Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam jakieś spostrzeżenia być może ciekawa historia serwisowa ? Na stronce Vin info pokazuje jedną historię uszkodzeń https://zapodaj.net/7c2fa771ac447.png.html

Wiadomo może co tam było naprawiane ? wartość szkody 1500-2500 Euro to myślicie, że coś poważnego było ?

http://allegro.pl/bmw-e60-530i-i691718513.html

WBANA71090B001545

Edytowane przez krzysiek17
Opublikowano
Ok, od Draya to znaczy mam zamówić raport bo kiedyś napisałem do niego zapytanie na priv to nie odpisał? Bo w ASO pewnie by mi powiedzieli co było naprawiane z historii serwisowej ?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

VIN: WBANA71090B001546

Type code: NA71

Model: 530I (EUR)

E-F-R series: E60

Series: 5

Type: LIM

Steering: LL

Doors: 4

Engine: M54

Displacement: 3.00

Power: 170 (231 hp)

Drive: HECK

Transmission: MECH

Paint code: 354 - TITANSILBER METALLIC

Upholstery code: LCSW - LEDER DAKOTA/SCH

Prod.date: 2003-08-27

S8SA Navigation access request,country-spec.

S8SB Telematics access request,country-spec.

S8SC Telematics access request,country-spec.

S8SP Control unit CO2

S217 Active steering

S226 Sports suspension settings

S423 Floor mats, velours

S428 Warning triangle and first aid kit

S431 Interior rear-view mirror with auto dip

S494 Seat heating driver/passenger

S502 Headlight cleaning system

S508 Park Distance Control (PDC)

S522 Xenon Light

S540 Cruise control

S548 Kilometre speedo

S589 BMW LA wheel, star spoke 122

S606 Navigation system Business

S698 Area-Code 2 for DVD

S785 White direction indicator lights

L801 NATIONAL VERSION GERMANY

S851 Language version German

S863 Dealer List Europe

S879 Operating instructions German

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Dzięki ale takie pidstawowe informacje to uzyskałem na stronce vin info za 30zł :) Zamówiłem raport z tej stronki od Draya i czekam teraz na raort.
Opublikowano

Akurat byłem ciekaw tego uszkodzenia i myślałem że będzie coś więcej napisane niż kwota.

No ogólnie to ze 100zł wydałem już na te raporty

Opublikowano

W sumie to z tego raportu od Dray'a nic ciekawego się nie dowiedziałem bo uszkodzenie było w 2015 a historia serwisowa kończy się w 2014 r, Jak go sprawdzałem czujnikiem to wszędzie niby jedna warstwa lakieru i reflektory z przodu oryginalne i stan całkiem wporządku, te 1500-2500 euro to co to mogło być, jakieś uderzenie i naprawa karoserii czy raczej np pęknięta szyba?

Bo to jest koszt naprawy w aso czy raczej cena uśredniona i biorąc pod uwagę ceny oraz stawki niemieckie to na nasze ile by to wyniosło, z 5 tyś zł czy więcej?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jeżeli po raporcie Draya wszystko jest ok, to naprawa o której wspominasz raczej nie powinna negatywnie wpłynąć na chęć zakupu.
Opublikowano

Napisałem do niego o więcej info na temat tej naprawy i Dray mi odpisał:

"Witam

ZakupiĹ Pan historiÄ serwisowÄ pojazdu. Niestety ta naprawa musiaĹa byÄ dokonana poza ASO."

Czyli w sumie nic się nie wyjaśniło wiem jedynie że zostało to zrobione poza ASO ale co było robione to nadal nie wiadomo. Myślałem że ma większą bazę danych na temat auta niż aso, jak bym widział że tylko to mi powie to bym za free podjechał do aso bo z tego co się oriętowałem sprawdzenie nic nie kosztuje jedynie jak coś to wydrukowanie 200 zł

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Źle odbierasz to co napisał Dray. Skoro nie ma nic szczególnego to tylko się cieszyć. Dray pomógł wielu osobom i to co robi i pokazuje naprawdę ma sens. Wie więcej niż ASO, a jeżeli w twoim przypadku jest inaczej to tylko się cieszyć.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

To nie jest tak, że da się rozwikłać historię każdego samochodu od początku do końca.

Napisałeś do mnie z pretensjami, że nie otrzymałeś szczegółowych informacji o szkodzie. Otóż nie zawsze są dostępne zdjęcia, czy opis uszkodzeń, nie zawsze samochód był naprawiany w ASO.

 

Przekazałem wszystko co udało mi się zgromadzić, otrzymałeś wszystkie wizyty odnotowane w ASO wraz z opisem.

 

Jeśli masz pytania/wątpliwości - dzwoń (w opisie na stronie wyraźnie pisze o darmowej konsultacji telefonicznej).

Naprawdę nie da się odpisywać każdemu szczegółowo.

 

 

Od siebie mogę Ci dodać że:

- byłem u tego sprzedawcy już wiele razy i kupiłem 3 lub 4 samochody

- handluje praktycznie wyłącznie M54 więc ma o nich pojęcie

- samochody są ładnie spolerowane i wyczyszczone

- obsługa na wysokim poziomie, podobnie jak i kultura osobista

- nigdy nie spotkałem tam przysłowiowej miny, jak w każdym innym samochodzie na rynku było coś do zrobienia i raz trafił się egzemplarz po korekcie

 

Zwróć uwagę na aktywny układ kierowniczy który występuje w tym samochodzie. Nawet w historii widać że już z nim walczyli.

Widoczne oznaki zużycia to zazwyczaj lekkie puknięcia na kierownicy szczególnie przy manewrowaniu i małych prędkościach.

Koszt nowej przekładni to 13.000zł Regeneracji nie ma, nawet jak się ktoś podejmie to zazwyczaj rezygnuje.

Niedawno pojawiły się przekładnie poza ASO za około 7.000zł

 

Ceny części w niemieckim ASO bywają niższe niż u nas, robocizna wcale nie jest dużo droższa.

 

4000 EUR / 16.000 PLN = wymiana zderzaka, wymiana jednej lampy + lakierowanie błotnika lub maski i zderzaka.

Do tego jakiś plasticzek, czujnik PDC za 800zł...

 

Na tyle to wystarczy w PL czy DE.

Opublikowano (edytowane)
A naprawa była szacowana w granicach 1500- 2500 euro więc do 10k zł. więc trochę mniejszy zakres napraw by był chyba, że to jest zakres uśredniony a ty podałeś 4k euro bo tyle by trzeba było zapłacić w aso ? Edytowane przez krzysiek17
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Podam CI przykład naprawy za 9.500 zł w polskim ASO dotyczący E60 z przed miesiąca.

 

- wymiana zderzaka przedniego

- wymiana 1 czujnika parkowania

- nowa osłona pod silnik

- nowa klapka pod korkiem spustowym oleju

- nowa osłona pod samochodem z prawej strony

- lakierowanie zderzaka

- lakierowanie maski

- kilka drobnych plastików

Opublikowano
To nie jest tak, że da się rozwikłać historię każdego samochodu od początku do końca.

Napisałeś do mnie z pretensjami, że nie otrzymałeś szczegółowych informacji o szkodzie. Otóż nie zawsze są dostępne zdjęcia, czy opis uszkodzeń, nie zawsze samochód był naprawiany w ASO.

 

Przekazałem wszystko co udało mi się zgromadzić, otrzymałeś wszystkie wizyty odnotowane w ASO wraz z opisem.

 

Jeśli masz pytania/wątpliwości - dzwoń (w opisie na stronie wyraźnie pisze o darmowej konsultacji telefonicznej).

Naprawdę nie da się odpisywać każdemu szczegółowo.

 

 

Od siebie mogę Ci dodać że:

- byłem u tego sprzedawcy już wiele razy i kupiłem 3 lub 4 samochody

- handluje praktycznie wyłącznie M54 więc ma o nich pojęcie

- samochody są ładnie spolerowane i wyczyszczone

- obsługa na wysokim poziomie, podobnie jak i kultura osobista

- nigdy nie spotkałem tam przysłowiowej miny, jak w każdym innym samochodzie na rynku było coś do zrobienia i raz trafił się egzemplarz po korekcie

 

Zwróć uwagę na aktywny układ kierowniczy który występuje w tym samochodzie. Nawet w historii widać że już z nim walczyli.

Widoczne oznaki zużycia to zazwyczaj lekkie puknięcia na kierownicy szczególnie przy manewrowaniu i małych prędkościach.

Koszt nowej przekładni to 13.000zł Regeneracji nie ma, nawet jak się ktoś podejmie to zazwyczaj rezygnuje.

Niedawno pojawiły się przekładnie poza ASO za około 7.000zł

 

Ceny części w niemieckim ASO bywają niższe niż u nas, robocizna wcale nie jest dużo droższa.

 

4000 EUR / 16.000 PLN = wymiana zderzaka, wymiana jednej lampy + lakierowanie błotnika lub maski i zderzaka.

Do tego jakiś plasticzek, czujnik PDC za 800zł...

 

Na tyle to wystarczy w PL czy DE.

po jakim mniej więcej przebiegu pada taka przekłądnia? czy nie ma reguły(raz 100 raz 300tys)

Opublikowano

To Dray okiem fachowca jak doradzisz, kupować czy raczej odradzasz zakup ? :)

Bo tak jak już wcześniej pisałem na oględzinach nie było się do czego przyczepić, lakier oryginał choć to dziwne przy jakiejś naprawie no i posprawdzałem korozję , odkręcanie drzwi i nic nie zauważyłem, zderzaki ładnie spasowane.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Miernik nie pokazuje oryginalności lakieru tylko grubość powłoki. Po założeniu nowego elementu i polakierowaniu z głową tylko wprawne oko to wychwyci.

 

E60 530i jest jak na lekarstwo. Masa ludzi ich szuka a wybór niewielki.

 

Myślę że nie będzie miny, tak jak wspomniałem ma przyzwoite samochody. Ale nie można oczekiwać ideału bo takich nie ma w tej cenie.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Miernik nie pokazuje oryginalności lakieru tylko grubość powłoki. Po założeniu nowego elementu i polakierowaniu z głową tylko wprawne oko to wychwyci.

Święte słowa...

 

E60 530i jest jak na lekarstwo. Masa ludzi ich szuka a wybór niewielki.

A E60 530i z M54 to w szczególności...

 

Ale nie można oczekiwać ideału bo takich nie ma w tej cenie.

Amen.

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.