Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Cześć,


ja w sumie mam chyba problem z olejem u siebie po usunięciu DPF. Czy to jest normalne że auto spali mi 1L oleju na około 5 tysięcy kilometrów z podziałem około 2500 autostrada +2500 miasto?


Nie mam dodatkowych objawów jak plamy oleju czy dymienie na niebiesko. Co mógłbym sprawdzić?

 

Dlaczego usunąłeś u Siebie dpf?


Zrobiłeś to świadomie?

Pozdrawiam


Maciek

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Cześć,


ja w sumie mam chyba problem z olejem u siebie po usunięciu DPF. Czy to jest normalne że auto spali mi 1L oleju na około 5 tysięcy kilometrów z podziałem około 2500 autostrada +2500 miasto?

DPF usuwają gdy na skutek problemów z nim "przybywa oleju" u Ciebie sytuacja odwrotna.

 


Nie mam dodatkowych objawów jak plamy oleju czy dymienie na niebiesko. Co mógłbym sprawdzić?

Pierścienie, uszczelniacze zaworów.

Opublikowano
Cześć,


ja w sumie mam chyba problem z olejem u siebie po usunięciu DPF. Czy to jest normalne że auto spali mi 1L oleju na około 5 tysięcy kilometrów z podziałem około 2500 autostrada +2500 miasto?

DPF usuwają gdy na skutek problemów z nim "przybywa oleju" u Ciebie sytuacja odwrotna.

 


Nie mam dodatkowych objawów jak plamy oleju czy dymienie na niebiesko. Co mógłbym sprawdzić?

Pierścienie, uszczelniacze zaworów.

 

głowa do góry w silnikach 2.0 VW TFSI norma to 1l/1000km :D

Opublikowano

Hej,

zanim wywaliłem DPF to raczej nie ubywał i też nie przybywał.


Dlaczego wywaliłem DPF?

1. zamiennik ponad 2x droży niż usunięcie

2. z DPF więcej palił (około 1L)

3. wypalenie DPF nic nie dawało, na początku było spoko na 500 km po przejechaniu autostradowym od razu się zapychał.

4. Falowanie obrotów i dużo mniejsza moc.


Czy zrobił bym to ponownie ? Tak, wcześniej z pół roku po głowie chodziło mi usunięcie DPF. Teraz bym to zrobił bez zastanowienia :)


Pytanko, jaki olej byście polecili na wymianę ?

Opublikowano
Hej,

zanim wywaliłem DPF to raczej nie ubywał i też nie przybywał.


Dlaczego wywaliłem DPF?

1. zamiennik ponad 2x droży niż usunięcie

2. z DPF więcej palił (około 1L)

3. wypalenie DPF nic nie dawało, na początku było spoko na 500 km po przejechaniu autostradowym od razu się zapychał.

4. Falowanie obrotów i dużo mniejsza moc.


Czy zrobił bym to ponownie ? Tak, wcześniej z pół roku po głowie chodziło mi usunięcie DPF. Teraz bym to zrobił bez zastanowienia :)


Pytanko, jaki olej byście polecili na wymianę ?

 

Nosz ku....wa czyli teraz świadomie trujesz wszystkich dookoła i jeszcze o tym piszesz? Byłbyś taki pewny siebie jakby wprowadzili kary po 5000 zł za brak dpf? Chwaliłbyś sie tym publicznie?


NIe umiesz naprawić samochodu albo po prostu Cię na to nie stać więc wypierdalasz jego część po kolei?


Ludzie co z Wami!!!!


Jak nie będziesz miał kasy na nowe opony to będziesz zimą zapierdalał na łysych?


Powodzenia i byle zdala ode mnie.


Bez pozdrowień

Pozdrawiam


Maciek

Opublikowano
To ile to auto miało przebiegu ja mam x3 e83 co ma nalatane ponad dwie paki i DPF działa bez zarzutu
\



Dokładnie. Przerobiłem dwa diesle (F20 i teraz F31) i obydwa użytkowane tylko w miescie na krótkich trasach, więc tragedia dla dpf i nic. Wszystko sprawne!!!

Pozdrawiam


Maciek

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.