Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Auto super :). Jak nagrywasz wydech to pod kątem nie na wprost, bo efekt jest dużo gorszy :P. Szkoda jedynie że środek taki smutny :P
http://s32.postimg.org/8t3axzpc5/podpis_Forum_BMW.png
  • Odpowiedzi 139
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Czemu smutny środek ? :P :8) na żywo wygląda zajebiście!

Sprzedam:

- Przednia nakładka M Performance carbon - BMW G30

- Nakładki lusterek M Performance carbon - BMW G30


Info priv.

Opublikowano
Ja nie mówię że wygląda źle ale smutno :P. Wiem że skóra jest upierdliwa czasami ale do takiej wersji bardziej widziały by mi się np. białe stołki :P.
http://s32.postimg.org/8t3axzpc5/podpis_Forum_BMW.png
Opublikowano
kosa69, jaki masz przebieg? wymieniałeś olej po 3 tys km? Ja zbliżam się do 3 tys. i zamierzam olej wymienić i zastanawiam się który wlać?
Opublikowano
U mnie narazie 1000 km :roll: półtora miesiąca ww szpitalu... Teraz nadrabiam zaległości :twisted: daj znać jaki olej wlałeś.

Sprzedam:

- Przednia nakładka M Performance carbon - BMW G30

- Nakładki lusterek M Performance carbon - BMW G30


Info priv.

Opublikowano

W ASO możesz też nalać swojego oleju.

Nie wiem jak tam aktualnie, ale z tego co wiem, olej z ASO bywał lepszy/gorszy zależnie od aktualnej polityki firmy, choć niby powinni dawać zawsze jakościowy i ostrzegają przed nalewaniem byle czego. Ja do aut normalnie użytkowanych bym nie kombinował w ogóle. Dopiero jak np. całkowicie cywilne/drogowe M135i męczyłem na torze to zmieniałem olej na wytrzymujący wyższe temperatury robocze.

Opublikowano
Ja już po wymianie, wlałem olej BMW LL-04 w serwisie, chciałem Millersa EE Longlife ale sprzedawcy na osiedlu nie mieli :norty: , a z kraju nie miałem czasu żeby zaczekać.
Opublikowano
Sławek - jakie konkretnie oleje stosujesz?

Motul 300V, ale to nie jest totalnie najlepszy jaki można mieć, natomiast nadaje się na takie trackdaye.

Opublikowano

Czas na krótkie podsumowanie po 5k km.

 

1. Fotele sportowe - k*rwa jednak jest to sportowe jak nazwa wskazuje. Na miasto spoko, ale na dłuższą trasę czuć... W f10 robiłem trasy po 1200 km, wysiadałem i czułem się jakbym przejechał 200km. Tutaj po trasie 350km boli dupsko... Ubolewam mocno. Oby jak najmniej długich tras :cry2:

 

2. Nagłośnienie HK - zdania nie zmieniam. HiFi pro w F10 grało zdecydowanie lepiej. Przede wszystkim różnica jest taka, że w F10 nie wiedziałeś skąd gra. Dzwięk był "zewsząd" a tutaj, jakbyś nie ustawił to gra ewidentnie z przodu. Irytuje mnie to. Ustawienia przemaglowałem wszystkie jakie były na forach bimmerpost czy bimmerfest.

 

3. Lakier na zderzaku pozostawia wiele do życzenia. Każdy najmniejszy kamyk i odprysk... PORAŻKA!!!

 

4. Sterowanie gestami - próbowałem na siłę z tego korzystać :lol: kompletnie bezużyteczne. 100x szybciej podgłośnisz z kierownicy niż kręcąc jakieś durne kółka.

 

 

Chyba tyle z minusów. Natomiast jeśli chodzi o plusy:

 

1. Silnik. Kultura pracy tego silnika jest warta każdych pieniędzy :twisted:

 

2. Zawieszenie adatacyjne M - świetne! Chwaliłem sobie zawieszenie sportowe w F10 - ale tu to jest jakaś przepaść, na 20stkach komfort jest ZDECYDOWANIE większy niż w F10 na 19stkach.

 

3. Webasto - coś wspaniałego przy tym silniku. Nie dość że cieplutko w aucie to dosłownie po chwili silnik jest zagrzany - a o to mi chodziło najbardziej.

 

4. Spalanie - średnie spalanie na komputerze z tych 5k km - 11,7l. Trasa - 9/10l - miasto 12-14l. Wiadomo, że jak się postarasz to i z 30 spali :mrgreen: ale uważam że stosunkowo niskie spalanie to duży plus tego silnika!

 

Tak na szybko nic więcej nie przychodzi mi na myśl, auto jest świetne. Za każdym razem jak wsiadam mam banana na gębie :)

 

Jeśli macie jakieś konkretne pytania to postaram się pomóc.

Sprzedam:

- Przednia nakładka M Performance carbon - BMW G30

- Nakładki lusterek M Performance carbon - BMW G30


Info priv.

Opublikowano
Lakiery są dzisiaj tak słabe nie tylko na zderzaku... Teraz to już za późno, ale trzeba było zafoliować przód samochodu. Spalania niskie, po co komu diesel.

Lakiery są ekologiczne, to dlatego :)

 

A co do spalania, diesel ma większy Nm, pali 7x mniej, do tego wytniesz DPFa i każdy somsiad zazdrości, że masz kopciucha który nic nie pali :D

Opublikowano

Jakis czas temu znajomy dostal na testy prasówkę 550xi i mielismy okazje pomierzyć ją na RL.

Co ciekawe zarówno 0-100 jak i 100-200 nie było dużo lepsze niż w większej i cięższej i odrobine słabszej: 750xi G01:

 

Wyniki tutaj:

 

Z lakierami to nie jest tak źle w BMW... byś zobaczył jaka tragedia jest w ferrari czy lambo ;) [ale tu tez zalezy od koloru...]

Niestety pierwsze co trzeba zrobić to okleić przód auta, nie jest to najtańsza operacja ale pomaga zaoszczedzic sobie nerwów...

 

Swoją drogą chętnie bym porównał takie 550i oraz 550d w charakterze daily cara, elastycznosc, wrażenia itp. QuadTurbo w 50d musi robic robotę...

Mialem okazję zmierzć 750xd nowe 400hp na RL, 4.4s do setki i 11.9s 100-200. kozak.

Opublikowano

50d nie robi roboty tylko hałas i smog ;)

Ja jeździłem 750dx i byłem w odróżnieniu od 650ix rozczarowany mocno.

Opublikowano

Panowie, z tym spalaniem to jest tak , do 150-160 ok, ale pózniej to już zaczyna palić. Kosa 69, jak Ty robisz że pali Tobie na trasie 9-10 l ? :roll:

Trasa Gdańsk centrum - W-wa centrum w 2,5 godziny i auto pokazało 16 l na kompie.

Opublikowano
Panowie, z tym spalaniem to jest tak , do 150-160 ok, ale pózniej to już zaczyna palić. Kosa 69, jak Ty robisz że pali Tobie na trasie 9-10 l ? :roll:

Trasa Gdańsk centrum - W-wa centrum w 2,5 godziny i auto pokazało 16 l na kompie.

 

Dla mnie trasa to przemieszczanie się z miasta do innego miasta lub wsi drogą gminną. Pałowania autostradą na sport + 250kmh do tego nie zaliczam :lol:

Sprzedam:

- Przednia nakładka M Performance carbon - BMW G30

- Nakładki lusterek M Performance carbon - BMW G30


Info priv.

Opublikowano
Mnie to też zawsze zastanawia jak to jest, że na forum wszyscy dyskutują ile to auto nie pali przy >200kmh, a jak lecę autostradą 160kmh to wyprzedzam 99.99% aut.
Opublikowano

chyba nie mnie :mrgreen:

 

tak poważnie, to już przestałem patrzeć kompletnie na spalanie

 

Róźnica przy szybkiej jezdzie w trasie 520d/650xi jest na poziomie 10,5 do 15,0 , czyli jakaś 1/3 a auto jest szybsze jakieś 3 razy :8)

Hmmmm
Opublikowano

Wybor bedzie jeszcze trudniejszy jak pojawi sie m550d, quad-turbo, 400 koni, 4,4 do setki i zuzyciu paliwa na poziomie 5.9 litra przy momencie obrotowym jak w ciezarowce (760 Nm)

 

Trudniejszy wybór? Proszę Cię, jak można porównywać M550i z M550d. M w połączeniu z "d" to dla mnie nieporozumienie. Ostatnio w Galerii zaparkowałem koło F10 M550d. Wyglądała zacnie, ale jak przyszedł właściciel i ją odpalił to cały czar prysł, rozległ się taki sam klekot jak przy każdym innym dieslu... Nie sądzę aby to się zmieniło po dołożeniu kolejnej turbiny;) Osiągi robią wrażenie, ale ja nie mógłbym strawić diesla, nawet tak mocnego. Co innego M550i :cool2: Są osiągi na poziomie auta supersportowego i ta kultura pracy silnika, heh, dla mnie mogłoby nie być żadnego audio;) Ale wiem że są tacy, którzy kupują auto za pół miliona, żeby jarać się trybem ECO PRO i rekordami minimalnego spalania, a jeszcze inni hybrydą lub elektrykiem, bo jeździ bezszelestnie choć wygląda jak odmłodzone Daewoo Leganza (przepraszam właścicieli Tesli za to porównanie, cytuje tutaj mojego szefa, zdystansowanego do swojej decyzji zakupowej posiadacza tego wynalazku), co kto lubi;)

Life's too short to drive boring cars!
Opublikowano
Co innego M550i :cool2: Są osiągi na poziomie auta supersportowego...

 

Czyli jakiego? 4.x s 0-100 i ~10s 100-200 to poziom M3 E92 w DKG, duzo gorzej niz M3 F80 ktore do miana auta "supersportowego" to nawet nie aspiruje ;)

550i vs 550d jedyny sensowny argument ktory do mnie trafia to dzwiek silnika ale to trudny wybor, mocno spersonalizowany.

 

Ja bym miał dylemat który wybrać... (gdybym chciał - ponieważ ja się chce przejechać hybrydą i zobaczyć jak się spisuje w codzinnych warunkach :P)

A jak zużycie oleju w nowym 550i? pobiera coś?

Opublikowano

Walduś, się czepiasz. Osiągi na poziomie Ferrari z lat 90/2000.

 

A poza dźwiękiem masz jeszcze dolewanie AdBlue i mniej sportowy charakter, bo używasz dużo mniej obrotów.

Opublikowano
Sorki, nie powinienem tak się wypowiadać, każdy ma swoją filozofię. Wujek wybierze hybrydę, dziadek diesla, a ja tylko benzynę i kropka;) bo lubię wysokie obroty i gang benzyniaka:)
Life's too short to drive boring cars!
Opublikowano
Co innego M550i :cool2: Są osiągi na poziomie auta supersportowego...

 

Czyli jakiego? 4.x s 0-100 i ~10s 100-200 to poziom M3 E92 w DKG, duzo gorzej niz M3 F80 ktore do miana auta "supersportowego" to nawet nie aspiruje ;)

550i vs 550d jedyny sensowny argument ktory do mnie trafia to dzwiek silnika ale to trudny wybor, mocno spersonalizowany.

 

Ja bym miał dylemat który wybrać... (gdybym chciał - ponieważ ja się chce przejechać hybrydą i zobaczyć jak się spisuje w codzinnych warunkach :P)

A jak zużycie oleju w nowym 550i? pobiera coś?

 

 

co ja czytam..jednak chyba bmw mialo racje z dolozeniem literek M do zwyklych wersji. Teraz kazdy mysli ze to auta o osiagach aut supersportowych. Nowa klientela

"We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art" - Chris Bangle

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.