Skocz do zawartości

BMW G30 M550I M-PERFORMANCE SATIN DARK GREY BABY!


kosa69

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 139
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

W ASO możesz też nalać swojego oleju.

Nie wiem jak tam aktualnie, ale z tego co wiem, olej z ASO bywał lepszy/gorszy zależnie od aktualnej polityki firmy, choć niby powinni dawać zawsze jakościowy i ostrzegają przed nalewaniem byle czego. Ja do aut normalnie użytkowanych bym nie kombinował w ogóle. Dopiero jak np. całkowicie cywilne/drogowe M135i męczyłem na torze to zmieniałem olej na wytrzymujący wyższe temperatury robocze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czas na krótkie podsumowanie po 5k km.

 

1. Fotele sportowe - k*rwa jednak jest to sportowe jak nazwa wskazuje. Na miasto spoko, ale na dłuższą trasę czuć... W f10 robiłem trasy po 1200 km, wysiadałem i czułem się jakbym przejechał 200km. Tutaj po trasie 350km boli dupsko... Ubolewam mocno. Oby jak najmniej długich tras :cry2:

 

2. Nagłośnienie HK - zdania nie zmieniam. HiFi pro w F10 grało zdecydowanie lepiej. Przede wszystkim różnica jest taka, że w F10 nie wiedziałeś skąd gra. Dzwięk był "zewsząd" a tutaj, jakbyś nie ustawił to gra ewidentnie z przodu. Irytuje mnie to. Ustawienia przemaglowałem wszystkie jakie były na forach bimmerpost czy bimmerfest.

 

3. Lakier na zderzaku pozostawia wiele do życzenia. Każdy najmniejszy kamyk i odprysk... PORAŻKA!!!

 

4. Sterowanie gestami - próbowałem na siłę z tego korzystać :lol: kompletnie bezużyteczne. 100x szybciej podgłośnisz z kierownicy niż kręcąc jakieś durne kółka.

 

 

Chyba tyle z minusów. Natomiast jeśli chodzi o plusy:

 

1. Silnik. Kultura pracy tego silnika jest warta każdych pieniędzy :twisted:

 

2. Zawieszenie adatacyjne M - świetne! Chwaliłem sobie zawieszenie sportowe w F10 - ale tu to jest jakaś przepaść, na 20stkach komfort jest ZDECYDOWANIE większy niż w F10 na 19stkach.

 

3. Webasto - coś wspaniałego przy tym silniku. Nie dość że cieplutko w aucie to dosłownie po chwili silnik jest zagrzany - a o to mi chodziło najbardziej.

 

4. Spalanie - średnie spalanie na komputerze z tych 5k km - 11,7l. Trasa - 9/10l - miasto 12-14l. Wiadomo, że jak się postarasz to i z 30 spali :mrgreen: ale uważam że stosunkowo niskie spalanie to duży plus tego silnika!

 

Tak na szybko nic więcej nie przychodzi mi na myśl, auto jest świetne. Za każdym razem jak wsiadam mam banana na gębie :)

 

Jeśli macie jakieś konkretne pytania to postaram się pomóc.

Sprzedam:

- Przednia nakładka M Performance carbon - BMW G30

- Nakładki lusterek M Performance carbon - BMW G30


Info priv.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lakiery są dzisiaj tak słabe nie tylko na zderzaku... Teraz to już za późno, ale trzeba było zafoliować przód samochodu. Spalania niskie, po co komu diesel.

Lakiery są ekologiczne, to dlatego :)

 

A co do spalania, diesel ma większy Nm, pali 7x mniej, do tego wytniesz DPFa i każdy somsiad zazdrości, że masz kopciucha który nic nie pali :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakis czas temu znajomy dostal na testy prasówkę 550xi i mielismy okazje pomierzyć ją na RL.

Co ciekawe zarówno 0-100 jak i 100-200 nie było dużo lepsze niż w większej i cięższej i odrobine słabszej: 750xi G01:

 

Wyniki tutaj:

 

Z lakierami to nie jest tak źle w BMW... byś zobaczył jaka tragedia jest w ferrari czy lambo ;) [ale tu tez zalezy od koloru...]

Niestety pierwsze co trzeba zrobić to okleić przód auta, nie jest to najtańsza operacja ale pomaga zaoszczedzic sobie nerwów...

 

Swoją drogą chętnie bym porównał takie 550i oraz 550d w charakterze daily cara, elastycznosc, wrażenia itp. QuadTurbo w 50d musi robic robotę...

Mialem okazję zmierzć 750xd nowe 400hp na RL, 4.4s do setki i 11.9s 100-200. kozak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, z tym spalaniem to jest tak , do 150-160 ok, ale pózniej to już zaczyna palić. Kosa 69, jak Ty robisz że pali Tobie na trasie 9-10 l ? :roll:

Trasa Gdańsk centrum - W-wa centrum w 2,5 godziny i auto pokazało 16 l na kompie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, z tym spalaniem to jest tak , do 150-160 ok, ale pózniej to już zaczyna palić. Kosa 69, jak Ty robisz że pali Tobie na trasie 9-10 l ? :roll:

Trasa Gdańsk centrum - W-wa centrum w 2,5 godziny i auto pokazało 16 l na kompie.

 

Dla mnie trasa to przemieszczanie się z miasta do innego miasta lub wsi drogą gminną. Pałowania autostradą na sport + 250kmh do tego nie zaliczam :lol:

Sprzedam:

- Przednia nakładka M Performance carbon - BMW G30

- Nakładki lusterek M Performance carbon - BMW G30


Info priv.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wybor bedzie jeszcze trudniejszy jak pojawi sie m550d, quad-turbo, 400 koni, 4,4 do setki i zuzyciu paliwa na poziomie 5.9 litra przy momencie obrotowym jak w ciezarowce (760 Nm)

 

Trudniejszy wybór? Proszę Cię, jak można porównywać M550i z M550d. M w połączeniu z "d" to dla mnie nieporozumienie. Ostatnio w Galerii zaparkowałem koło F10 M550d. Wyglądała zacnie, ale jak przyszedł właściciel i ją odpalił to cały czar prysł, rozległ się taki sam klekot jak przy każdym innym dieslu... Nie sądzę aby to się zmieniło po dołożeniu kolejnej turbiny;) Osiągi robią wrażenie, ale ja nie mógłbym strawić diesla, nawet tak mocnego. Co innego M550i :cool2: Są osiągi na poziomie auta supersportowego i ta kultura pracy silnika, heh, dla mnie mogłoby nie być żadnego audio;) Ale wiem że są tacy, którzy kupują auto za pół miliona, żeby jarać się trybem ECO PRO i rekordami minimalnego spalania, a jeszcze inni hybrydą lub elektrykiem, bo jeździ bezszelestnie choć wygląda jak odmłodzone Daewoo Leganza (przepraszam właścicieli Tesli za to porównanie, cytuje tutaj mojego szefa, zdystansowanego do swojej decyzji zakupowej posiadacza tego wynalazku), co kto lubi;)

Life's too short to drive boring cars!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co innego M550i :cool2: Są osiągi na poziomie auta supersportowego...

 

Czyli jakiego? 4.x s 0-100 i ~10s 100-200 to poziom M3 E92 w DKG, duzo gorzej niz M3 F80 ktore do miana auta "supersportowego" to nawet nie aspiruje ;)

550i vs 550d jedyny sensowny argument ktory do mnie trafia to dzwiek silnika ale to trudny wybor, mocno spersonalizowany.

 

Ja bym miał dylemat który wybrać... (gdybym chciał - ponieważ ja się chce przejechać hybrydą i zobaczyć jak się spisuje w codzinnych warunkach :P)

A jak zużycie oleju w nowym 550i? pobiera coś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorki, nie powinienem tak się wypowiadać, każdy ma swoją filozofię. Wujek wybierze hybrydę, dziadek diesla, a ja tylko benzynę i kropka;) bo lubię wysokie obroty i gang benzyniaka:)
Life's too short to drive boring cars!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co innego M550i :cool2: Są osiągi na poziomie auta supersportowego...

 

Czyli jakiego? 4.x s 0-100 i ~10s 100-200 to poziom M3 E92 w DKG, duzo gorzej niz M3 F80 ktore do miana auta "supersportowego" to nawet nie aspiruje ;)

550i vs 550d jedyny sensowny argument ktory do mnie trafia to dzwiek silnika ale to trudny wybor, mocno spersonalizowany.

 

Ja bym miał dylemat który wybrać... (gdybym chciał - ponieważ ja się chce przejechać hybrydą i zobaczyć jak się spisuje w codzinnych warunkach :P)

A jak zużycie oleju w nowym 550i? pobiera coś?

 

 

co ja czytam..jednak chyba bmw mialo racje z dolozeniem literek M do zwyklych wersji. Teraz kazdy mysli ze to auta o osiagach aut supersportowych. Nowa klientela

"We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art" - Chris Bangle
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.