Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Co innego M550i :cool2: Są osiągi na poziomie auta supersportowego...

 

Czyli jakiego? 4.x s 0-100 i ~10s 100-200 to poziom M3 E92 w DKG, duzo gorzej niz M3 F80 ktore do miana auta "supersportowego" to nawet nie aspiruje ;)

550i vs 550d jedyny sensowny argument ktory do mnie trafia to dzwiek silnika ale to trudny wybor, mocno spersonalizowany.

 

Ja bym miał dylemat który wybrać... (gdybym chciał - ponieważ ja się chce przejechać hybrydą i zobaczyć jak się spisuje w codzinnych warunkach :P)

A jak zużycie oleju w nowym 550i? pobiera coś?

 

 

co ja czytam..jednak chyba bmw mialo racje z dolozeniem literek M do zwyklych wersji. Teraz kazdy mysli ze to auta o osiagach aut supersportowych. Nowa klientela

 

Otóż to. Czysty zabieg marketingowy... chociaż z drugiej strony można odwrócić kota ogonem i powiedzieć, że BMW robi krok w tył.

 

A... i o gustach sie nie dyskutuje!

  • Odpowiedzi 139
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

@Slawek, nooo tak, tym tropem mozna powiedzieć ze skoda superb 2.0 tsi tez ma osiagi supersportowych samochodow ;)

@Trusmar, nie no tematy ktore auto i jaki silnik lepsze to temat rzeka ktory nigdy niekonczy sie sensownym wnioskiem. Jesli chodzi o mnie to ja nie kupil bym diesla czy hybrydy gdyby to mialo by byc moje jedyne auto;) - zycie jest za ciekawe aby jezdzic tylko dieslem czy hybryda:D gdybym mial sie ograniczyc do jednego auta i M5 z jakis powodow nie wchodzilo by w gre to 550i jest bardzo ciekawa alternatywa ;)

@A, niestety.... ale to juz wiemy przez te wszystkie znaczki "M", "MPerformance" i inne M lipa, prawdziwe ///M traci swoją unikatowość i charakter i co gorsza.... prestiż. (ile razy słyszałem głupotę typu: "mam M5 w dieslu"... :duh: )

  • Członkowie klubu
Opublikowano
@Slawek, nooo tak, tym tropem mozna powiedzieć ze skoda superb 2.0 tsi tez ma osiagi supersportowych samochodow ;)

@Trusmar, nie no tematy ktore auto i jaki silnik lepsze to temat rzeka ktory nigdy niekonczy sie sensownym wnioskiem. Jesli chodzi o mnie to ja nie kupil bym diesla czy hybrydy gdyby to mialo by byc moje jedyne auto;) - zycie jest za ciekawe aby jezdzic tylko dieslem czy hybryda:D gdybym mial sie ograniczyc do jednego auta i M5 z jakis powodow nie wchodzilo by w gre to 550i jest bardzo ciekawa alternatywa ;)

@A, niestety.... ale to juz wiemy przez te wszystkie znaczki "M", "MPerformance" i inne M lipa, prawdziwe ///M traci swoją unikatowość i charakter i co gorsza.... prestiż. (ile razy słyszałem głupotę typu: "mam M5 w dieslu"... :duh: )

Jak ktoś kupuje M po to, żeby zaszpanować przed sąsiadem to teraz będzie miał łatwiej. Aczkolwiek 20 lat temu, zwykły Janusz też nie odróżniał M5e39 od 520d w M-Pakiecie, a masa Sebków naklejała znaczki M na klapy swoich e36. Jak ktoś kupuje, żeby mieć radochę z latania to nic się nie zmienia.

A koledzy po prostu inaczej definiują supersportowy samochód. Jak Trusmar lat na codzień 428i to M550i ma dla niego super osiągi, jak dla Wujka M6 z czipem było za słabe to super będzie Ferrari Superfast. A jak pogadasz o supersamochodzie z właścicielem Superfasta to mu przed oczami stanie Pagani. Po prostu punkt widzenia zależy od punktu siedzenia :D

Opublikowano

to dorzucę swoje 3 grosze do dyskusji, bo w sumie wesoło się ją czyta ;)

jeżdzę 550i od 2 mc, przejechałem jakieś 8k km, nie wiem ile pali ;) ale jak dla mnie:

- to mój najlepszy samochód jak to tej pory, (chociaż nie najszybszy)

- nie jest to auto sportowe,

- ma bardzo bardzo dobre osiągi,

- jest komfortowe

- niesamowicie przyjemnie i łatwo się prowadzi,

- dźwięk jest dokładnie jak trzeba, coś tam słychać ale nie męczy..

 

PS.

a czy to jest Mperformance, M pakiet, M, super M nie ma żadnego znaczenia, bo nie dla znaczka i sąsiadów kupuję samochody..

 

ps.2

stuffman - superfast jest rewelacyjnym samochodem, ale w "codziennym użyciu" autem o osiągach i trakcji jak 550i nie pojeździsz wiele wolniej:)

Opublikowano

Całe szczęście czytając posty autora człowiek ma pewność, ze kupił auto dla siebie a nie "pod sąsiadów" :cool2:

Jednak niestety "M"-Marketing sprawił, że ludzie zaczynają mówić właśnie głupoty typu "emka w dieslu" albo inne cuda i to troche zabiło charakter emki.

Często przez to ludzie kupują auta właśnie "pod sasiadów"... aby się pokazać... oby jak najmniej takich na forum... mam nadzieje że forum jeszcze długo będzie zrzeszać fanów marki ;)

 

Co do trakcji superfasta i podobnych: cóż, RWD nigdy nie będzie trakcyjnie tak dobre jak AWD ;) na typowej nawierzchni czy na deszczu zawsze AWD bedzie z przodu i tutaj fajnie mieć 550i ponieważ niejednego "kozaka" na światłach można zaskoczyć.

 

Dobrze że BMW z nowm M5 też poszło w Xdrive, poprzednim modelom brakowało trakcji i to bardzo. mam tylko nadzieje że przez to nie zgubi się charakter auta i nie spadą osiągi powyżej 100km/h.. bo głupio gdyby nowy model był wolniejszy niż poprzedni ;)

 

Miałem M6 i trakcyjnie było to trudne auto, w 458 jest troche lepiej ale do ideału też mu brakuje...

Opublikowano
PS. Ustawiłem w opcjach oświetlenia zewnętrznego odprowadzanie światłami 30sek ale jak zamknę auto to światła nigdy nie świecą. Tak samo jak otworze auto to ringi się nie uruchamiają, w f10 po otwarciu zawsze najpierw zapalały się ringi. Ktoś coś?

Przy włączniku świateł ustawionym na auto ledy powinny Cię witać przy otwarciu zamków.

---------------------

Born Most Wanted


Past:

E34 518 orientblau, A4 B5 2.8 V6 30V, E60 525d monaco , Vectra Caravan Cdti 150 KM F11 520d M Sport,, F10 535d M Sport


Future:

Far Far away F10 M5 Competition

Opublikowano
Co innego M550i :cool2: Są osiągi na poziomie auta supersportowego...

 

Czyli jakiego? 4.x s 0-100 i ~10s 100-200 to poziom M3 E92 w DKG, duzo gorzej niz M3 F80 ktore do miana auta "supersportowego" to nawet nie aspiruje ;)

550i vs 550d jedyny sensowny argument ktory do mnie trafia to dzwiek silnika ale to trudny wybor, mocno spersonalizowany.

 

Ja bym miał dylemat który wybrać... (gdybym chciał - ponieważ ja się chce przejechać hybrydą i zobaczyć jak się spisuje w codzinnych warunkach :P)

A jak zużycie oleju w nowym 550i? pobiera coś?

 

Ja wiem ze teraz są auto produkowane z przyspieszeniem 2,5-3,0 do setki ale już nie przesadzajmy. Ja bym praktycznie każde auto które przyspiesza poniżej 5s do serki jako sportowe. Golf gti czy megane rs to tez już auta sportowe

Hmmmm
Opublikowano

Ja wiem ze teraz są auto produkowane z przyspieszeniem 2,5-3,0 do setki ale już nie przesadzajmy. Ja bym praktycznie każde auto które przyspiesza poniżej 5s do serki jako sportowe. Golf gti czy megane rs to tez już auta sportowe

 

Nie.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

:lol:

http://s32.postimg.org/8t3axzpc5/podpis_Forum_BMW.png
Opublikowano
Co innego M550i :cool2: Są osiągi na poziomie auta supersportowego...

 

Czyli jakiego? 4.x s 0-100 i ~10s 100-200 to poziom M3 E92 w DKG, duzo gorzej niz M3 F80 ktore do miana auta "supersportowego" to nawet nie aspiruje ;)

550i vs 550d jedyny sensowny argument ktory do mnie trafia to dzwiek silnika ale to trudny wybor, mocno spersonalizowany.

 

Ja bym miał dylemat który wybrać... (gdybym chciał - ponieważ ja się chce przejechać hybrydą i zobaczyć jak się spisuje w codzinnych warunkach :P)

A jak zużycie oleju w nowym 550i? pobiera coś?

 

Ja wiem ze teraz są auto produkowane z przyspieszeniem 2,5-3,0 do setki ale już nie przesadzajmy. Ja bym praktycznie każde auto które przyspiesza poniżej 5s do serki jako sportowe. Golf gti czy megane rs to tez już auta sportowe

 

 

taka o roznica ;)

 

a z tym co napisałes się zgadzam :)

Opublikowano

Wjechały zimówki :mrgreen:

 

http://s1.fotowrzut.pl/1XV1T5WXRC/1.jpg

Sprzedam:

- Przednia nakładka M Performance carbon - BMW G30

- Nakładki lusterek M Performance carbon - BMW G30


Info priv.

Opublikowano
Super! W odsłonie Allen Schwartz tez konkret! :) Chociaż ja zostanę jednak przy 18stkach na zimę:—/
Life's too short to drive boring cars!
  • Moderatorzy
Opublikowano
Wziąłeś jedna szerokość czy mieszane ? Kolega w 530d ma dylemat ;)
Opublikowano
Wszystkie 245 :) jeżdżę i jest git :cool2:

Sprzedam:

- Przednia nakładka M Performance carbon - BMW G30

- Nakładki lusterek M Performance carbon - BMW G30


Info priv.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Gratuluję samochodu! Cieszę się, że wybrałeś tą wersje silnikową, bo zastanawiałeś się przez jakiś czas. :cool2:

Dla mnie F10 550xi też było najlepszym samochodem jakim jeździłem. Teraz też powoli wezmę chyba G30 ale wersję bieda 530xi.

Opublikowano

Piękna jest! :cool2: Jak dla mnie 550i to i tak rakieta, jeżdżąc na codzień autem 200KM, to takie to jest bardzo szybkie :D

Gratuluje!

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Jak oceniasz zwrotność/ zwinność G30 vs F10?

 

 

Myślę, że zwinność zwrotność jest podobna ale przy dużo większym komforcie.

Sprzedam:

- Przednia nakładka M Performance carbon - BMW G30

- Nakładki lusterek M Performance carbon - BMW G30


Info priv.

Opublikowano

http://s1.fotowrzut.pl/KZ0M9IY4Q7/1.jpg

 

 

http://s1.fotowrzut.pl/HDWITKWN04/1.jpg

 

 

:twisted: :8)

Sprzedam:

- Przednia nakładka M Performance carbon - BMW G30

- Nakładki lusterek M Performance carbon - BMW G30


Info priv.

Opublikowano
:cool2: gangsta look :twisted2: super
Life's too short to drive boring cars!
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Panowie! Szykuję takiego kota, że będzie wysoko.

 

Wjeżdza pakiet m performance carbon oraz kolor z palety 3M - Satin Dark Grey + ciemne lampy i wloty gloss black :twisted:

 

Stay tuned!

Sprzedam:

- Przednia nakładka M Performance carbon - BMW G30

- Nakładki lusterek M Performance carbon - BMW G30


Info priv.

Opublikowano
A co dokładnie wchodzi w skład m-Performance? Bierzesz tylko spojlery, progi i dyfuzor? Czy tez hamulce? Jakieś zmiany w zawieszeniu?
Opublikowano

Tak, oklejam całą. :twisted:

 

W carbonie idzie przedni spojler, progi (również carbon), tylny dyfuzor i lusterka.

Sprzedam:

- Przednia nakładka M Performance carbon - BMW G30

- Nakładki lusterek M Performance carbon - BMW G30


Info priv.

Opublikowano
Tak, oklejam całą. :twisted:

 

W carbonie idzie przedni spojler, progi (również carbon), tylny dyfuzor i lusterka.

 

BAJKA :cool2: :cool2: :cool2:

 

p.s. po założeniu tylnego dyfuzora karbon przestanie działać otwieranie nogą ...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.