Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 57
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

U mnie to samo niestety.

Teraz mam wyjęta skrzynia i nastąpi wymiana kpl. Sprzęgła bo jest już w agonalnum stanie co dziwne nie było żadnych objawów przy gaszeniu, tylko telepalo silnikiem przy odpalaniu.

Mam nadzieję że to rozwiąże temat, mechanik sprawdzić jeszcze raz rozrząd...

Od początku to obstawial no zobaczymy.

 

Dziś rozmawiałem z kolegą co robi programy do aut mówił że raczej sprzęgło bo czasem tak ma że jak zrobi program to coś takiego jest i albo ludzie wymieniają sprzęgło albo nici z programu.

Opublikowano
Ja miałem wymieniane kompletne sprzęgło z dwumasą ( ale może jakieś wadliwe ) . Czekamy dalej , ja już nie odbieram auta do rozwiązania problemu . Pomykam sobie teraz moim 40 letnim mercedesem i jeździ się 100 razy lepiej :P
Opublikowano

Jak coś będzie wiadomo to dam znać...

Mój mechanik ostatnio mówił że reklamował dwa sprzęgła jedno przed założeniem bo coś tam wypadło a drugie bo czegoś tam brakowało więc to może być to...

No zobaczymy tylko do normalnych aut 1600 a tu oczywiście 2 razy więcej bo to szmylc BMW ;)

Opublikowano

No niestety to nie sprzęgło...

Po wymianie bez zmian a nawet gorzej.

 

Mechanik mówi że musi być rozrząd, do sprawdzenia zdemontował górną pokrywę i tak musiał wymienić pod nią uszczelkę bo był wyciek oleju.

Po demontażu okazuje się że jedna dzwigienka sterująca zaworem jest pęknięta na pół- zawór wcale się nie otwierał.

Było paliwo a nie było powietrza.

Auto naprawione- to najważniejsze!

Koszty nie małe ale co zrobić...

Aż żal będzie sprzedać ;)

 

Ps.Czemu ja zawsze muszę być tym pierwszym?!

 

Aha auto jeździ na oryginalnych wtryskach.

Czyli ten pierwszy miał rację co sprawdzał a nie ten drugi...

Jak coś to mam nowy wtrysk do sprzedania ;)

Opublikowano

Super że udało Ci się naprawić auto . Już przesłałem twoją informacje do serwisu , mam nadzieje że u mnie też to będzie . Możesz napisać koszt tej naprawy ? Chciałbym znać orientacyjną cenę żeby mnie nie wyrolowali :)

Ps Jeśli u mnie okażę się to samo to wysyłam Ci łychę !!

Opublikowano

Niech zdejmą pokrywę i zobaczą co tam jest...

U mnie jedna dzwigienka leżała sobie oddzielnie.

Kwestia tego czy tam czegoś nie narobiło lub nie znajdziesz tam jakiejś innej niespodzianki- uszkodzonych wałków lub ich podstawy jak u mnie...

Wszystkie dzwigienki trzeba sprawdzić- mechanik mówił że po 40zl/szt. Ale nie wiem ile jest...

Do tego podstawa w walkami 1500zl (używana w bdb stanie), nowe chyba 5 tyś.zl, sama podstawa 900zl.

Ale nie ma co płakać dopóki nie rozbiorą...

 

Mnie cała ta impreza kosztowała ponad 9000zl ku... masakra ale co zrobić.

Żeby to człowiek wiedział od razu co jest nie tak... Mechanik strzelal a ja płaciłem.

 

Mam nadzieję że komis to pomoże i wsadzić tylko np. 3000 a nie jak ja.

 

Ale co sam ja będę pil? ;) Będziesz musiał przyjechać i wypijemy razem :nienie:

Opublikowano
Serwis dzwonił, pokrywa zdjęta ( wysłali zdjęcia ) , mówią że wszystko idealnie . Niby jestem zadowolony że z silnikiem wszystko spoko ale dalej mam auto nie naprawione , kolejne 1,5 koła poszło w piach ... Auto zabieram na weekend i odstawiam znowu w poniedziałek. Niedługo otworzę sklep z częściami które sobie wymieniam :)
Opublikowano
Sprawdz przeplywomierz. Kiedys w moim E36 :) szarpalo przy dodawaniu gazu i okazal sie przeplywomierz. Zero bledow w ISTA. Moze pierw przejedz sie z odpietym albo podmien na jakas uzywke.
Opublikowano

:mrgreen: To nie e36 żeby można było jeździć z odpietym.

Nie będzie pełnej mocy i nie będzie problemu...

 

Ale sprawdzili wszystkie dzwigienki które sterują zaworami?

Czy tylko zdjęła dekiel i wszystko całe to skręcamy?

Trzeba było wyjąć walki i dzwigienki i wszystkie dokładnie sprawdzić.Albo chociaż pokrecic wałem i sprawdzić czy wszystkie zawory się tak samo otwierają...

 

Jak już mają zdjętą pokrywę to niech sprawdzą czy z rozrządem wszystko ok...

 

Masakra z tymi szrotami...

 

Wczoraj przywiozłem Camaro tam nie ma takich problemów bo nie ma nic skomplikowanego zrobionego pod to żeby się psuło...A I frajda większa ;) jeździć czołgiem.

Opublikowano
W sumie nie wiem czy jakoś więcej sprawdzali , powiedzieli że sprawdzili i wszystko ok . Teraz tak myślę że jakbym miał coś uwalone w silniku to by pewnie się rozwalił ponieważ jeżdzę już tak ok 10 tys km i często na autostradzie na tempomacie 180-200( wtedy nic nie drży ) przez 2-3 godziny .
Opublikowano

To wcale nic nie znaczy.

Ja też zrobiłem 1500km i żadnych zmian a zawór się nie otwierał :duh:

Sam nie wiem, myślę że w serwisie nie ma co walczyć bo tam średnio kompetentni mechanicy.

Znajdź gdzieś w okolicy jakiegoś mechanika najlepiej co naprawia BMW i odstaw mu powiedz co było wymienione może nowym spojrzeniem coś znajdzie...

Wiem jak to jest ładować niepotrzebnie kasę ale co poradzisz, naprawić trzeba...

 

Aha mój był trochę słabszy, normalnie nie odczuwałem tego ale na autostradzie mogłem tylko do 200 rozpędzić...

Opublikowano
Mi sie pojawiaja delikatne szarpniecia podczas rozruchu silnika po zimnej nocy (ok. 10 st). Takie jakby przerywanie na jednym cylindrze. Po chwili ustepuje. Korecja na wtryskach na zimnym 0.2, 0.2, 0, -0.4. Wtryski maja pol roku / 40 tys. km.
Opublikowano
Ja dodam że walka dalej trwa .... Po raz kolejny zostały wymienione poduszki pod silnikiem ponieważ podobno okazały się znowu dwie zerwane ( były wymienione na ori ok 8 tys km temu ) , wał oddany do wyważenia i sprawdzenia ( wszystko idealnie ) .... chyba sobie kupię nowy samochód :P
Opublikowano

Ręce opadają...

Kurczę ale co tam może być jeszcze?

 

Moim zdaniem poduszki nie mają wpływu.

Pracują najbardziej w chwili rozruchu, ruszania a podczas jazdy mają stać w miejscu a tu podczas jazdy jest problem..

 

Co do skrzyni to rozmawiałem z chłopem który je naprawia i nie ma raczej takiej opcji żeby coś takiego się działo...

Przynajmniej nie spotkał się z tym, ale może żeby było coś takiego to zaraz by się rozwaliła.

 

Słuchaj mam jeszcze jeden pomysł a klapki w kolektorze ktoś sprawdzał? Niby już jest poprawiony kolektor ale może tam coś jest?

Opublikowano

 

Słuchaj mam jeszcze jeden pomysł a klapki w kolektorze ktoś sprawdzał? Niby już jest poprawiony kolektor ale może tam coś jest?

 

Pudlo :). Mialem czyszczony kolektor i zmieniana uszczelke :). Tak oto wyglada nowa.

Opublikowano
Jutro chyba podmieniają most bo mają jakiś z rozbitego auta . Też kiedyś ktoś rzucił że może klapka się nie otwiera albo coś w tym stylu ale chyba nikt tego nie sprawdził . Wszyscy powtarzają że z silnikiem jest wszystko idealnie i że to od napędu .... Ogólnie podchodzę już do tego na spokojnie , jedyny problem to taki że przed żoną muszę ukrywać koszty moich poszukiwań:P Mam też wrażenie że właściciel/ mechanik warsztatu podszedł do sprawy poważnie bo wziął auto na weekend w trasę żeby dokładnie wszystko wyczuć po swojemu . Jak nie most to z napędu zostaje już tylko skrzynia ... .
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
Witam,czy coś z szarpaniem się wyjaśniło??pojawiło się i u mnie między 1700-2000 obr ,wyczuwalne na 6-7-8 biegu...dodam iż w audi 1,9 tdi miałem ten sam problem,winien był wałek rozrządu a chciano mi wtryski wymienic...
Opublikowano
Nic . Auto dalej wiecej stoi niż jeździ .... most sprawdzony , wal sprawdzony , półosie były 3 różne komplety założone . wczoraj mówili że coś jest tam ścięte na wejściu wału w most czy coś w tym stylu ...Jutro chyba też ściągają skrzynie bo jesli chodzi o przeniesienie napędu to zostaje tylko skrzynia ....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.