Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, mam problem z moim e61 4,4 333km, mianowicie auto nie osiaga pelnej mocy, do 3k rpm bardzo slabo sie zbiera, potrafi przerywac w calym zakresie obrotow na gazie jak i na benzynie. Po podpieciu pod kompa pokazalo bledy:

 

2760 Seconday air system bank 1

2761 Secondary air system bank 2

279b thermostat stuck

27a0 fan, electronics box

283f oil pressure switch

299b intelligent battery sensor, communication

 

Prosze o jakies porady od czego zaczac, dodam ze odkad kupilem to auto na biegu jalowym obroty wynosza 700-800 (faluja) a z tego co sie orientuje powinien chodzic na 500?

Opublikowano

Dziwne że nie ma błędów typu wypadanie zapłonu lub zła mieszanka.

Napisz jeszcze jaka skrzynia.

Filtry, swiece, cewki sprawdzone?

Objawy występują na ciepłym i zimnym silniku?

Czym odczytałes błędy?

Opublikowano
Pali od strzala ale przez pierwsze 2 sekundy chodzi jak by mial zgasnac i telepie nim, jak sie wlaczy ten wiatrak to normalnie 900-1000 utrzymuje na ssaniu
  • 1 rok później...
Opublikowano
Cześć posiadam e65 z tym motorem niestety u mnie na zimnym odpala ale nie pali na wszystkie cylindry ,pracuje strasznie nierówno.Gdy już silnik nabierze temperatury pracuje trochę lepiej lecz praca dalej jest nierówna .Przy delikatnej jeździe bez gwałtownego dodawania gazu pracuje w miare ok ,lecz przy nagłym wciśnięciu gazu wywala chceck .Pod kompem błędy cylindrów i 27A0 . Auto świeżo kupione i już takie problemy.Co może być przyczyną takiej pracy silnika ?Dodam że świece nowe . :roll:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Cześć posiadam e65 z tym motorem niestety

Niestety? To jest bardzo dobry silnik, który z pewnością padł ofiarą niedbalstwa poprzedniego właściciela... Niestety.


Gdy wyskoczy Check Engine muszą być jeszcze jakieś inne błędy niż 27A0, przepisz wszystko. Co oznacza "błędy cylindrów"? Misfire? Czy za każdym razem te same cylindry? Kiedy były wymieniane świece? Kiedy były wymieniane cewki? Procedura kalibracyjna Valvetronic'ów zrobiona? Adaptacje wykasowane?

BMW Schnellservice

Mechanik

Elektronik

Opublikowano
Sprecyzuje, niestety na zimnym autko kuleje nie pali na wszystkie cylindry. Jest strasznie nie równa praca (nie pali na wszystkie cylindry). Powiedzmy iż silnik przestaje kulec gdy się zagrzeje, ale też jakby przegrywał jakiś cylinder. Błędy występuja różnie, różne cylindry. Po pracy wstawię wszystkie błędy jakie występują. Świece jak i cewki świeżo po wymianie przez poprzedniego właściciela z firmy NGK. Z INPA nie ukrywam iż dopiero zaczynam, także proszę o wyrozumiałość. Kalibracji valvetronic nie robiłem, nie wiem jak dokładnie. Proszę pisać co wstawic z góry dziękuję za zainteresowanie i pomoc.
Opublikowano

Panie/Panowie... CEEEEWKI! Od tego się zaczyna!

Świece... standard.

Przepływomierz, czujnik położenia wałka rozrządu.


W ogóle jak można mieć BMW i nie korzystać z mechanika, który specjalizuje się tylko w BMW?

Powtórzę się po raz N-ty! Ktoś kto dłubie Ople, Skody, Fordy nigdy w życiu nie ogarnie BMW.

Silnik 4.4 N62 to sztos silnik, sprawdzony i niezawodny o ile się o niego należycie dba a pisanie, że "niestety mam ten silnik".... to ja mam propozycję, sprzedaj mi to auto.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sprecyzuje, niestety na zimnym autko kuleje nie pali na wszystkie cylindry. Jest strasznie nie równa praca (nie pali na wszystkie cylindry). Powiedzmy iż silnik przestaje kulec gdy się zagrzeje, ale też jakby przegrywał jakiś cylinder. Błędy występuja różnie, różne cylindry. Po pracy wstawię wszystkie błędy jakie występują. Świece jak i cewki świeżo po wymianie przez poprzedniego właściciela z firmy NGK. Z INPA nie ukrywam iż dopiero zaczynam, także proszę o wyrozumiałość. Kalibracji valvetronic nie robiłem, nie wiem jak dokładnie. Proszę pisać co wstawic z góry dziękuję za zainteresowanie i pomoc.

Zrób procedurę kalibracji Valvetroników, wykasuj adaptacje, wtedy zobacz na których cylindrach wypada zapłon - czy się powtarzają.

BMW Schnellservice

Mechanik

Elektronik

  • 5 lat później...
Opublikowano

Breras, MCMT

Mam kłopot z N62 4,4 2004 r.

Kompresje mam od 11,9 bar do 13,8 bar.

Brak nieszczelności, ale podszarpuje na jałowych, uderza, mniej lub bardziej, ostatnio po odpaleniu zaświecił się check engine, trochę bujało, odpaliłem ponownie check zniknął.

Test tolerancji dźwigni vvt wyszedł dobrze, już trzy krotnie.

Czasami przy mocnym przyspieszeniu w okolicach 5-6 tyś RPM i 4-5-6 biegu pojawia się check, nie pracują wtedy któreś cylindry, ponowne odpalenie i już ok.

Nie wiem co mogę zrobić żeby już nie sprawiał niespodzianek.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.