czy to normalne ?

to przez egr ?

nie ma zadnych bledów tylko swieca lub sterownik

jak z tym walczyć?

Czy lał ktoś do silnika m57 olej motul 10w40 ?

na jakiej temperaturze powinien pracować ten silnik ?

Czy w silniku m57tud30 są potrzebne klapki czy nie ? Czy one zmieniaja dlugosc kolektora ssacego ? czy sa tylko do lagodnego wygaszania?

Na alledroga sa kolektory regenerowane co o tym myslicie ?

Mam turbo do roboty u siebie. Czy rozwiercac zimna strone na wiekszą czy nie bawic sie i niech kolo regeneruje jak org. Bo kasa ta sama.

Bede chciał w przyszłości zwiekszac moc u siebie ale tak na spokojnie bezpiecznie dla silnika.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nienormalne, z reguły przyczyną wibracji są z reguły wtryskiwacze.

Sterownik wymienić lub naprawić, świece można pomierzyć lub podać na nie 5V.

Nie lej 10w40, temperatura 88-90 stopni.

Nie są potrzebne i nie wpływają na gaszenie.

Ktoś zamontował i pisał na forum, że lipa.

Możesz założyć jakąś hybrydę, zależy jaki przyrost chcesz osiągnąć.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Temperatura silnika podczas jazdy 78stopni celcjusza

Podczas postoju wzrasta normalnie az do wlaczenia wentylatora. Czyli chyba termostat

 

Cisnienie rail na wolnych obr waha sie od 280 do 300

Pod obciazeniem rosnie do 1600 bar

Po odpieciu czujnika silnik przestaje sie telepac

 

Cisnienie doladowania na biegu jalowym 1 atm pod obciazeniem 2.4 atm i tutaj cos jest nie tak . Wartosc przeliczona poprawnie z mili bar

Opublikowano

Ma ktos jakis pomysl na to ?

Caly czas chodzi o nierowna prace silnika i stukanie slyszalne na 3 cyl. Chwilami jak silnik sie nie telepie to potrafi chodzic cicho i poprawnie. Korekcje max 0.8

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Mysle, ze znalazlem przyczyne stukow. Na 3 cyl jakis idiota wlozyl tlok z m57, ktory jest inny. Jest mniejszy z innego wymiarowania ma inna komore spalania ( bardziej wypukla) i jest duzo ciezszy. Brak odchodzen przy sworzniach. Komus wpadla klapka na 3 cyl wymieniono 2 zawory i tlok. Silnik juz skladam. Ale mam pytanie. Wie ktos moze jaki luz powi ien byc na lancuchu rozrządu tym co napedza pompe oleju ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.