Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Z tego co się orientuję to pakiet power & sound jest power kitem razem z całym wydechem , a nie tylko końcówkami. Jeden ze sprzedawców powiedział, że to przelotowy wydech ale ja tam nie wiem :roll: fakt faktem podczas jazdy próbnej 440i M-Performance był baaardzo głośny. Dobrze , że są klapki bo sąsiedzi by pewnie mordowali właścicieli aut z tym pakietem. :lol:
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Co do power and sound. Czytałem na amerykańskich forach i nie jedna osoba wypowiadała sie, że wydech właśnie z tego pakietu to jest zupełnie co innego niż wydech m performance. M performance to jest sam tylni bo natomiast power and sound jest to właśnie wydech przelotowy od katalizatora. Brzmi genialnie i moim zdaniem to jest opcja must have w 40i. Brzmi lepiej niż nie jeden akrapovic
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

A wydech w Power and Sound kit nie jest wlasnie od Akrapovica ? gdzies mi sie ta informacja przewinela...

Ja napewno do swojej 440i doloze to :)

Opublikowano
A tego już nie wim, szczerze to bym się nie zdziwił bo bije na głowę 90% aftermarketowych wydechów i trudno jest znaleźć coś co brzmi lepiej od tego z PowerAndSound
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

a co innego niż power kit od BMW ?

 

Moje 440 ma wydech (sam tłumik i końcówki) od m-performnce i brakuje mi mocy - czy robił ktoś coś co zwiększyło moc ?

 

Na tą chwilę (ze względu na gwarancję) patrzyłem na https://www.vividracing.com/tuned-ecu-tuning-box-kit-bmw-440i-f32-f33-240-326-p-151489161.html który daje spore przyrosty (aż się wierzyć nie chce ...), ale zaczynam się skłaniać do olania gwarancji i trochę większych zmian - program (pytanie u kogo w okolicach Warszawy) i pewnie coś jeszcze, być może dorobienie do 100% wydechu performance

Opublikowano

no właśnie się o tym przekonałem :/ w zasadzie każdy proponuje boxa :/


teraz w takim razie zostaje kwestia który wybrać - w tego vivd trochę nie chce mi się wierzyć, ale przyrosty ma konkretne ...

Opublikowano
Też orientowałem sie w tej sprawie i niby tunerzy mowią,że w ciągu pół roku powinno się coś ruszyć w temacie programowania tych sterowników.
Opublikowano
Pytanie z trochę innej beczki - czy ktoś orientuje sie czy zestaw tłumika m performance power & sound dedykowany do 340i/440i można zamontowac w 435i bez żadnych dodatkowych przeróbek?
Opublikowano

Chce zainstalować tłumik z zestawu MPPSK czy tłumik M Performance, bo to dwie rózne rzeczy? Tak czy inaczej, jak pewnie wiesz wydechy bo N55 (435) i B58 (340) są inne, więc totalnie bez przerobek sie raczej nie uda, więcej informacji może znajdziesz na forum bimmerpost.


Pzdr

Opublikowano
Pytanie z trochę innej beczki - czy ktoś orientuje sie czy zestaw tłumika m performance power & sound dedykowany do 340i/440i można zamontowac w 435i bez żadnych dodatkowych przeróbek?

Komp w power kit przychodzi pod konkretne auto zakodowany - N55 ma inną mapę niż B58 więc dodatkowy argument że się nie uda. Wydech też jest inny. W B58 masz w mppsk masz „więcej” wydechu niż do N55 ale może to być spowodowane tym że seryjny wydech w B58 jest bardziej eco friendly

Opublikowano
Z kompem jasna sprawa, moje pytanie o sam wydech - czy bezproblemowy montaż z 440i do 435i czy będą jakieś utrudnienia.
Opublikowano

zdecydowałem się na box speedbustera, pewnie zamontuję go i pomierzę zobaczymy co wypluje


teoretycznie +92 HP +130 Nm, ale jest i drugi +113 HP +155 Nm. choć na polskiej stronie tylko ten słabszy - może uda się kupić ten drugi

Opublikowano
Fajne przyrosty... zastanawia mnie czemu w salonie przy Power Sound kit jest tylko +10% mocy - + 34... Mogliby spokojnie wiecej dac. Ciekawe czy jak z nimi zagadam czy da rade na wiecej :)
Opublikowano

nie da, bo montują standard jakiś który mają - nie sądzę, żeby box miał możliwość zrobienia więcej lub mniej


kwestia czy te przyrosty są realne i czy tyle wyjdzie - w CLA45 miałem box speedbustera i było czuć różnicę, ale nie miałem okazji zmierzyć, tutaj zrobię pomiar na pewno

Opublikowano

szkoda ze nie da sie wiekszego przyrostu... chcialoby sie miec 4 z przodu :)

a przy tych 360KM ile jest Nm ??

Opublikowano

moc 360 KM oraz 500 Nm momentu obrotowego, przy seryjnych 450 Nm wydaje się mało ...


tak jeszcze zerknąłem - przy speedbuster moc i moment już jak przy M4

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

no to jestem po pomiarze - wypluło 401KM i 532Nm, więc mniej niż deklaruje producent niestety ... kopii kruszył nie będę ale mogłoby być lepiej, podobno na racechip udało się zrobić 140i na 420KM


plus taki, że wykres momentu się ładnie wyrównał, teraz najlepiej pomierzyć samochód racelogiciem - tylko przydałaby się lepsza pogoda ...

Opublikowano
A jak doznania na żywo? Mocno odczuwalna poprawa dynamiki? NIe bylo problemow z ustawieniem boxa? Auto nie wpadalo w tryb awaryjny ? Nie bylo jakiegos szarpania skrzyni?
Opublikowano

przy serii była dziura w momencie w okolicach 3-3,5tys i teraz bardzo odczuwalny jest jej brak - na pewno czuć że samochód jedzie lepiej. Na razie zrobiłem z 500km więc ciężko się wypowiadać na temat odczuć dokładnie


co do samego boxa to miałem też speedbuster w CLA45 i nie było żadnych problemów z podłączaniem, błędami silnika, więc tutaj też się nie spodziewałem - błędów nie ma i liczę, że nie będzie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.