Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich, piszę po raz pierwszy na tym zacnym forum, przejrzałem posty ale nie znalazłem porównania objawów uszkodzenia łożysk z kończącym się dyferencjałem dlatego zakładam nowy temat.

Mój problem wygląda tak: od prędkości około 50-60 km zaczyna się "wycie" w tylnych kołach i lekko nasila się przy zwiększaniu prędkości. Na zakrętach i przy zwalnianiu lekko przycicha. Planuję wymienić piasty ale po naczytaniu się w sieci o problemach z dyferencjałem mam wątpliwości czy to właściwa diagnoza.

Dodam że z tyłu są założone pierścienie poszerzające rozstaw kół i auto ma bardzo duży negatyw. Przy okazji chciałbym go zredukować, zdejmując pierścienie i nie wiem co jeszcze... może wymienię tuleje pływające, jakieś rady co wpływa na takie rozjechanie kół?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Niestety w x5 bedzie zawsze negatyw z tylu. Wymien to co napisales i bedzie lepiej.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.