Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam,

 

czy ktos sie orientuje czy jest mozliwa wymiana samego pokretla klimatronika? Nie chcialbym wymianiac calego panelu a pozniej bawic sie zapewne w kodowanie pod VIN.

Pasazer walnal mi torba i ustawianie dziala ale pekly zaczepki od zaslepek czarnej i srebrnej wiec mam surowa galke bez zaslepek i nie czuc przeskokow kiedy ustawia sie temp.

 

Chcialbym po prostu kupic jakiego taniego klimatronika na przeszczep.

 

http://i66.tinypic.com/dqpxd0.jpg

 

Zapewne nie da sie kupic samych zaslepek :).

Edytowane przez rockybor
Opublikowano
lolman - masz wyłączone odbieranie wiadomości, napisałeś do mnie ale nie można Tobie odpisać!
Opublikowano

Ja dzisiaj kupilem calego klimatronika na przeszczep za 170 zl. Jakbym wiedzial predzej to bym podjechal do ASO zapytac :).

 

Czy klimatroniki sa plug and play czy trzeba cos kodowac po zmianie?

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Przyszedl czas na naprawe pokretla klimatronika. Brak przeskokow przy kreceniu, polamane zaczepy i brak zaslepki. Dawca mial 'prawie' takie same pokretlo, co pozniej sie dotkliwe dowiedzialem probujac podmienic cale pokretlo :).

 

1. Demontaz tylnej konsoli. Podwazamy jedna strone. Filmik od 2:45 tutaj:

http://i68.tinypic.com/j0l74x.jpg

 

2. Odlaczenie zapalniczki, gornych nawiewow i klimatronika. Jako, ze z odpieciem klimatronika troche walczylem to zalaczam fotke. Trzeba pierw nadusic a potem obrocic.

http://i64.tinypic.com/11jnrtf.jpg

 

3. Uwalniamy klimatronika poprzez odciagniecie 4 zaczepow na zewnatrz.

http://i65.tinypic.com/wix1m0.jpg

 

4. Odkrecamy 6 szt. torx 6. Nie odkrecamy wentylatorka jesli wystepuje.

http://i66.tinypic.com/xavqew.jpg

 

5. Pozniej podwazamy 6 zaczepow na dluzszych bokach obudowy i mozemy wyciagac flaki.

http://i63.tinypic.com/2lcpqiv.jpg

 

*6. Oddzielilem sobie pokretla aby podmienic calego dawce co bylo bledem. Wiec ten krok mozna pominac no chyba, ze pokretla sa identyczne - patrz od spodu i na plytke klimatronika! Z powrotem oddzielone pokretla trafia bez problemu na miejsce dzieki trzpieniom / trzpieniu.

http://i66.tinypic.com/2s66dyf.jpg

 

*7. Przyjrzyj sie plytce. Tutaj sa rozne odbiorniki. Po zamontowaniu calego pokretla dawcy klimatronik nie zmienial temp, bo nie widzial ruchu.

http://i66.tinypic.com/2i0831c.jpg

 

8. Skompletowanie rzeczy potrzebnych. W moim przypadku sprezynka odpowiedzialna za przeskoki przy kreceniu. Reszta to trzpien ktory ma wszystkie 3 zaczepy + czarny, srebrny pierscien + zaslepka.

http://i63.tinypic.com/9bkket.jpg

 

9. Zwroc uwage na zaczepy na trzpieniu.

http://i68.tinypic.com/2sbnb11.jpg

 

10. Montaz od odwroconej kolejnosci. Cieszymy sie dzialajacym (przeskakujacym) pokretlem z zaslepka.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.