Skocz do zawartości

F11 535d 299PS - Problem z cisnieniem Rail


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam problemy z moja 535d, po bardzo dlugiej walce z podcisnieniem mialem chwile spokoju.

Teraz mam problem z Railem ;/

 

Okazuje sie to gdy sie jemu daje duzo gazu, zaczyna buczec. i mi pokazuje blad na wyswietlaczu, ktory mi pozwala dalej jezdzic jak by nic nie bylo.

Gdy tak pare razy porobie konczy sie zabawa i pokazuje uszkodzenie napedu. Odcina mi moc i wchodzy silnik i skrynia w tryb awaryjny.

 

To sa jego jedyne bledy.

 

Czy ma ktos pomysl co robic dalej?

 

Pompa w zbiorniku sprawdzona przez Rheingold

Wtryski wymienione

filtr paliwa nowy

 

 

Steuergerät        :       12  DME/DDE - D73N57E0 - Dieselelektronik DDE 7.31 6 Zylinder N57
Job Status         :           OKAY
Fehlerort          :  2389248  0x247500 - 247500 Raildruck-Plausibilität mengengeregelt: Raildruck zu niedrig/positive Regelabweichung
Fehlersymptom      :      ---  ---
Readyness Flag     :       16  Testbedingungen erfüllt
Fehler vorhanden   :        8  Fehler momentan nicht vorhanden, aber bereits gespeichert
Warnung Flag       :      128  Fehler würde kein Aufleuchten einer Warnlampe verursachen
F Überlauf         :        1
Fehlerklasse Nr    :        0
P-Code             :      ---  ------
SAE-Code           :      135  135P0087 Kraftstoffeinspritzleiste/-system (Bank 1) - Druck zu niedrig
P-Code7            :      ---  ------
Häufigkeitszähler  :        9
Logistikzähler     :      ---
Heilungszähler     :       40
Ereignis DTC       :        0 DTC kein Ereignis DTC
Fehlerarten        :      ---
1. Datensatz
Umwelt Anzahl      :       24
Umwelt Kilometer   :   220352
Umwelt Zeit        : 192070224
Umweltbedingung  1 :    22869  Motordrehzahl 3.226000E+003 rpm
Umweltbedingung  2 :    20997  Kühlmitteltemperatur (Sensorwert vor der Korrektur) 9.800000E+001 degC
Umweltbedingung  3 :    18250  maximaler Raildruck der letzten 10ms 1.294118E+003 bar
Umweltbedingung  4 :    17879  Einspritzmenge - Sollwert ohne Mengenausgleichsregelung 9.960788E+001 mg/hub
Umweltbedingung  5 :    18402  Luftmasse pro Zylinder 1.600000E+003 mg/hub
Umweltbedingung  6 :    18503  Ladedruck - Istwert 3.623530E+003 hPa
Umweltbedingung  7 :    16898  Erfasste Batteriespannung 1.390000E+004 mV
Umweltbedingung  8 :    19698  Umgebungsdruck 1.002353E+003 hPa
Umweltbedingung  9 :    17900  aktueller Motorstatus 1.600000E+001 -
Umweltbedingung 10 :    17500  Kraftstofftemperatur 4.000000E+001 degC
Umweltbedingung 11 :    17325  Kraftstoffvorförderdruck - gefiltert 3.741177E+003 hPa
Umweltbedingung 12 :    17381  Vorfördermenge 2.460000E+002 l/h
Umweltbedingung 13 :    18197  Raildruck - Sollwert 1.917965E+003 bar
Umweltbedingung 14 :    18196  Status - Raildruckregelmodus 5.000000E+000 -
Umweltbedingung 15 :    17496  Tankfüllstand - Kraftstoff 1.499665E+001 l
Umweltbedingung 16 :    17044  Mengenregelventil - Sollwert des Ansteuerstromes 8.000000E+002 mA
Umweltbedingung 17 :    17055  Mengenregelventil - Strom-Istwert 8.000000E+002 mA
Umweltbedingung 18 :    17205  Raildruckregelventil - Sollwert des Ansteuerstromes 1.749020E+003 mA
Umweltbedingung 19 :    17209  Raildruckregelventil - Strom-Istwert 1.741176E+003 mA
Umweltbedingung 20 :    17206  Raildruckregelventil - Zustand der Stellwertsteuerung 0.000000E+000 -
Umweltbedingung 21 :    17203  Raildruckregelventil - Adaptionsfaktor für die Kennlinie 9.588740E-001 -
Umweltbedingung 22 :    17201  Raildruckregelventil - Drucksollwert von der Raildruckregelung 2.516865E+003 bar
Umweltbedingung 23 :    17049  Mengenregelventil - Volumenstromsollwert der Raildruckregelung 1.000128E+002 mm3/s
Umweltbedingung 24 :    17052  Mengenregelventil - Zustand der Stellwertsteuerung 0.000000E+000 -
2. Datensatz
Umwelt Anzahl      :       24
Umwelt Kilometer   :   220795
Umwelt Zeit        : 193009969
Umweltbedingung  1 :    22869  Motordrehzahl 3.141500E+003 rpm
Umweltbedingung  2 :    20997  Kühlmitteltemperatur (Sensorwert vor der Korrektur) 8.600000E+001 degC
Umweltbedingung  3 :    18250  maximaler Raildruck der letzten 10ms 1.317647E+003 bar
Umweltbedingung  4 :    17879  Einspritzmenge - Sollwert ohne Mengenausgleichsregelung 9.960788E+001 mg/hub
Umweltbedingung  5 :    18402  Luftmasse pro Zylinder 1.600000E+003 mg/hub
Umweltbedingung  6 :    18503  Ladedruck - Istwert 3.592157E+003 hPa
Umweltbedingung  7 :    16898  Erfasste Batteriespannung 1.400000E+004 mV
Umweltbedingung  8 :    19698  Umgebungsdruck 9.929411E+002 hPa
Umweltbedingung  9 :    17900  aktueller Motorstatus 1.600000E+001 -
Umweltbedingung 10 :    17500  Kraftstofftemperatur 3.400000E+001 degC
Umweltbedingung 11 :    17325  Kraftstoffvorförderdruck - gefiltert 3.811765E+003 hPa
Umweltbedingung 12 :    17381  Vorfördermenge 2.480000E+002 l/h
Umweltbedingung 13 :    18197  Raildruck - Sollwert 1.888851E+003 bar
Umweltbedingung 14 :    18196  Status - Raildruckregelmodus 5.000000E+000 -
Umweltbedingung 15 :    17496  Tankfüllstand - Kraftstoff 4.998247E+000 l
Umweltbedingung 16 :    17044  Mengenregelventil - Sollwert des Ansteuerstromes 8.235294E+002 mA
Umweltbedingung 17 :    17055  Mengenregelventil - Strom-Istwert 8.470588E+002 mA
Umweltbedingung 18 :    17205  Raildruckregelventil - Sollwert des Ansteuerstromes 1.701961E+003 mA
Umweltbedingung 19 :    17209  Raildruckregelventil - Strom-Istwert 1.733333E+003 mA
Umweltbedingung 20 :    17206  Raildruckregelventil - Zustand der Stellwertsteuerung 0.000000E+000 -
Umweltbedingung 21 :    17203  Raildruckregelventil - Adaptionsfaktor für die Kennlinie 9.784840E-001 -
Umweltbedingung 22 :    17201  Raildruckregelventil - Drucksollwert von der Raildruckregelung 2.482166E+003 bar
Umweltbedingung 23 :    17049  Mengenregelventil - Volumenstromsollwert der Raildruckregelung 1.000128E+002 mm3/s
Umweltbedingung 24 :    17052  Mengenregelventil - Zustand der Stellwertsteuerung 0.000000E+000 -

 

Blad nr 2

 

Steuergerät        :       12  DME/DDE - D73N57E0 - Dieselelektronik DDE 7.31 6 Zylinder N57
Job Status         :           OKAY
Fehlerort          :  2389504  0x247600 - 247600 Raildruck-Plausibilität mengengeregelt: Raildruck zu niedrig/positive Regelabweichung und Stellgröße zu hoch
Fehlersymptom      :      ---  ---
Readyness Flag     :       16  Testbedingungen erfüllt
Fehler vorhanden   :        8  Fehler momentan nicht vorhanden, aber bereits gespeichert
Warnung Flag       :      128  Fehler würde kein Aufleuchten einer Warnlampe verursachen
F Überlauf         :        1
Fehlerklasse Nr    :        0
P-Code             :      ---  ------
SAE-Code           :        0  0
P-Code7            :      ---  ------
Häufigkeitszähler  :        4
Logistikzähler     :      ---
Heilungszähler     :       39
Ereignis DTC       :        0 DTC kein Ereignis DTC
Fehlerarten        :      ---
1. Datensatz
Umwelt Anzahl      :       24
Umwelt Kilometer   :   220405
Umwelt Zeit        : 192206057
Umweltbedingung  1 :    22869  Motordrehzahl 3.204000E+003 rpm
Umweltbedingung  2 :    20997  Kühlmitteltemperatur (Sensorwert vor der Korrektur) 8.900000E+001 degC
Umweltbedingung  3 :    18250  maximaler Raildruck der letzten 10ms 1.427451E+003 bar
Umweltbedingung  4 :    17879  Einspritzmenge - Sollwert ohne Mengenausgleichsregelung 9.215689E+001 mg/hub
Umweltbedingung  5 :    18402  Luftmasse pro Zylinder 1.600000E+003 mg/hub
Umweltbedingung  6 :    18503  Ladedruck - Istwert 3.450981E+003 hPa
Umweltbedingung  7 :    16898  Erfasste Batteriespannung 1.390000E+004 mV
Umweltbedingung  8 :    19698  Umgebungsdruck 9.976470E+002 hPa
Umweltbedingung  9 :    17900  aktueller Motorstatus 1.600000E+001 -
Umweltbedingung 10 :    17500  Kraftstofftemperatur 5.100000E+001 degC
Umweltbedingung 11 :    17325  Kraftstoffvorförderdruck - gefiltert 3.788235E+003 hPa
Umweltbedingung 12 :    17381  Vorfördermenge 2.360000E+002 l/h
Umweltbedingung 13 :    18197  Raildruck - Sollwert 1.907940E+003 bar
Umweltbedingung 14 :    18196  Status - Raildruckregelmodus 5.000000E+000 -
Umweltbedingung 15 :    17496  Tankfüllstand - Kraftstoff 8.997226E+000 l
Umweltbedingung 16 :    17044  Mengenregelventil - Sollwert des Ansteuerstromes 8.078431E+002 mA
Umweltbedingung 17 :    17055  Mengenregelventil - Strom-Istwert 8.235294E+002 mA
Umweltbedingung 18 :    17205  Raildruckregelventil - Sollwert des Ansteuerstromes 1.749020E+003 mA
Umweltbedingung 19 :    17209  Raildruckregelventil - Strom-Istwert 1.733333E+003 mA
Umweltbedingung 20 :    17206  Raildruckregelventil - Zustand der Stellwertsteuerung 0.000000E+000 -
Umweltbedingung 21 :    17203  Raildruckregelventil - Adaptionsfaktor für die Kennlinie 9.588740E-001 -
Umweltbedingung 22 :    17201  Raildruckregelventil - Drucksollwert von der Raildruckregelung 2.504963E+003 bar
Umweltbedingung 23 :    17049  Mengenregelventil - Volumenstromsollwert der Raildruckregelung 1.000128E+002 mm3/s
Umweltbedingung 24 :    17052  Mengenregelventil - Zustand der Stellwertsteuerung 0.000000E+000 -
2. Datensatz
Umwelt Anzahl      :       24
Umwelt Kilometer   :   220794
Umwelt Zeit        : 193009840
Umweltbedingung  1 :    22869  Motordrehzahl 2.834500E+003 rpm
Umweltbedingung  2 :    20997  Kühlmitteltemperatur (Sensorwert vor der Korrektur) 8.400000E+001 degC
Umweltbedingung  3 :    18250  maximaler Raildruck der letzten 10ms 1.215686E+003 bar
Umweltbedingung  4 :    17879  Einspritzmenge - Sollwert ohne Mengenausgleichsregelung 9.960788E+001 mg/hub
Umweltbedingung  5 :    18402  Luftmasse pro Zylinder 1.600000E+003 mg/hub
Umweltbedingung  6 :    18503  Ladedruck - Istwert 3.545098E+003 hPa
Umweltbedingung  7 :    16898  Erfasste Batteriespannung 1.400000E+004 mV
Umweltbedingung  8 :    19698  Umgebungsdruck 9.929411E+002 hPa
Umweltbedingung  9 :    17900  aktueller Motorstatus 1.600000E+001 -
Umweltbedingung 10 :    17500  Kraftstofftemperatur 3.300000E+001 degC
Umweltbedingung 11 :    17325  Kraftstoffvorförderdruck - gefiltert 3.882353E+003 hPa
Umweltbedingung 12 :    17381  Vorfördermenge 2.410000E+002 l/h
Umweltbedingung 13 :    18197  Raildruck - Sollwert 1.777246E+003 bar
Umweltbedingung 14 :    18196  Status - Raildruckregelmodus 5.000000E+000 -
Umweltbedingung 15 :    17496  Tankfüllstand - Kraftstoff 4.998247E+000 l
Umweltbedingung 16 :    17044  Mengenregelventil - Sollwert des Ansteuerstromes 8.941176E+002 mA
Umweltbedingung 17 :    17055  Mengenregelventil - Strom-Istwert 8.941176E+002 mA
Umweltbedingung 18 :    17205  Raildruckregelventil - Sollwert des Ansteuerstromes 1.623529E+003 mA
Umweltbedingung 19 :    17209  Raildruckregelventil - Strom-Istwert 1.607843E+003 mA
Umweltbedingung 20 :    17206  Raildruckregelventil - Zustand der Stellwertsteuerung 0.000000E+000 -
Umweltbedingung 21 :    17203  Raildruckregelventil - Adaptionsfaktor für die Kennlinie 9.784840E-001 -
Umweltbedingung 22 :    17201  Raildruckregelventil - Drucksollwert von der Raildruckregelung 2.349138E+003 bar
Umweltbedingung 23 :    17049  Mengenregelventil - Volumenstromsollwert der Raildruckregelung 1.000128E+002 mm3/s
Umweltbedingung 24 :    17052  Mengenregelventil - Zustand der Stellwertsteuerung 0.000000E+000 -

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Hej,

Miałem ten sam problem, auto pojechało lawetą do serwisu BMW ( nie chciało mi się bawić w zawiezienie auta więc skorzystałem z BMW care), sprawdzili wszystkie rzeczy i po skasowaniu błędów, weryfikacji wtrysków, sprawdzenie filtra paliwa i pompy w baku - wszystko gra, powiedzieli mi że w baku miałem paliwa na ponad 100 km (prawie rezerwa) i pompa która jest w zbiorniku nie zdążyła przelać paliwa z komory do komory ( podobno bak dzielony na 2 częsci )

 

czy też miałeś ten objaw przy niskim stanie paliwa ?

Daniel
  • Członkowie klubu
Opublikowano
Hej,

Miałem ten sam problem, auto pojechało lawetą do serwisu BMW ( nie chciało mi się bawić w zawiezienie auta więc skorzystałem z BMW care), sprawdzili wszystkie rzeczy i po skasowaniu błędów, weryfikacji wtrysków, sprawdzenie filtra paliwa i pompy w baku - wszystko gra, powiedzieli mi że w baku miałem paliwa na ponad 100 km (prawie rezerwa) i pompa która jest w zbiorniku nie zdążyła przelać paliwa z komory do komory ( podobno bak dzielony na 2 częsci )

 

czy też miałeś ten objaw przy niskim stanie paliwa ?

Patrząc po logach wychodzi że w baku miał:

przy 220352 - 15 litrów

220405 - 9 litrów

220795 - 5 litrów

220794 - 5 litrów

 

czyli jazda oparowa.

Opublikowano

To sie wydarza przy obojetnie jakim stanu paliwa. czy pelny czy pusty.

 

Hej,

Miałem ten sam problem, auto pojechało lawetą do serwisu BMW ( nie chciało mi się bawić w zawiezienie auta więc skorzystałem z BMW care), sprawdzili wszystkie rzeczy i po skasowaniu błędów, weryfikacji wtrysków, sprawdzenie filtra paliwa i pompy w baku - wszystko gra, powiedzieli mi że w baku miałem paliwa na ponad 100 km (prawie rezerwa) i pompa która jest w zbiorniku nie zdążyła przelać paliwa z komory do komory ( podobno bak dzielony na 2 częsci )

 

czy też miałeś ten objaw przy niskim stanie paliwa ?

 

Rozumiem ze juz twoj problem sie zalatwil tak?

 

5 litrów?? :shock: :duh:

Ale nam wszystkim pomogles, dzieki.

Opublikowano
Mnie się wydaje że to problem z pompą wysokiego ciśnienia lub zawór regulacji ciśnienia przy wysokich obrotach upuszcza ciśnienie na listwie albo czujnik ciśnienia paliwa na listwie świruje.

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano
Mnie się wydaje że to problem z pompą wysokiego ciśnienia lub zawór regulacji ciśnienia przy wysokich obrotach upuszcza ciśnienie na listwie albo czujnik ciśnienia paliwa na listwie świruje.

 

Wlasnie to ogarniam. Bo zamowilem nowy zawor regulacji. I byl problem jeszcze gorszy, poderjzewam ze jest uszkodzony. Dostane dzisiaj nowe i jak zalorze dam znac.

  • 3 lata później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.