Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Okazało się że moja pompa dsc jest uszkodzona, kupiłem używaną od e90, minimalnie się różni od mojej gdyż moja ma sterownik przykręcany na śrubki a ta chyba ma na stałe do pompy przymocowany (brak śrubek koło sterownika) przewody pasują gabarytowo wygląda tak samo, numery są podobne choć po myślniku moja ma 01 i ta kupiona też ma 01. Po podpięciu nowej pompy wskazówka prędkościomierza stoi na 20 kmh i po włączeniu zapłonu nie idzie go już potem wyłączyć ani wyciągnąć pilota auto nie reaguje, zostaje tylko odłączenie klemy. Czy wina leży po stronie tego że sterownik nie jest zakodowany pod auto czy jednak nie będzie pasował do mojego auta? Może już ktoś miał taki przypadek i podzielił by się rozwiązaniem.

Pozdrawiam

Opublikowano
Co jest tutaj dla ciebie rzeźbą ? Jak byś trochę się orientował to nie dostaniesz praktycznie pompy o identycznych numerach i trzeba praktycznie w 90 przypadkach kodować pompę pod auto. Prawdopodobnie pompa którą kupiłem nie będzie współgrać z moim samochodem...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.