Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Mam problem z moją bunią.

 

Silnik N52b30 258 km, 2005 rok produkcji. Ostatnio zauważyłem iż "pracuje na przepustnicy" to znaczy jak na postoju dodam gazu to najpierw słychać jak otwiera się przepustnica i jest takie charakterystyczne syknięcie, a dopiero potem wkręca się na obroty. Wiem, że n52 ogólnie nie pracuje na przepustnicy tylko na valvetronic.

 

Wcześniej tak nie było i odrazu się wkręcał.

 

W czym może być problem?

 

Kody błędów to 2A31 i 2A47.

 

Czy do wymiany czujnik położenia wałka mimośrodowego valvetronica?

 

Pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Prawdopodobnie tak, ale zacząłbym od sprawdzenia czy wtyczka nie jest zalana olejem i adaptacji w ista a poza tym dobrze jakbyś wkleił zrzuty błędów.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Wtyczka byla zalana olejem, wyczyscilem dokladnie, ale nic to nie pomoglo.

 

Silnik.valvetronic dziala bo.slychac jak.sie przestawia po.włączeniu zapłonu.

 

Musze zainstalowac iste i zdiagnozowac. Bo delphi i texa tylko te 2 bledy pokazuja.

Opublikowano
Pracują równolegle oba systemy dawkowania powietrza. Nie wiem czemu powszechnie rozgłasza się , że vvt zastępuje przepustnicę

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.