Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

PO wlaczeniu klimy czy to na cieplym czy zimnym cala buda trzesie przez okolo 1 minute.

Klima jezt nabita i wieje dobrze, nie brzeczy itd.

Podczas jazdy szczegolnie przy ruszaniu czuc ze auto jest slabsze.

Czy ktos to juz przerabial? Na anglojezycznych forach sa przypadki ale nikt nie zapodal rozwiazania.

Opublikowano
Jeżeli dzieje sie to na niskich obrotach, zobacz czy delikatne dotknięcie gazu i podniesienie obrotów załatwia sprawę. Jeżeli tak możesz trochę podnieść niskie obroty gdy działa sprężarka, standardowo sa chyba na 650/min. Ustawia sie to za pomocą inpy
Opublikowano

Witam, mam standardowo ustawione na 660rpm i do tego dazy komputer.

Wiem, ze sa w INPA EOL ustawienia ale nie wiem czy mozna tak sobie podnosic.

Ale jesli juz - to jest ogolne ustawienie obtorow czy w szczegolnym przypadku-> chodzenia kompresora? Ja znalazlem tylko ogolne.

Niektorzy magicy od BMW podnosza standardowo do 700rpm bo wtedy silnik lepiej chodzi na luzie i wibracje, ktore czesto ludzie maja od dwumasy znikaja.

Opublikowano

Hej.Dzieki za info! Ista D daje wiecej mozliwosc to fakt.

Pamietasz moze gdzie trzeba wejsc, zeby sie dostac do tych ustawien? Ktore moduly?

Opublikowano
W inpie można ustawić tak samo, w kilku sytuacjach, bez klimy, z klimą, podczas ładowania, w automacie na biegu itp. Ale nie pamietam teraz gdzie to dokładnie było.
Opublikowano
Hej.Dzieki za info! Ista D daje wiecej mozliwosc to fakt.

Pamietasz moze gdzie trzeba wejsc, zeby sie dostac do tych ustawien? Ktore moduly?

 

IHKA, najłatwiej jest podnieść obroty biegu jałowego silnika po włączeniu klimatyzacji za pomocą BMW Carly.

Opublikowano
Nie mam Carly ale kolega ma. Pamietasz moze gdzie? On wie tylko podstawowe opcje jak ustawic typu lusterka itd.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
U mnie obroty z klima wydaja sie byc okolo 670. to stanowczo za malo
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
U mnie problemy podobnego typu miały miejsce jak zaczęły sypać się wtryski. Po wymianie wtrysków problem ze spadkiem obrotów przy pracy sprężarki sam się rozwiązał.
Opublikowano

ja zamienialem wtryski miejscami zeby sprawdzic czy wartosci smooth running beda sie zmieniac razem z nimi. niestety bez zmiany wiec raczej wtryski odpadaja.

A tak zapytam - gdzie kupiles nowe? BMW czy zamienniki?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A istnieją zamienniki wtrysków do BMW? Kupiłem w ASO po 700zł/szt. Na szczęście na ten moment tylko dwa wymagały wymiany i o ile dobrze czytam oznaczenia miały indeks 10 więc poprzedni wypust. /obecne są 11/
Opublikowano
A istnieją zamienniki wtrysków do BMW? Kupiłem w ASO po 700zł/szt. Na szczęście na ten moment tylko dwa wymagały wymiany i o ile dobrze czytam oznaczenia miały indeks 10 więc poprzedni wypust. /obecne są 11/

Jak namierzyłes te uszkodzone sztuki?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tak N53, teraz już wiem ,że objawy mikrowibracji na fotelu podczas jazdy pochodziły od silnika, a nie kół które wyważałem na milion sposobów bez efektu. :duh: Zanim padł/y wtrysk/i auto wywaliło parę razy CHECKA po odpaleniu, pojawiły się też wibracje po odpaleniu rano na zimnym silniku opisane w paru wątkach o N53 które ustępowały po dodaniu gazu. Jak ruszała sprężarka klimy to obroty potrafiły spaść aż zatelepało silnikiem. W końcu auto odpaliło ale było tak słabe, że nie dało się jechać i czuć było benzynę. Błędy zapłonu na cylindrach z padniętymi wtryskami. Wymienili 4 i 5 wtryskiwacz wszystko wróciło do normy, a auto po raz pierwszy od kiedy go mam po zatankowaniu do pełna pokazało 722km zasięgu, zazwyczaj pokazywało ok 640km. Spalanie spadło w/g komputera o ~1 litr :shock:
Opublikowano

:duh:

N53 to nie to samo co N52. NIe ma co porownywac nawet.

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano
Problem rozwiazany - winna byla sprezarka. wymieniona i nie ma problemu. Zamontowalem Niessens -ale grzechocze wiec bedzie pewnie za chwile wymiana na nowa.
Opublikowano
tak. nie bylo roznicy miedzy wlaczona a nie wlaczona. byl spadek mocy auta. Niessens pierwsza sprezarka padla trupem, teraz mam 2ga sztuke ale jestem na wakacjach to nie wiem ile bedzie zyla. oczywiscie caly system oprozniony i nabity jeszcze raz zeby nie bylo.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Nowa Niessens chyba tez padla.

Albo mam szczescie albo mechanicy cos pier.... :mad2:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

W tak krutkim okresie dwie sprezaki padly???

Oblukaj tlumik drgan bo jak szwankuje to lubi zrywac sprzeglo w sprezarce i wibrowanie karoserii tez pasuje do obciazonego tlumika...

Opublikowano

szczerze mowiac nie mam pojecia co to tlumik drgan...

Obecnie sprawa wyglada tak ze jak jezdze z wylaczona klima to brzeczy a jak tylko ja wlacze to wszystko jest pieknie!

Nie mam pojecia co to powoduje ale przychodzi mi do glowy tylko nie wystarczajaca ilosc oleju lub jakies powietrze w ukladzie.

 

Jest jakas specjalna procedura montowania tego ustrojstwa?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.