Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 miesiąc temu...
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Zapytam tutaj, żeby nie zakladac nowego tematu.

Panowie jaki DP polecacie do 440i? Zastanawiam sie miedzy Wagnerem, a Schnitzer'em. Pierwszy ma cata 200, a drugi 300 CPSI. Który lepszy lub ewentualnie cos innego ale z catem. Pomijam kwestię ceny.

Druga rzecz to dolot. Czy wkladka czy caly box ze stożkiem, jekie firmy i rozwiazania polecacie?

Opublikowano

Mi tez sie dokladnie tak pucha odbarwila, w salonie powiedzieli ze normalne. Wiec chyba ok.


Dla ciekawskich, bylem na drag race w Makowicach i czas na 1/4 mili wyszedl 12.9s, mysle ze calkiem spoko :)

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Cześć!

Zamówiłem w czerwcu br. nową 440xi GC z pakietem Power & Sound Kit. Pech chciał, że w czerwcu weszły w życie nowe normy emisji spalin i moje auto zeszło z produkcji w sierpni z EURO 6. Sprzedawca (na razie nie ważne jaki salon) był w posiadaniu auta przez około 2-3 tygodnie. W tym okresie cały czas informował mnie, że auto jest gotowe do odbioru. Gotowe było do momentu przelania pieniędzy. Mniej więcej 2 godziny po zaksięgowaniu wpłaty dostałem telefon, że jest mały problem z wgraniem oprogramowania pakietu Power & Sound, ale już nad tym pracują serwisanci z salonu, następnie podobno wgrywali to zdalnie serwisanci importera czyli chyba BMW Polska, a na drugi dzień serwisanci producenta z zagranicy. Salon twierdził, że serwisanci producenta wgrywali program, ale zerwało połączenie z internetem i trzeba próbować od nowa, ale auto jest w pełni sprawne, mam je odebrać i kontynuować wgrywanie w innym serwisie. Auta nie odebrałem jako niezgodne ze specyfikacją na zamówieniu. Po dwóch dniach salon stwierdził, że programu nie ma i nie będzie bo jest on niezgodny z EURO 6. Na pytanie co w takim razie wgrywało tylu serwisantów po kolei sprzedawca nabrał wody w usta. Po kilku tygodniach walki ze Sprzedawcą stanęło na razie na tym, że odebrałem auto z zamontowanym układem wydechowym Power & Sound, bez wgranego programu. Mam pismo od sprzedawcy, iż jest to w pełni zgodne z warunkami gwarancji i będzie działać, ale nie będę miał dodatkowych koni i Nm. W ramach rekompensaty zaproponował iż za cały ten pakiet nie będę płacić, ale. Po przejechaniu 600 kilometrów kilkukrotnie zapalała się kontrolka żółtego silnika (Check Engine / Emisja Spalin). Inny serwis założył mnie tymczasowo standardowy układ wydechowy i po przejechaniu 1500 kilometrów nic się nie dzieje.

Czy ktoś może mi doradzić jak ożenić piękny dźwięk pakietu Power & Sound Kit z nowym silnikiem Euro 6? Może w Wielkopolsce lub na Dolnym Śląsku macie warsztat który sobie z tym poradzi?

  • 2 miesiące temu...
  • 3 lata później...
Opublikowano
Za P&S placilem w 2018 chyba 11500 brutto + 500 za wgranie softu. Kupowalem u innego dealera, a inny mi kodowal. Jakosc wykonania wydechu jest slaba. Cale pordzewialy oprocz tylnej puszki. Wydaje mi się, ze w tej kasie ogarniesz wydech razem z DP i softem ktoryvda Ci +/- 430km zamiast 360, a jak zmienisz pompe HPFP to mozesz celowac w 500km. Polski MG robi chyba wydech z klapami.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.