Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć,

chciałbym prosić o pomoc przed diagnozą z kompa, mianowicie na co można się przygotować jeśli chodzi o naprawy.

Krótka historia; auto kupione od ciotki i poza tym, że powiedziała, że od czasu do czasu szarpnie autem to jednak zdecydowałem się na kupno. Na jeździe próbnej oraz powrocie do domu ok 100km nie stwierdziłem żadnych niepokojących objaw które można teraz zauważyć nic kompletnie się nie działo.

Stwierdzone usterki podczas kolejnej przejażdżki:

- podczas jazdy po dodaniu gazu auto leci jak należy problem pojawia się przy utrzymywaniu stałej prędkości, są pojedyńcze lub kilkukrotne szarpnięcia przy czym można usłyszeć jakby metaliczny stukot (poduszki silnika szlak trafił, pompa progowa??)

- po przejechaniu ok 350 km na postoju można zauważyć wahania na wolnych obrotach i po kilku minutach auto zgasło samoczynnie. To samo przy jeździe po mieście auto gaśnie. Natomiast na drugi dzień auto pali i chodzi na wolnych obrotach jak należy (szarpnięcia i stukot dalej występują), nie gaśnie natomiast :shock:

- podczas hamowania z dużej prędkości odczuwalne wibracje na kierownicy (padły tarcze lub klocki??)

Inne mniej niepokojące usterki:

- nie działa kierownica multifunkcyjna oraz klakson, działa natomiast regulacja góra-dół, przód-tył, kierunki, światła (planuje sam rozebrać i podmienić lub wyczyścić styki na połączeniach przy taśmie)

- wypalone piksele,

- ręczy łapie przy końcu,

- pali się kontrolka od poduszek powietrznych (mata pasażera w przednim fotelu?)

 

Z góry dzięki za odpowiedzi

Pozdrawiam

Paweł

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Kontrolka poduszki, klakson i multifunkcja to wskazuje na taśmę.

Ręczny do regulacji na rozpieraku.

Piksele to naprawa lub wymiana, tematów jest mnóstwo.

Bicie przy hamowaniu to krzywe tarcze, piasty lub luzy w zawieszeniu.

Problem z silnikiem trudny do zdiagnozowania bez diagnostyki kompem, przyczyn może być dużo.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Te szarpnięcia podczas stałej prędkości i gaśnięcie silnika to zapewne czujnik wału, ale jak wspomniane wcześniej było diagnoza kompem powinna dać odpowiedź 100%
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Opublikowano
Te szarpnięcia podczas stałej prędkości i gaśnięcie silnika to zapewne czujnik wału, ale jak wspomniane wcześniej było diagnoza kompem powinna dać odpowiedź 100%

 

Wizyta na u diagnosty niestety w następnym tygodniu ale gość jest dobry jeśli chodzi o te auta więc warto poczekać. Niemniej dzięki za kolejne spostrzeżenia.

pozdr.

Opublikowano

Cześć,

Jestem właśnie po diagnozie kompem i.... i kurcze nic poza błędem poduszki i tempomatu nic nie pokazuje. Co dziwne żaden błąd odnośnie gaśnięcia pojazdu nie został zarejestrowany :mad2:

Ale padła opcja najgorsza z możliwych mianowicie wtryski. Ponoć bardzo delikatna sprawa jeśli chodzi o te silniki.

 

Auto oddaję na warsztat zobaczymy co pokaże test wtrysków.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Czym to było sprawdzane? Po sprawdzeniu korekcji w inpa i teście przelewowym będzie wszystko jasne. Nie zdziwię się jak padnie diagnoza, że wszystkie 6 do wymiany a często jeden, góra dwa załatwiają sprawę. Może się mylę w tym przypadku, ale miej tego świadomość. Grunt to diagnostyka, dlatego przydałby Ci się ktoś z programem do bmw.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Czym to było sprawdzane? Po sprawdzeniu korekcji w inpa i teście przelewowym będzie wszystko jasne. Nie zdziwię się jak padnie diagnoza, że wszystkie 6 do wymiany a często jeden, góra dwa załatwiają sprawę. Może się mylę w tym przypadku, ale miej tego świadomość. Grunt to diagnostyka, dlatego przydałby Ci się ktoś z programem do bmw.

 

 

Dzięki maniek trochę daje do myślenia. Jestem umówiony na poniedziałek i spróbuję do tego czasu jeszcze sprawdzić na kolejnym podpięciu kompa.

 

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.