Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 lata później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

odkopuję, co polecacie dolewać do ropy, by lepiej smarować wtryski? Zregenerowałem wszystkie 6 wtryskiwaczy w serwisie Bosch, po niecałych 20 tyś są gorsze niż przed regeneracją. Po regeneracji przez 10 tyś km było ok, potem zaczęło przykapcać coraz bardziej, na diagnostyce na korektach rozjazd taki, że można motor upalić. Gwarancja nie obejmuje tego, bo niby złe paliwo (tankowane tylko orlen). Więc regeneracja 3600 (do roboty były 2, zrobiłem wszystkie), potem wymiana zużytych elementów na gwarancji: 1200 :duh: Chcę uniknąć kolejnych wydatków, więc wolę zapobiegać niż leczyć.

Pacjent e53 3.0d 218 bez dpf (fabrycznie). Mixolu nie chce, jakoś mam opory. Coś 2t syntetyk, co polecacie?

Samochody które były złe jak były nowe, odradzają się w Polsce jako używane BMW
Opublikowano

W e39 (M57D25) lałem olej 2T - robił mega robotę jeśli chodzi o korekcje wtrysków (wtedy najcześciej lałem orlenowski 2T Semisynthetic bo łatwo dostępny na stacjach).

W f11 na początku tez dolewałem ale odpowiedni olej 2T pod dpf (przy obecności DPFu najbardziej optymalny olej to półsyntetyk spełniający normy: ISO L-EGC , API TC , JASO FC) - zresztą wyszukane to na przywołanym tu forum Alfoholicy bo jest tam dość mocno rozbudowany temat olejów i dodatków). Później dolewałem Archoil AR6900-D MAX - jego wydajność przy opakowaniu 0.5 l to 500 litrów paliwa - dedykowany typowo do Diesla.

Obecnie od jakiegoś czasu do paliwa dolewam dość nowego specyfiku - Oilem Hybrogen Road (też produkt Archoila). Wydajność przy opakowaniu 0,5l to 1500 litrów paliwa. Można stosować zarówno w dieslach jak i benzynach. Poprawia smarność paliwa, jego spalanie i ponoć pracę filtra DPF. Kończę pierwszą butelkę 0,5 l. Korekcje miałem bardzo ok bo nie wychodziły poza 0,5-0,6 jednostki i takie są dalej. DPF eksploatuje się ok - był jeden motyw, że się bardzo szybko napełniał ale okazało się, że wężyk od czujnika ciśnienia spalin był nieszczelny i po wymianie wszystko wróciło do normy (komputer szacuje ilość sadzy na podstawie ciśnienia spalin i jeśli tam jest jakaś nieszczelność na wężykach gumowych lub sam czujnik ciśnienia spalin jest nie do końca sprawny to własnie objawia się to bardzo szybkim przybieraniem masy sadzy w DPFie).

Pzdr.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.