Skocz do zawartości

730i Kreci ale nie odpala - brak napięcia na pompie paliwa.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie!

Jestem zarowno nowy na forum jak i nowym wlascicielem swojego pierwszego BMW :)

Od paru dni BMW się na mnie gniewa i nie odpala.

Myslalem ze to pompa-filtr ale nie, tak łatwo być nie może...

 

Do tej pory sprawdzilem:

-pompa paliwa po podlaczeniu do 12 V dziala

-brak napiecia na pinach od zasilania pompy

-plywak działa

-bezpiecznik ok (tam.tez brak napiecia)

-usilnie namierzalem przekaznik i wyszlo ze ma.on.sie znajdowac po prawej stronie przy kielichu (od pasazera).

Sa dwa bialy i pomaranczowy. Z info znalezionych w sieci wynika.ze.to.ten pomaranczowy (od.zewnetrznej strony)

Ponieważ po.drugiej stronie jest kilka takich to podnienilem i co? Nic! Btw mam wrazenie.ze nie.klika.przy zaplonie jakiego bym nie wsadzil...

-robilem hard reset wg. zalecen z forum i tez nic...

-benzyna jest jak coś

-myslalem ze moze.imo bo mam.takiego sticka przy kluczyku

Ale.ten.rozlacza zaplon,.chyba.ze pompe.tez?

 

 

Czy ma.ktos.jakis.pomysl?

Silnik 3.0 188km

 

Dodam.jeszcze.ze problem poprzedzila nierowna praca silnika na postoju - wyjechalem na przejzadzke i po ok 70km co.swiatla/postój dostawal takich wzdęć ze prawie zgasł 500obr i potem za 20s.znowu a w.międzyczasie pracowal ok.

Po zgaszeniu i 30min.postoju juz nie.chcial palic po 4 razach zagadal i tego.dnia. jeszcze gasilem ze 3 razy i tak samo...

Na drugi dzien az do dzis nie pali wogole.

Opublikowano

Przperaszam za poprzedniego posta gdzie było wiele kropek i innych błędów ale pisałem z telefonu z uszkodzonym ekranem...

Czy jest ktos w stanie pomóc doradzić? Sprawdziłem pompę na krótko

tam gdzie jest przekaźnik zawierając + i zaczęła kręcić a przekaźnik tez jest Ok...

 

 

Coś ja rozłącza ale co?

  • 5 tygodni później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Sprawdzałeś ciśnienie paliwa?

Dla przypomnienia, na pompie pojawia się napięcie dopiero w momencie kręcenia rozrusznikiem, nie wcześniej.

 

Możliwe, że masz uszkodzony regulator ciśnienia paliwa. Jest on na listwie wtryskowej od strony chłodnicy.

Ściągnij z niego wężyk podciśnieniowy i powąchaj czy w wężyku czuć benzynę.

Jeżeli tak, to membrana w regulatorze jest uszkodzona i przepuszcza paliwo, co powoduje spadek ciśnienia na listwie i kłopoty z nierówną pracą i nieodpalaniem.

pzdr

yaz

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.