Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

należy pamiętać, że indeks nośności powinien być 95, a z homologacją bmw jest zatem Pirelli Sottozero serie II, 225/45/R18 95V.

 

Ciekawe, ja mam SOTTOZERO SERIE III 225/45 R18 95 V jestem ciekaw jak się do tego odniosą w razie problemów, jeśli zaczęliby stwarzać to będziemy się sądzić , dla mnie wymagania producenta zostały spełnione z tym że siedzi u mnie nowszy model tej opony, no ale widać każda wymówka jest dobra żeby się wyłgać od odpowiedzialności.

Wydaje mi się że klient dla tych największych koncernów to taka kura znosząca złote jajka, prze zakupem obiecywane są cuda wianki, a po radź sobie sam ,no chyba że co jakiś czas będziesz opłacał kontrybucję w postaci opłacania za części i usługi bmw, że nie wspomnę o tym że za naprawę błędów produkcyjnych producent też wielokrotnie usiłuje naciągnąć klienta, a nieświadomy klient daje się ...wyr...ć bez mydła.

p44ahXld_o.jpg
  • Odpowiedzi 449
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
jesli chodzi o opony bridgestone rsc z gwiazdka bmw to odradzam zarowno lato jak i zime. szczególnie jesli ktos jezdzi krotkie dystanse. opony maja straszna pamiec kształtu ktora im chlodniej trwa dluzej. auto po 8-10h stania cale drzy podczas jazdy. dopiero po ogrzaniu opon problem znika opony z 16 /17r kupowalem nowe. obecnie mam bez rsc vredestein i tej pamieci nie ma. nigdy wczesniej z tym sie nie spotkalem ani u michelin ani u pirelli.
  • Moderatorzy
Opublikowano
Ja mam lato Bridgestone Potenza RSC od nowości i w tym sezonie mimo że bieżnika mają jeszcze sporo w zakrętach oglądam bez przerwy lampkę od trakcji :duh: Nadmienię że w xdrive :evil:
Opublikowano
jesli chodzi o opony bridgestone rsc z gwiazdka bmw to odradzam zarowno lato jak i zime. szczególnie jesli ktos jezdzi krotkie dystanse. opony maja straszna pamiec kształtu ktora im chlodniej trwa dluzej. auto po 8-10h stania cale drzy podczas jazdy. dopiero po ogrzaniu opon problem znika opony z 16 /17r kupowalem nowe. obecnie mam bez rsc vredestein i tej pamieci nie ma. nigdy wczesniej z tym sie nie spotkalem ani u michelin ani u pirelli.

 

Potwierdzam to co piszesz w stu procentach. Strasznie tym jestem zniesmaczony, ale w tym aucie chyba się już przemęczę na tych Bridgestone. Zastanawiam się tylko czy inne topowe sportowe run flaty nie zachowują się dokładnie tak samo?

Opublikowano
michelin wolny od tej wady Pirelli Pzero również. tyle mam przetestowane z RSC
Opublikowano

Cześć,


Polecacie jakieś opony zimowe do F30 320d RWD na 17"? Ktoś zna jakiś sprawdzony model? Auto dużo w trasie więc szukam czegoś porządnego, jak i przystępnego cenowo.

Wcześniej posiadałem 4x225/50/R17 Vredestein giugairo i szału nie było.


Pozdrawiam

Opublikowano
Cześć,


Polecacie jakieś opony zimowe do F30 320d RWD na 17"? Ktoś zna jakiś sprawdzony model? Auto dużo w trasie więc szukam czegoś porządnego, jak i przystępnego cenowo.

Wcześniej posiadałem 4x225/50/R17 Vredestein giugairo i szału nie było.


Pozdrawiam

 

Ja mam Dunlop 4D Runflat i jest rewelacja. W drugim aucie mam Goodyear Ultra Grip i też jest super, tylko nie wiem czy one wystepują w wersji atestowanej do BMW (gwiazdka w nazwie)

Opublikowano
W F31 mam Pirelli SottoZero 2 a w F34 SottoZero 3. Obie opony polecam, mają homologacje BMW ale nie są najtańsze.
Sprzedam koła zimowe do E84 WZ-318 7,5X17 ET-34 5X120, Opony Pirelli Sottozero 2 225/50/17
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Również polecam Pirelli. Sam ich używam i jestem zadowolony.
Benzyna zamiast krwi...
Opublikowano
jesli chodzi o opony bridgestone rsc z gwiazdka bmw to odradzam zarowno lato jak i zime. szczególnie jesli ktos jezdzi krotkie dystanse. opony maja straszna pamiec kształtu ktora im chlodniej trwa dluzej. auto po 8-10h stania cale drzy podczas jazdy. dopiero po ogrzaniu opon problem znika opony z 16 /17r kupowalem nowe. obecnie mam bez rsc vredestein i tej pamieci nie ma. nigdy wczesniej z tym sie nie spotkalem ani u michelin ani u pirelli.

 

Znam to bo mam nowe bridgestone właśnie na jednym z aut :lol:

Problem można skasować pompujac opony do zalecanego górnego ciśnienia opon przy dużym obciążeniu.

Różnica w cisnieniu czyni cuda :mrgreen:

MADE IN PRL
Opublikowano
jesli chodzi o opony bridgestone rsc z gwiazdka bmw to odradzam zarowno lato jak i zime. szczególnie jesli ktos jezdzi krotkie dystanse. opony maja straszna pamiec kształtu ktora im chlodniej trwa dluzej. auto po 8-10h stania cale drzy podczas jazdy. dopiero po ogrzaniu opon problem znika opony z 16 /17r kupowalem nowe. obecnie mam bez rsc vredestein i tej pamieci nie ma. nigdy wczesniej z tym sie nie spotkalem ani u michelin ani u pirelli.

 

Znam to bo mam nowe bridgestone właśnie na jednym z aut :lol:

Problem można skasować pompujac opony do zalecanego górnego ciśnienia opon przy dużym obciążeniu.

Różnica w cisnieniu czyni cuda :mrgreen:

 

Też tak myślałem. Ale raz że to u mnie nie do końca działało, dwa że komfort na tym sporo cierpiał, trzy to tylne opony mi się zużyły nierównomiernie tak że są prawie do śmieci, wytarł się bieżnik na środku, bo to zalecane ciśnienie dla zimowych 17 to było 3.2 bara. Byłem zwolennikiem Bridgestone'ów przez jakiś czas ale chyba teraz kupię zupełnie inną oponę i jeżeli rzeczywiście nie będzie efektu pamięci (flat spotów) to do śmierci będę już chyba przeciwnikiem Bridgestone.

Opublikowano
Ja mam te Bridgestony obecnie i nie mam objawów o których piszesz.

Masz, tylko nie czujesz :-)

Ja mieszkam 300m od trasy ekspresowej, więc po nocy (szczególnie w autach z dieslem - ciężki silnik) też to odczuwałem. Natężenie zależy od auta i modelu opon. W BMW na zimowych RunFlatach Dunlop 4D 17 cali zjawisko to jest minimalne. Zresztą na letnich 18 GoodYear też ledwo to czuć i po 2-3 km ustaje.

Opublikowano
U mnie tylko z Bridgestone jest problem dodam że są made in Poland. Oba komplety... obecnie już tylko jeden olx'ie dziękuję:) być może inne też jakaś pamięć mają Ale na tyle krótka że nie jestem w stanie wyczuć ani Pirelli pzero ani Michelin.
Opublikowano

Mialem rok temu PIRELLI. Tragedia :) Opony reklamowalem bo samochód myszkował na drodze.

Okazało się, że były wadliwe. Każdemu radzę po zakupie od razu reklamować produkt, żeby został sprawdzony.

Może to cebulactwo, ale za przesylke i kuriera nie płacicie. Tak to się dowiedzie czy :D oponki dobre...

Chociaz oponeo zwraca koszty wymiany. SCOTO ZERO na śniego w pełnym biezniku.. jeździły słabo.

255 TYŁ przód 225.

Opublikowano
Mialem rok temu PIRELLI. Tragedia :) Opony reklamowalem bo samochód myszkował na drodze.

Okazało się, że były wadliwe. Każdemu radzę po zakupie od razu reklamować produkt, żeby został sprawdzony.

Może to cebulactwo, ale za przesylke i kuriera nie płacicie. Tak to się dowiedzie czy :D oponki dobre...

Chociaz oponeo zwraca koszty wymiany. SCOTO ZERO na śniego w pełnym biezniku.. jeździły słabo.

255 TYŁ przód 225.

 

Po pierwsze Sottozero - zależy jaka "generacja" druga czy trzecia, po drugie Sottozero nie są jakieś rewelacyjne na śniegu ale nie są też złe, to zresztą widać bo rzeźbie bieżnika( szczególnie S.Z 3), a może miałeś przysłowiowego pecha bo czasem tak po prostu bywa że trafi się na oponki felerne, miałem tak kiedyś z Yokohamami.

To nie jest tak że zaciekle bronię Pirelli tylko mówię"nie popadajmy w paranoję", po trzecie też czy aby na pewno miałeś właściwy rozmiar zimówek, z tego co się orientuję to raczej nie, ale może się mylę( bazuję na info producenta), a kwestie szybkiej reklamacji żeby"nie ponosić kosztów wysyłki" pominę milczeniem.

p44ahXld_o.jpg
Opublikowano

Zastanawiam się nad zakupem opon na lato do F10 w rozmiarze 18 cali model Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3

przód 245/45/18 tył 275/40/18

Ktoś z Was użytkuje ?

Jakie wrażenia, zachowanie na deszczu itp ?

Wady zalety ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W tym zestawie tj. nielekkiej 5 z xDrive te opony skonsumują resztki moc tego silniczka :wink:
Opublikowano

miałem 245/45/18 Asymetric 2 na Insigni, po 4 sezonach i ok. 45kkm przebiegu zostało na nich ok. 6 mm bieżnika.

nie było ich słychać, Insignia jest zdecydowanie podsterowna ale na tych oponach nie miałem problemu z wyjeżdżającym przodem, również w zakrętach po mokrym było pewnie - mam taką estakadę po zacieśniającym się łuku i jeszcze z górki koło domu i dawało się wyczuć granicę przyczepności, gdzie inne auta które nieraz chciały gonić za mną w końcu zwalniały.

na autobanie w prędkościach przelotowych też nie miałem poczucia że auto może wyjeżdżać na zakrętach.

opony nie piszczą, ale nie są też przesadnie twarde. dobrze tłumią małe nierówności, ale to też zasługa nieznacznie bardziej miękkiego zawiasu versus BMW 3 z oponą nie RunFlat 225/45/18

hamowania pewne, na suchym i mokrym ABS załączało przy zdecydowanym hamowaniu.

na krawężniki i dziury raczej odporna, nie robią się odrazu guzy (miałem kiedyś Toyo Proxes4 195/50/15 i ta była delikatna pod tym względem).

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam ,

Mam dylemat jaki rozmiar opon kupić . Felgi 18 cali 8 i 8.5 , różne szerokości to teoretycznie na tył powinny iść szersze . 225/45 i 255/40 . Wolałbym jednak założyć jednakowe rozmiary na zime 225/45 . Nie bedzie problemu z taka opona na tył ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.