Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Albo MAP sensor dokonał żywota, albo masz problem z jakimś kablem/złączką

Lub klekla turbina albo lapie lewe powietrze.

Zebys byl pewny czujnika to go wymien a jak problem nie ustapi to zlec mechanikowi probe szczelnosci dolotu ze szczegolna uwaga na IC i kontrole turbo.

Problem jest na odcinku od przeplywomierza do czujnika ruznicy cisnien

 

"intake manifol pressure" = "ciśnienie w kolektorze dolotowym". Może sobie łapać ile chce lewego powietrza, ale ta wartość NIGDY nie może pokazywać 0 (zero) przy sprawnym czujniku.

 

Co do zasyfionej przepustnicy - to normalne. Do kolektora wpadają spaliny przez EGR i powietrze z oparami oleju przez odmę - więc nie jest to tylko powietrze :wink:

Prędzej czy później ten syf znajdzie się m.in. na przepustnicy.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Może sobie łapać ile chce lewego powietrza, ale ta wartość NIGDY nie może pokazywać 0 (zero) przy sprawnym czujniku.

Masz racje ale gdy bedzie duza nieszczelnosc w dolocie lub turbina nie bedzie wcale ladowac wuwczas silnik bedzie pracowac wolnossaco i wtedy ten wynik bedzie 0

Hm turbo? Tylko ja mam benzyne.

Na schemacie masz czujnik roznicy cisnien- on jest montowany tylko w autach z turbo.

Wiesz juz jakie kroki podjac w kierunku naprawy a ja Ci tylko zycze aby na czujniku sie skonczylo...

Opublikowano

Ok czujnik wymieniony:)

Nie ma tych dwóch błędów od ciśnienia i tego czujnika ale autko dalej jakby przymulone. I taki jeden błąd

 

Engine / Motor

Cyl. same setting over rough running Cyl. 4

Code: 003073

 

Przeczyściłem wszystkie świece jak zobaczyłem ten błąd ale dalej wyskakuje;/

Jeden wtrysk nawala?(ciśnienie na cylindrach było sprawdzane)

Opublikowano

Powinieneś jeszcze skasować adaptacje i trochę pojeździć, żeby auto miało szansę się dostroić do nowego czujnika (ale nie wydaje mi się, że Carly to potrafi).

A co do samego wtryskiwacza, to możesz:

- wymienić w ciemno

- sprawdzić na stole

- albo przełożyć na inny cylinder (tu potrzebne kodowanie - tego też Carly nie ogarniesz)

W INPIe jest ekran od biegu jałowego, stamtąd też coś można by było wyczytać.

Opublikowano

Ok autko pojechalo do BMW w sumie tylko po dowod ze nawalaja wtryski. Po kilku godzinach dostalem telefon ze to wtryski ale w trakcie procedury wystapil blad komputera i wszyskie szyby sa w dole nie dzialja swiatla itp.

Auto generalnie stoi w Bmce uszkodzone. Dzis czekam na propozycjeod nich...

MASAKRA JEDNYM SLOWEM :cry:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ok autko pojechalo do BMW w sumie tylko po dowod ze nawalaja wtryski.

I to jest argument zebys wszedl w posiadanie INPY gdzie pomiary sa jasne i czytelne.

Opublikowano

Ok dogadalem sie z Bmka. Wtryski, FRA UNIT, MAP Thermostat(Dziwne wymienialem) moze poszlo przez ten "FRM UNIT" (odpowiedzialny min. za szyby i swiatla).

 

P.S

Taka krotka notka jesli ktos kupije Bumcie w Angli i chce wziąć gwarancje z firmy Auto Guard Warranties. Gwarancja SELECT. Firma przedatawia sprawe tak: Nigdy nikt nie wymienial wszystkich wtryskow w tym modelu (ich historia) i nie zaplaca za nic (jeali Bmw powiedzało by jedem, to tak). "Map termostat gwarancja tego nie obejmuje, tylko " MAP SENSOR" :duh: (CYRK)

 

Generalnie oddadza za jeden wtrysk i to sie musialem wykłucic :duh:

 

Podsumowujac stracilem czas i kase na zabawy z gwarancja

 

Dziekowa wszystkim

Opublikowano

Map thermostat - tu chodzi o termostat, a nie MAP sensor - jak padnie termostat to wywala właśnie błąd z opisem "map thermostat".

Moduł FRM można ożywić - np kolega temsky740 się czymś takim zajmuje.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Ok. Wymienione wtryski, termostat. Autko generalnie chodzi dobrze, ale jakies dziwnie mułowate... Do momentu zaktualizowania oprogramowania. Informatyk mowil ze byl spory balagan w sterownikach, poinstalowane byly od innych modeli.

Po aktualizacji auto nie do poznania :D

POLECAM AKTUALIZACJE :D (dla zainteresowanych moge dac namiary na informatyka)

 

Temat do zamkniecia. Dzieki wszystkim i pozdrawiam

  • 4 lata później...
Opublikowano
Gdzie ten informatyk można kontakt ? Mam podobny błąd wypadanie zapłonu na cyl 3 cewki wtryski pozmieniane z innych nic nie pomaga auto miało parę błędów termostat czujnik położenia walka nox sensor i profilaktycznie swiece wymieniłem też pompę wysokiego ciśnienie na uzywke bo dziwne dźwięki z niej dochodzą niestety nowa używana ma to samo nie wiem gdzie szukać problemu. Oprócz wypadanie zapłonu zero błędów na zimnym pali od strzała i ladnie chodzi dopiero po jakimś czasie wypada zapłonu.
Opublikowano
Gdzie ten informatyk można kontakt ? Mam podobny błąd wypadanie zapłonu na cyl 3 cewki wtryski pozmieniane z innych nic nie pomaga auto miało parę błędów termostat czujnik położenia walka nox sensor i profilaktycznie swiece wymieniłem też pompę wysokiego ciśnienie na uzywke bo dziwne dźwięki z niej dochodzą niestety nowa używana ma to samo nie wiem gdzie szukać problemu. Oprócz wypadanie zapłonu zero błędów na zimnym pali od strzała i ladnie chodzi dopiero po jakimś czasie wypada zapłonu.

 

potrzxebujesz laptopa z inpa zeby cokolwiek zrobic w tym aucie

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Wypadanie zapłonu cyl 3 nowe swiece cewki wtryski z innych podmieniane dalej cyl 3 bye pewny że te mosfety ECU silnika, nie wyjolem wtryski na drugą stronę wkręciłem leje 1 który wymieniłem z 3 uzyeka wtrysk chodzi jak złoto beemka do sprzedania

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.