Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, któryś mechanik zmontował u mnie coś takiego. Czy ktoś jest może w stanie powiedzieć mi o co tu chodzi? do czego, dlaczego, po co i jak przywrócić do stanu orginalnego? Chodzi oczywiscie o śrubkę w wężyku.

20917044_1819326048085064_1853654075_n.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zdecydowanie od zaworu egr, ale patrząc na jego stan to warto zmienić wszystkie na silikonowe. Pewnie jak go podepniesz to odczujesz spadek mocy i będzie zauważalnie kopcił.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Bardzo ok dla kolektora dolotowego, bo spaliny nie wracają do silnika, dla ekologów pewnie nie ok :wink: zawsze można go podpiąć i ograniczyć programowo, wtedy będzie wilk syty i owca cała :lol:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ja nie mógłbym patrzeć jak ktoś by mi tak zamontował osłone na silnik. Rozumiem że brak śrubki, ale żeby nawet tej czarnej gumy w wycięcie nie wcisnąć :duh:

Sorry za offtopa, ale nie mogę na to patrzeć.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Musi być szybki :8) strach myśleć jakby zrzucał kolektor dolotowy.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Jak na moje oko to jedna z 5 śrub jest wkręcona ale brakuje metalowej tulejki w gumie górnej osłony silnika.

Niestety prawda jest taka, że w większości samochodów najróżniejszych marek brakuje takich "elementów montażowych".

 

 

Niestety zaczynam wychodzić z założenia, że jak faktycznie zacznie kopcić itd. na podpięty przewodzie podciśnieniowym to powinno się rozwiązać problem a nie go maskować.

Z drugiej strony przecież nasze 2.0d 150 KM "bez działającego egr-a" głośne są itd. na zimnym silniku przy temperaturach koło 0C i niżej.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
zaczynam wychodzić z założenia, że jak faktycznie zacznie kopcić itd. na podpięty przewodzie podciśnieniowym to powinno się rozwiązać problem a nie go maskować.

Oczywiście masz rację ale kto jest gotów na kosztowną naprawę przy kilkunastoletnim samochodzie? Lepiej odpiąć przewód i cieszyć się brakiem czarnej chmury z tyłu auta.

Szczerze powiem, że jak zauważyłem u siebie - w pierwszym dieslu e46 - chmurę we wstecznym lusterku to po miesiącu sprzedałem to auto. Od tej pory wyleczyłem się z diesla.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.