Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Mam mały problem. Pacjent m52b25tu W trakcie jazdy silnik zaczął się dusić wchodzi w obroty max 2500. Zapaliły się kontrolki eml i asc. Zgasiłem auto odpaliłem wszystko ok. Potem po czasie znów to samo. Zostawiłem auto na parkingu wracam po 5h odpalam błędów nie ma ale silnik na biegu jałowym ma 1500 obrotów i nie chce zejść niżej. Spokojnie wróciłem do domu miałem jakieś 40km. Rano odpalam auto wszystko w porządku obroty trzyma moc ma wszystko jest ok. Podpinam się pod kompa i takie błędy wyskoczyły

nr 17-czujnik położenia pedału 1/2

nr. 111- wartości czujnika Pedału Potencjometr 2

nr. 171- Wiarygodność - zawór dławiacy

nr 169- Zawór przepustnicy Faza wyjściowa Cut-off po awarii

numer błędu i wytłumaczenie.

 

Nr błędów i od razu przetłumaczyłem ma jakieś domysły co padło. Obstawiam że elektronika przepustnicy albo czujnik jej położenia. Może brudna przepustnica

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zdecydowanie przepustnica to dobry kierunek, tak jak piszesz zacznij od czyszczenia, często niestety dopiero wymiana rozwiązuje problem.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Na angielskim forum ktoś miał taki sam problem jak ja i pomogło czyszczenie potencjometrów. Kupiłem środek cleanser do czyszczenia potencjometrów. Trochę trzeba rozebrać przepustnicę aby się do nich dostać. Wyjmę przepustnice rozbiorę przeczyszczę i zobaczymy. Z tego co czytałem to częsty to jest problem bmw z silnikiem m52tu.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Bardzo częsty. Oby pomogło, ale to może być krótkotrwała poprawa.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Wycierają się dwie ścieżki w czujniku położenia przepustnicy.Czyszczenie to zabieg mogący pomóc na krótko.Szukaj przepustnicy o małym przebiegu (z takim samym kolorem naklejki)

Pamiętaj o adaptacji po czyszczeniu jak i wymianie.

W inpie uwalony czujnik przepustnicy będzie mieć skoki napięcia w położeniu zerowym a wciskany pedał nie będzie pokazywał płynnego wzrostu napięcia.Od M-54 nie dopasujesz-próbowałem.

Zakup BMW zarejstrowanego w RP to brak wyobrazni,lenistwo lub bezgraniczna naiwność.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.