Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Czy w BMW F30 jest możliwość ustawiania temperatury klimy jedną gałką dla dwóch stref? Czy trzeba zawsze oddzielnie kręcić jedną i drugą jak chce się mieć jednakową temperaturę w całym aucie? W Fordzie np. to działa w taki sposób: po naciśnięciu AUTO i przytrzymaniu ok 2 sekundy (w starszych modelach na gałce temp pasażera był przycisk MONO) ustawiając temp. gałką kierowcy ustawiało się obie strefy, dopiero w momencie użycia gałki pasażera włączał się tryb strefowy. Nie chce mi się wierzyć żeby BMW nie miało tak przydatnej funkcji?
Opublikowano
Też mi to trochę przeszkadza... niestety nie znalazłem rozwiązania. Jak mi jest trochę za ciepło to wciskam a/c max i po 1-2 min wyłączam i jest ok. Nie muszę kręcić dwoma kólkami. Inna sprawa, że środkowe nawiewy też mają ręczną regulację temp więc nią możesz regulować zamiast dwoma kółkami.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Temat już wałkowany wielokrotnie.

Mój lokalny serwis odpowiedział że tak ma być, bo to tylko trójka...

 

Sent with handy.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W 3 tak jest. Dopiero w 5 z rozszerzoną klimą można ustawiać na raz obie strony.
Opublikowano

w X3 F25 (można powiedzieć że to też jest "trójka") taką funkcję miałem. Regulator temperatury po stronie pasażera miał w sobie przycisk "All" i wtedy temperatura dla obu stron ustawiana była taka, jaką ustawimy po stronie kierowcy. Ustawienie temp. po stronie pasażera wyłączało "All" i wpływało tylko na tę stronę.

Teraz mam F34 i rzeczywiście tego brakuje... Przycisk w gałce "All" jest zastąpiony "Max", które w X3 było po lewej, a "Auto" było oddzielnym przyciskiem.

Za to w X3 kierunek nawiewu można było ustawić tylko jednakowy dla obu stref, a w F43 można to zrobić oddzielnie. Chociaż po stronie pasażera nie ma opcji nawiewu na szybę (tym steruje tylko strefa kierowcy).

Ale, o ile się orientuję, funkcje sterowania klimą są podobnie ułożone na panelu w nowej 5-ce i we wszystkich "nowych" faceliftach. I to jest w rozumieniu BMW "filozofia", a nie obniżenie standardu.

Opublikowano
ludzie, już nie przesadzajcie...czy tak ciężko pokręcić pokrętłem z jednej i drugiej strony? gdyby to były przyciski to jeszcze bym zrozumiał bo wymaga to większej uwagi i precyzji gdy prowadzimy samochód.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.