Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Taki problem - podczas "kręcenia" ciśnienie mierzone na CR w INPie to 4 do 6 bar... Brak błędów od ciśnienia CR - zanim dobiorę się do pompy - czy jest coś co może powodować takie coś? Jakiś immobilizer czy inne ustrojstwo, które zablokuje regulację paliwa na CR? Np. jeśli paliwo podawane do pompy CR będzie miało zbyt niskie ciśnienie - czy to wygeneruje jakiś błąd?

 

Przewertowałem forum i wiem co sprawdzić, ale większość przypadków opisanych tutaj ma zapisany błąd ciśnienia CR, ja takiego nie mam i stąd moje pytanie..

Opublikowano

Maly update - ciśnienie z pompki jest - manometru brak, ale ciężko palcem utrzymać :)

Odkrecony przewód od wtryskiwacza - podczas kręcenia zero paliwa..

 

Wtyczka zaworu regulacyjnego na pompie CR - 8,5V na zapłonie, podczas kręcenia ok 7V - moze ktos potwierdzić że takie sterowanie tym zaworem jest prawidłowe?

 

Testy wykonane na odlaczonych wtryskiwaczach.

Opublikowano

Zaworek regulacyjny pompy CR wyjęty, przedmuchany - jest normalnie otwarty - więc przy odłączonej wtyczce powinna być max wydajność pompy.

 

Odłączony zaworek - podłączony wąż z butelką do wyjścia pompy - kręcenie - powoli idzie jakieś paliwko.. Zgodnie z tym co wyczytałem na jakiś amerykańskich forach (chyba DODGE też mają ten typ pompy) - po 30 sekundach kręcenia (!!!) powinno być wypompowane ok 75ml paliwa, u mnie zdecydowanie więcej, więc wygląda ok..

 

Kolejny test - przewody paliwowe podłączone tak, jak być powinny, odłączony zaworek na pompie CR, odłączone wtryskiwacze - po kilku sekundach kręcenia pojawiło się ciśnienie w szynie CR w INPie.

 

Niestety dalszych testów przeprowadzić się nie da - akumulator padł :)

Opublikowano
Przy odłączonej wtyczce nigdy nie będziesz miał maksymalnej wydajności pompy CR.

 

Dlaczego nie? Ten zawor na pompie reguluje jej wydatek, więc przy odlaczonym zaworze (kiedy ten jest normalnie otwarty), pompa powinna dawac ile moze.

 

Poza tym - samochod odpalił - prawdopodobnie zapowietrzony uklad lub zawieszony zawor regulujacy na listwie CR.

Opublikowano

W pompach sterowanych zaworem DVR:

Zawór DVR bez zasilania pozostaje otwarty przez co maksymalne ciśnienie w zasobniku może wynieść 60 bar, jak wiadomo jest to ciśnienie zbyt małe do uruchomienia silnika. Zawór wysterowany jest sygnałem prostokątnym modulowanym. Przymknięcie zaworu powoduje zwiększenie ciśnienia w listwie CR.

 

W Pompach sterowanych zaworem ZME:

Zawór odmierzający może działać na dwa sposoby (są dwa typy) jedne bez zasilania dają stały dopływ paliwa, drugie bez zasilania odcinają dopływ paliwa.

 

W przypadku pomp CP4 ze sterowaniem zaworem odmierzającym na pompie, na listwie CR ma zastosowanie zawór DVR.

Pozdrawiam

Jacek

Opublikowano

Nadal utrzymuje, ze przy wysunietej wtyczce z pompy, będzie ona wysterowana na max wydatek - ZME jrst normalnie otwarty, wiec stały dopływ.

 

To, ze inny zawór na szynie CR ograniczy cisnienie to inna sprawa - temat dotyczył sprawdzenia pompy.

 

Poza tym w 30sd byly chyba pompy CP3?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.