Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wczoraj zamieniłem KGM aby sprawdzić czy to on wybudza mi samochód, miałem od Małysza Low wiedz go zamontował em i zakodowałem.

 

Ku mojemu zdziwieniu, błędów brak i wszystko działa oprócz fotochromu w bocznych lusterkach i teraz się zastanawiam po co montowali High standardowo w E61, jakie jeszcze funkcje są inne w porównaniu do Low oprócz:

 

- Fotochrom w bocznych lusterkach (którego nie miałem)

- Elektryczna roleta (której nie mam)

 

Klapa działa normalnie, szyba się otwiera a roleta odskakuje ale za to jest odpowiedzialny KBM

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Opublikowano
Szukałem informacji na angielskich i niemieckich stronach i nikt nie poruszał tego tematu. Po prostu trzeba przyjąć że high jest w E61, a low w e60, e63 i e64 :) A jaki cel miał w tym producent to się pewnie nie dowiemy
"Jeżeli nie potrafisz czegoś prosto wyjaśnić - to znaczy, że niewystarczająco to rozumiesz"
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ciężko znaleźć. Tylko pobieżnie informacje które na nic nie odpowiadają

 

Szukałem informacji na angielskich i niemieckich stronach i nikt nie poruszał tego tematu. Po prostu trzeba przyjąć że high jest w E61, a low w e60, e63 i e64 :) A jaki cel miał w tym producent to się pewnie nie dowiemy

High był też w e60 ale tylko z lusterkami bocznymi fotochrom

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

witam

 

Szukałem informacji na angielskich i niemieckich stronach i nikt nie poruszał tego tematu.
:nienie:

 

Gibt es unterschiedliche KBM Module?

http://www.e60-forum.de/index.php?thread/12994-gibt-es-unterschiedliche-kbm-module/

 

 

KGM (HIGH / LOW)

http://5erbmw.dk/forum/viewtopic.php?t=7961

 

http://fs5.directupload.net/images/170820/gfrei993.png

 

P.S.

 

.... tutaj mozesz przetlumaczyc :D

 

http://www.babelfish.de/

Pozdrawiam Andrzej
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Na oba linki już trafiłem. W pierwszym piszą o KBM a w drugim nic ciekawego :mrgreen:

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

  • Zasłużeni forumowicze
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ten link coś nie działa :(

Tak jak pisałem w pierwszym poście coś wybudza mi samochód. Nie jest to aż tak straszne bo zawsze odpali ale szkoda baterii.

Ista nie dała konkretnej odpowiedzi a test kgm został wykonany pomyślnie ale w takich wypadkach zazwyczaj jest winny moduł.

 

Dodatkowo miałem w tym roku wodę w nogach pasażera z własnej winy bo nie zamknąłem odpływu szyberdachu przy doposażenia alarmu (w tym samym dniu padał deszcz a ja spać nie mogłem i myślałem czy na pewno zamknąłem odpływ :mrgreen: ) i to by mogło źle wpłynąć na kgm. Nie ma nalotu ale nigdy nie wiadomo.

 

Co jest dziwne to problem pojawia się tylko raz a jak odpale na chwilę i wrócę do samochodu po kilku dniach nie pojawia się komunikat o rozładowania baterii. Bateria zawsze, względem ista w 70% naładowania a pobór prądu nie jest przekraczany więcej jak 80mA

.

w wielkim skrócie kgm wymieniam aby zdiagnozować problem a następnie idzie ibs i regulator bo problem pojawił się miesiąc po odpaleniu na kablach i nadal mam problem z ładowaniem ale co jest najlepsze to też nie zawsze :duh: :mrgreen: :twisted:

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

witam

 

Ten link coś nie działa

 

.... sprawdziłem . Działa :D .... ale mogę tez wysłać na adres mailowy . Podaj na PW :D

 

Micro-Power Module Integrated in KGM . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .18

Switch-On Conditions . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .19

Switch-Off Conditions . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .19

New MPM Functionality . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .20

Switch-Off of Terminal 30g_f Relay . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .20

Time Controlled Terminal Shutdown . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .21

Control Units Connected to Terminal 30 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .22

 

Central Locking . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .36

Body Gateway Module (KGM) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .36

Relays for Central Locking . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .37

Body Basic Module (KBM) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .37

 

Power Windows . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .41

Front Windows . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .41

Body Gateway Module (KGM) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .41

Body Basic Module (KBM) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .41

Convertible Top Module (CVM) E64 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .41

Lowering the Side Window E63 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .42

 

Functions . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .55

Detecting Steering Angle . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .55

Relative Steering Angle . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .56

Absolute Steering Angle . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .57

Steering Wheel Rotation Information . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .57

Detecting the Controls of the MFL . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .57

Pozdrawiam Andrzej
Opublikowano

z doświadczenia mogę Ci powiedzieć że KGM raczej nie uszkadza się .

Za pomocą mutimetru, sprawdź pobór prądu ( odepni kleme minusowa, jedna koncówka multimetru do klemy ibs, druga koncówka do zacisku minus)

Jeżeli coś zżera prąd , to jest najcześciej TCU, MULF, MASK/CCC, MPM ( choć ty go nie masz ), uszkodzone moduły w lusterkach ( 3 pin)

Skasuj błędy, poczekaj jak wyskoczy komunikat, i wrzuć screen'a z listy błedów ista.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Mam błędy ale pojawiają się po komunikacie słabej baterii wiedz odpadają. Poza tym czysto.

Będę dalej podmieniać części ale to nie temat do tego wątku :wink:

 

Co do tych pinów to jest to samo w low i high. MPM jest w obu zintegrowany.

 

Dzisiaj jeszcze poszukam dalej w ISTA.

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.