Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich!

otrzymałem samochód z warsztatu BMW 320i benzyna. Auto przebywało w warsztacie około 2 miesiące gdzie ów "mechanik"

wymienił rozrząd, pompę oleju, cewki, wtryski itp.

wszystko działo się etapowo, wyglądało to tak jak by nie wiedział co jest przyczyną usterki, koszty naprawy około 8000 zł

zapłaciłem, autko odzyskałem, natomiast pojawiły się następujące błędy.

1/9 Brak informacji o rodzaju usterki

2/9 Grzałka sondy lambda przed katalizatorem 1 (sonda była wymieniana)

3/9 katalizator DeNOx - zasiarczenie

4/9 czujnik tlenków azotu - usterka elektryczna

5/9 czujnik tlenków azotu liniowa sonda lambda

6/9 czujnim tlenków azotu binarna sonda lambda

7/9 sonda lambda za katalizatorem 2 regulacja składu mieszanki

8/9 korelacja między wałem korbowym a wałkiem rozrządu zaworów wydechowych

9/9 statyczna regulacja ciśnienia oleju

czy ktoś może mi pomóc, nakierować mnie co oznaczają te kontrolki, co być może powinienem wymienić.

Jest to moje 1 bmw i uwielbiam to autko, dlatego zależy mi na tym aby było 100% sprawne.

na chwile obecną auto dłużej odpala, więcej pali i nie ma przyśpieszenia, jednak 177 KM powinien coś mieć :/

proszę o sugestie, sam nie mam za dużego pojęcia o naprawach.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Najwazniejszy blad jest 8/9.

Jedz z reklamacja na ustawienie rozrzadu i zobaczymy ktore bledy poznikaja.

2/9 nie zniknie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.