Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

http://allegro.pl/show_item.php?item=6931716795

przebieg w ogłoszeniu: 240.000 km

 

Tymczasem:

18.06.07 - 0 km - przegląd przedsprzedażowy

26.06.07 - 369 km - uszczelki kolektora ssacego, pompa wysokociśnieniowa, diagnostyka komputerowa pojazdu

19.09.07 - 9938 km - pompa wysokociśnieniowa ,diagnostyka komputerowa pojazdu

15.01.08 - 25 260 km - diagnostyka i programowanie pojazdu, serwis olejowy, olej, mikrofiltr, kontrola pojazdu

09.10.08 - 47 093 km - wtryskiwacze kpl, diagnostyka i programowanie pojazdu

02.06.09 - 80 957 km - diagnostyka i programowanie pojazdu

12.06.09 - 82 310 km - napęd DVD nawigacji satelitarnej, czujnik parkowania, diagnostyka komputerowa pojazdu

16.06.09 - 83 059 km - jednostka sterująca nawigacji satelitarnej, diagnostyka komputerowa pojazdu

09.10.09 - 103 001 km - wzmacniacz audio, kompresor zawieszenia pneumatycznego tył, uszczelka szyberdachu, moduł dachu, moduł pdc, klema plus akumulatora, diagnostyka i programowanie pojazdu

18.03.10 - 129 291 km - świece zapłonowe, cewki zapłonowe, wtryskiwacze kpl, diagnostyka i programowanie pojazdu

29.06.12 - 244 536 km - cewki zapłonowe kpl, poprawienie mocowania klemy plus akumulatora akcja serwisowa, prace elektryczne, diagnostyka komputerowa pojazdu

19.12.12 - 260 881 km - mechanizm wycieraczek przód, przekaźnik, diagnostyka komputerowa pojazdu

 

Ostatni odczyt z kluczyka - 260 881 km

 

Brak akcji serwisowych aktywnych dla danego pojazdu.

 

 

 

Numer podwozia WBANK71020BL10059

Kod typu NK71

Typ 530I (EUR)

Typoszereg E E61 (MUE)

Seria 5

Rodzaj konstrukcji TOUR

Układ kierowniczy LL

Drzwi 5

Silnik N53

Pojemność skokowa 3.00

Moc 200

Napęd HECK

Skrzynia biegów MECH

Kolor SCHWARZ 2 (668)

Tapicerka LEDER DAKOTA/SCHWARZ (LCSW)

Data prod. 2007-06-05

Składanie Wyposażenie

Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)

S1CAA SELEKTION COP RELEVANTER FAHRZEUGE Selekcja COP ważnych pojazdów

S255A SPORT-LEDERLENKRAD Kierownica sportowa ze skóry z poduszką

S261A SEITENAIRBAG FUER FONDPASSAGIERE Poduszka bocz. pasaż. na tyln. siedz.

S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Brak napisu modelu

S339A SHADOW LINE Shadow-Line

S402A PANORAMA GLASDACH Dach panoramiczny elektryczny

S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours

S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka

S438A EDELHOLZAUSFUEHRUNG Wersja z drewna szlachetnego

S441A RAUCHERPAKET Pakiet dla palących

S442A GETRAENKEHALTER Uchwyt do napojów

S456A KOMFORTSITZE ELEKTRISCH VERSTELLBAR Fotel komfort z pamięcią

S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera

S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Spryskiwacze reflektorów

S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)

Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)

S522A XENON-LICHT Światło ksenonowe

S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna

S544A GESCHWINDIGKEITSREGEL. MIT BREMSF. Regulacja prędkości z funkcją hamowania

S609A NAVIGATIONSSYSTEM PROFESSIONAL System nawigacji Professional

S620A SPRACHEINGABESYSTEM Wejście głosowe

S676A HIFI LAUTSPRECHERSYSTEM System głośników HiFi

S698A AREA-CODE 2 Area-Code 2 do DVD

P7RPA ADVANTAGE PAKET Pakiet Advantage

L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG Wersja krajowa Niemcy

S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa

S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, niemiecki

S8S8A LAENDERSPEZ. NAVI ZUST. (FUER ACC) Country-specific navigation control

S8SAA LAENDERSPEZ. NAVI.-FREISCHALTUNG Aktywacja nawigacji charakt. dla kraju

S8SPA COP STEUERUNG Sterowanie COP

Składanie Wyposażenie seryjne

Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)

S1CBA CO2 UMFANG Zakres CO2

S2SCA LM RAEDER STERNSPEICHE 243 BMW LA wheel, start spoke 243

S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów

S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Wersja językowa, niemiecki

Opublikowano

Pomijając już korektę licznika, to początek eksploatacji N53 dla I właściciela nie był zbyt miły.

Kupił auto do bicia kilometrów a tu postój nieruchomości na serwisie.

26.06.07 - 369 km - uszczelki kolektora ssacego, pompa wysokociśnieniowa, diagnostyka komputerowa pojazdu

19.09.07 - 9938 km - pompa wysokociśnieniowa ,diagnostyka komputerowa pojazdu

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

http://allegro.pl/show_item.php?item=6931716795

Przebieg w ogłoszeniu: 240.000 km

Tymczasem:

...

19.12.12 - 260 881 km - mechanizm wycieraczek przód, przekaźnik, diagnostyka komputerowa pojazdu

Ostatni odczyt z kluczyka - 260 881 km

Numer podwozia WBANK71020BL10059

 

W 2012 roku w 5 roku użytkowania miała 260 tys. km. - czyli auto do korekty robiło około 50 tys. km rocznie.

To wg średniej dziś wyszłoby coś pod 500 tys. km...- bo jak dowiedzieć się przypuszczanego przebiegu auta, gdy to auto pięć lat temu miało większe wskazania drogomierza niż ma dziś jako dziesięciolatek...

A sprzedający deklaruje na dziś 240 tys. km. :mad2: :mad2: :mad2:

 

Szkoda gadać...

No nic.

BMW E60 LCi 530i 272KM 2007rok

VIN: WBANK71020BL10059

Sprzedający: Pan Nettta na all_pl -klik-klik-

Warszawa, Mazowieckie, Polska

tel. 514-812-540 ; 514812540

 

Poniżej zrzut obu ogłoszeń: all_pl z 2017-08-24.

 

2ddce2a184f4.jpg

9bd6164ea0fb.jpg

f98900629807.jpg

 

I cytat z ogłoszenia all_pl

BMW 530i Touring, E61, kombi, 272KM, etylina, manual, skóry, panoramiczny szyber, duża nawigacja.

8x AIR BAG

4x elek. szyby

panoramiczny szyberdach

2x elek. i podgrzewane lusterka

oryg. 2 kluczyki

centralny zamek

immobilizer

klimatyzacja automatyczna dwustrefowa (KLIMATRONIC)

ABS

ASR (kontrola trakcji)

ESP (stabilizacja toru jazdy)

tempomat

elektroniczne wspomaganie kierownicy

oryginalne radio CD + zestaw głośnomówiący

seryjne hi-fi (z subwooferami pod przednimi fotelami)

nawigacja BMW

komputer pokładowy

gniazdo AUX

kierownica wielofunkcyjna

komputer pokładowy

skórzana tapicerka

elektrycznie ustawiane fotele (komfort)

podgrzewane przednie siedzenia

pamięć foteli i lusterek

klimatyzowany schowek

halogeny

xenony

czujnik deszczu

czujnik zmierzchu

mocowania ISOFIX

PDC - przód i tył (czujniki parkowania przednie i tylne)

kierownica skórzana + inne dodatki ze skóry

dodatkowe schowki

relingi dachowe

oryginalne alufelgi BMW 17"+ zimowe opony

i wiele innych potrzebnych rzeczy

Auto w Polsce od 2014. Ja kupiłem od osoby prywatnej w 2015. Garażowany.

Letnie opony na felgach 17". Dorzucam dodatkowy komplet opon zimowych.

Autem chciałem pojeździć jeszcze jakiś czas, nie zakładałem jego sprzedaży i w związku z tym dokonałem kosztownych napraw:

wymiana wszystkich wtryskiwaczy na nowe, oryginalne (około 6000,- z robocizną)

wymiana katalizatorów z kolektorami wylotowymi na nowe, oryginalne (około 7500,- z robocizną)

regeneracja pompy wspomagania (tylko dlatego, że była zbyt głośna)

oczywiście wymiana tarcz, klocków i wszystkich płynów na czas

 

OPCJA KUP TERAZ TYLKO PO UPRZEDNIM OBEJRZENIU AUTA

Więcej informacji mogę udzielić pod numerem 514 812 540

Koniec cytatu.

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Opublikowano
http://allegro.pl/show_item.php?item=6931716795

Przebieg w ogłoszeniu: 240.000 km

Tymczasem:

...

19.12.12 - 260 881 km - mechanizm wycieraczek przód, przekaźnik, diagnostyka komputerowa pojazdu

Ostatni odczyt z kluczyka - 260 881 km

Numer podwozia WBANK71020BL10059

 

W 2012 roku w 5 roku użytkowania miała 260 tys. km. - czyli auto do korekty robiło około 50 tys. km rocznie.

To wg średniej dziś wyszłoby coś pod 500 tys. km...- bo jak dowiedzieć się przypuszczanego przebiegu auta, gdy to auto pięć lat temu miało większe wskazania drogomierza niż ma dziś jako dziesięciolatek...

A sprzedający deklaruje na dziś 240 tys. km. :mad2: :mad2: :mad2:

 

Szkoda gadać...

No nic.

BMW E60 LCi 530i 272KM 2007rok

VIN: WBANK71020BL10059

Sprzedający: Pan Nettta na all_pl -klik-klik-

Warszawa, Mazowieckie, Polska

tel. 514-812-540 ; 514812540

 

Poniżej zrzut obu ogłoszeń: all_pl z 2017-08-24.

 

2ddce2a184f4.jpg

9bd6164ea0fb.jpg

f98900629807.jpg

 

I cytat z ogłoszenia all_pl

BMW 530i Touring, E61, kombi, 272KM, etylina, manual, skóry, panoramiczny szyber, duża nawigacja.

8x AIR BAG

4x elek. szyby

panoramiczny szyberdach

2x elek. i podgrzewane lusterka

oryg. 2 kluczyki

centralny zamek

immobilizer

klimatyzacja automatyczna dwustrefowa (KLIMATRONIC)

ABS

ASR (kontrola trakcji)

ESP (stabilizacja toru jazdy)

tempomat

elektroniczne wspomaganie kierownicy

oryginalne radio CD + zestaw głośnomówiący

seryjne hi-fi (z subwooferami pod przednimi fotelami)

nawigacja BMW

komputer pokładowy

gniazdo AUX

kierownica wielofunkcyjna

komputer pokładowy

skórzana tapicerka

elektrycznie ustawiane fotele (komfort)

podgrzewane przednie siedzenia

pamięć foteli i lusterek

klimatyzowany schowek

halogeny

xenony

czujnik deszczu

czujnik zmierzchu

mocowania ISOFIX

PDC - przód i tył (czujniki parkowania przednie i tylne)

kierownica skórzana + inne dodatki ze skóry

dodatkowe schowki

relingi dachowe

oryginalne alufelgi BMW 17"+ zimowe opony

i wiele innych potrzebnych rzeczy

Auto w Polsce od 2014. Ja kupiłem od osoby prywatnej w 2015. Garażowany.

Letnie opony na felgach 17". Dorzucam dodatkowy komplet opon zimowych.

Autem chciałem pojeździć jeszcze jakiś czas, nie zakładałem jego sprzedaży i w związku z tym dokonałem kosztownych napraw:

wymiana wszystkich wtryskiwaczy na nowe, oryginalne (około 6000,- z robocizną)

wymiana katalizatorów z kolektorami wylotowymi na nowe, oryginalne (około 7500,- z robocizną)

regeneracja pompy wspomagania (tylko dlatego, że była zbyt głośna)

oczywiście wymiana tarcz, klocków i wszystkich płynów na czas

 

OPCJA KUP TERAZ TYLKO PO UPRZEDNIM OBEJRZENIU AUTA

Więcej informacji mogę udzielić pod numerem 514 812 540

Koniec cytatu.

tego się nie dowiesz, a liczenie według tego że skoro przez pierwsze 5 lat robiło 50 tys roku, to dziś ma ponad 500 tys moze być złudne.

koniec wizyt w aso równa się zmiana właściciela, a za tym idze zmiana rocznych przebiegów , róenie dobrze mogło być i 70 tys rocznie jak i 5

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

tego się nie dowiesz, a liczenie według tego że skoro przez pierwsze 5 lat robiło 50 tys roku, to dziś ma ponad 500 tys moze być złudne.

koniec wizyt w aso równa się zmiana właściciela, a za tym idze zmiana rocznych przebiegów , róenie dobrze mogło być i 70 tys rocznie jak i 5

Złudny to jest na dzień dzisiejszy przebieg tego auta.

Rozumiesz, że oferowane DZIŚ 10 letnie auto ze wskazaniami drogomierza 240.ooo, PIĘĆ LAT temu jako 5 latek miało 260.ooo km przebiegu :?:

PRZYPOMINAM - to jest przestępstwo...

Nie sposób w takim przypadku policzyć przebiegu - najbliższa sensowi - choć bezsensowna - jest średnia.

Inne sposoby - to wyłącznie UŁUDA.

ps.

Jesteś, byłeś lub chciałeś być właścicielem tego auta?

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Opublikowano
Problem polega na tym, że w większości takich przypadków po tyłkach dostają właściciele aut, którzy sami zostali oszukani. Żadne to usprawiedliwienie...niestety
Opublikowano

tego się nie dowiesz, a liczenie według tego że skoro przez pierwsze 5 lat robiło 50 tys roku, to dziś ma ponad 500 tys moze być złudne.

koniec wizyt w aso równa się zmiana właściciela, a za tym idze zmiana rocznych przebiegów , róenie dobrze mogło być i 70 tys rocznie jak i 5

Złudny to jest na dzień dzisiejszy przebieg tego auta.

Rozumiesz, że oferowane DZIŚ 10 letnie auto ze wskazaniami drogomierza 240.ooo, PIĘĆ LAT temu jako 5 latek miało 260.ooo km przebiegu :?:

PRZYPOMINAM - to jest przestępstwo...

Nie sposób w takim przypadku policzyć przebiegu - najbliższa sensowi - choć bezsensowna - jest średnia.

Inne sposoby - to wyłącznie UŁUDA.

ps.

Jesteś, byłeś lub chciałeś być właścicielem tego auta?

ja nigdzie nie negowałem faktu cofniętego licznika, żeby była jasność. właścicielem też nie byłem ani nie chciałem.

przyczepiłem się tylko do szacowania przebiegu na 500 tys na podstawie lat użytkowania

Opublikowano
Schemat jest taki ,że i tak ktoś nie sprawdzi kupi i będzie użytkował. Gość dalej będzie sprowadzał kręcił liczniki i sprzedawał bo w naszym pięknym Państwie wszyscy to mają w dup.e ale dzięki forum ktoś w miarę ogarnięty tego auta nie kupi bo kręcone i po Vin w google wszystko wychodzi. Jeśli ktoś myśli że kupi BMW z powiedzmy 2004 roku z przebiegiem poniżej 200 tysi to się zdziwi jak wykupi raport :D
Opublikowano

Dzień dobry,

To mój pierwszy post na forum choć jego użytkownikiem jestem od chyba 7 lat. Tyle, że biernym czytaczem. Bo o ile dużo mogłem się tu dowiedzieć, o tyle sam żadnym specem nie jestem i nie miałem nic wartościowego do przekazania Wam.

Pierwszy raz na coś mogę się przydać, ponieważ ... to ja jestem obecnym właścicielem auta.

 

Od razu chciałbym sprostować kilka rzeczy, które tu o mnie i o aucie napisano:

1. Nie jestem zawodowym sprzedawcą aut. Jestem zwykłym pracownikiem korporacji jakich tysiące w Warszawie.

2. Nie jest moim celem oszukanie kogokolwiek. Kto do mnie dzwonił z ogłoszenia ten wie, że wszystko co wiem o aucie rzetelnie przekazuję. Cenię czas. Zarówno potencjalnego klienta jak i mój własny. Informacje o samochodzie przekazuję wg mojej wiedzy (niefachowej) i czytając powyższe posty wychodzi na to, że jestem łosiem i dałem się zrobić w konia (jak zresztą pewnie z każdym moim samochodem). Na pewno jednak to nie ja kręciłem zegary.

3. Po tym co tu przeczytałem, zgadzam się, że pewnie był korygowany przebieg. Sam nigdy nie kupowałem samochodu patrząc poprzez pryzmat przebiegu tylko stanu technicznego auta i w tym celu daję auto obejrzeć mechanikowi, któremu ufam. Uważam, że w Polsce na rynku wtórnym 90% samochodów BMW jest kręconych i dlatego tak podchodzę. Zakładam, że każde auto, które miałem do tej pory było kręcone. A tylko beemki w mojej historii. ;)

4. Na umowie kupna-sprzedaży pojazdu (auto kupione w Warszawie pod koniec sierpnia 2015) wpisany mam przebieg 220500.

5. Aktualnie na zegarach mam poniżej 241 000 (co widać na zdjęciu na aukcji)

6. Z dwóch powyższych widać, że przez czas mojego użytkowania zrobiłem 20 tys. przez dwa lata. Czyli po 10 tys, a nie 50.

7. Nie wiem ile km robił poprzedni polski właściciel auta ale miał je tylko rok i był kontraktorem w korpo - też raczej nie robił kilometrów i też pewnie nie kręcił zegarów. Ale to moje domysły tylko.

8. Czyli ostatnie 3 lata nie były latami wielkich przebiegów w tym aucie.

9. Uważam za to, że poprzedni właściciel nie robił w aucie literalnie nic. Poniosłem tego bolesne konsekwencje opisane w aukcji (wymiana katalizatorów i wtryskiwaczy).

10. Nie wierzę w wyliczone tu wcześniej 500 000. Auto ani nie jest wybite, środek wygląda bardzo ładnie, jest dynamiczne, bez problemu zamyka szafę i nie lata przy tym po całej drodze, olej zużywa w normie, ja jeżdżę tylko na Castrolu polecanym przez producenta, a poprzedni właściciel lał Motul syntetyczny z odpowiednimi parametrami, nic z niego się nie leje, nie kapie, a ja nie wożę ze sobą kompletu baniaków na każdy możliwy płyn. Wszystko działa z wyjątkiem elektrycznego wysuwania podparcia ud po stronie pasażera i maty grzejącej pod tyłkiem kierowcy. Ta pod plecami działa.

11. Gdybym nie wszedł w posiadanie F10 535i to dalej bym jeździł tym autem bo wcale nie jest takim parchem jak twierdzicie. Niestety moja żona konsekwentnie odmawia jeżdżenia piątką w Touringu mimo wszystkich parktronic'ów i innych ułatwiaczy życia i samochód aktualnie stoi nie używany. To jedyny powód, dla którego sprzedaję auto.

12. Atrakcyjna cena nie wynika z faktu, że to złom czekający na frajera, tylko z faktu, że chcę auto sprzedać, a nie sprzedawać, a jak był wystawiony za 35000 to może ze trzy telefony miałem.

13. A tak na prawdę to cena jest teraz do redukcji bo przy ostatniej przejażdżce z potencjalnym zainteresowanym pojawiło się podejrzenie, że jest do zrobienia koło dwumasowe, a tego jeszcze na aukcji nie opisałem bo waham się czy robić to samemu czy może ktoś będzie sam wolał zrobić wiedząc na jakich częściach, itd.

14. Sam auta nigdy nie naprawiałem druciarskimi metodami. Tylko nowe oryginały bądź naprawdę dobre nowe zamienniki i tylko w warsztacie, który znam i który mnie nigdy nie zawiódł i poza rzeczami wymienionymi na aukcji i w tym poście musiałem zrobić duperele typu dysze spryskiwaczy, tarcze, klocki, jakiś czujnik ABS. Auto nie jest rozsypującym się złomem.

15. Uważam, że biorąc pod uwagę naprawy, które zrobiłem, a których wartości przekracza połowę wartości auta to wcale nie jest zła oferta. To jest dobra oferta. Szczególnie biorąc pod uwagę pieniądze jakich oczekuję. Nowy właściciel ma długi czas spokoju od wtryskiwaczy, itd.

16. O auto dbałem na bieżąco. Od lat jeżdżę tylko beemkami i wiem, że odwdzięczają się za dobre traktowanie, a ja wożę rodzinę.

 

Pozdrawiam serdecznie

Moomin

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.