Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.Zakupiłem rejestrator na AliExpress przeznaczony do naszego (X3) modelu samochodu z ciekawymi funkcjami (https://www.aliexpress.com/item/Car-DVR-Registrator-Dash-Camera-Cam-Digital-Video-Recorder-Night-1080P-Novatek-96658-IMX-323-JOOY/32763258282.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.xFErYR) i nie bardzo wiem jak go podłączyć.Co prawda w linku jest opis co i jak ale dla mnie to trochę czeski film bo nie jestem elektrykiem.I tu moja prośba do forumowiczów którzy mają taki lub podobny rejestrator zainstalowany o opis który przewód do którego bezpiecznika.Z góry dziękuję za pomoc - Mirek.

Link:https://www.aliexpress.com/item/Car-DVR-Registrator-Dash-Camera-Cam-Digital-Video-Recorder-Night-1080P-Novatek-96658-IMX-323-JOOY/32763258282.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.xFErYR

Opublikowano

mam inny ale też pod lusterko bez wyswietlacza na wifi apke. Ja podłączyłem pod gniazdo latarki w schowku. Z tego co pamiętam gniazdo jest odłączane po zamknięciu pilotem auta.Tak że nie trzeba kluczyka w stacyjce bo działa do momentu zamkniecia.

Wysłane z mojego m1 note przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
Ja przekopałem wszystkie kable w podsufitce w okolicy lusterka i panoramy i nigdzie nie było +12V który po stacyjce zanikał. Z silnika panoramy jest napięcie ale stałe. Jest w prawdzie też zasilanie z lusterka, ale po włączeniu R napięcie zanika, i niewiedziec czemu żarówki wstecznego pulsowały. Dałem sobie spokój i pociągnął kable słupkiem i podsufitką ze skrzynki bezpiecznikow w schowku. Rozpiskę zjadziwsz w sieci najlepiej z radia chyba 40 numer. Kabelek śmiało upchasz bez rozkrecania czegokolwiek.
x3334a545255abac1e52.jpg
Opublikowano
Mirek - jak już podepniesz to się przyjedź pochwalić - może też taki zamontuję :)

--

Pozdrawiam,

deebee (Darek)

Opublikowano

Dziękuję za zainteresowanie moim problemem.