Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

"Jeden z najlepszych i bezawaryjnych silników" :lol:

 

VIN: WBAWA71020JT26873

Type code: WA71

Model: 320I OL (EUR)

E-F-R series: E92

Series: 3

Type: COUPE

Steering: LL

Doors: 2

Engine: N43

Displacement: 2.00

Power: 125 (170 hp)

Drive: HECK

Transmission: AUT

Paint code: 668 - SCHWARZ 2

Upholstery code: ALAT - STOFF FLUID/ANTH

Prod.date: 2008-01-22

S1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES

S1CB ACEA / CO2 scope

S1CD Brake Energy Regeneration

S4BZ Interior trim finishers Titanium light

S8SP Control unit COP

S205 Automatic transmission

S249 Multifunction f steering wheel

S255 Sports leather steering wheel

S302 Alarm system

S313 Fold-in outside mirror

S320 Deleted, model lettering

S322 Comfort access

S441 Smoker package

S502 Headlight cleaning system

S520 Fog lights

S521 Rain sensor

S522 Xenon Light

S524 Adaptive Headlights

S534 Automatic air conditioning

S540 Cruise control

S548 Kilometre speedo

S563 Light package

S644 Preparation f mobile phone w Bluetooth

S663 Radio BMW Professional

S845 Acoustic fasten seat belt reminder

S855 Language version, Italian

S863 Dealer List Europe

S877 Omission of non-combined operation

S884 Operating instructions, Italian

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
"Jeden z najlepszych i bezawaryjnych silników" :lol:

 

Heh, komentarz bardzo wymowny.

 

To miało by być moje pierwsze BMW, dlatego bardzo proszę o pomoc. Szukam auta nieoczywistego, stąd E92. Jak na moje skromne możliwości, kosztuje dużo pieniędzy, które odkładałem i dlatego poważnie zastanawiam się, czy jest sens się pakować w ten samochód, żeby nie zjadły mnie koszty napraw i eksploatacji. Czytałem o tych podstawowych problemach modelu - cewki, wtryski, napinacz. Z tego co też wyczytałem, to skrzynia chyba jest dość trwała? Ile na starcie należało by przeznaczyć, żeby doprowadzić go do względnego porządku (zakładam tylko mechanikę - blacharka, lakier itp. to sprawa drugorzędna)?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Skrzynia jest trwała, ale olej z filtrem warto wymienić, szczególnie jak auto ma być na dłużej. 4-5k przy dobrym stanie wystarczy (zawsze coś wyjdzie), jeżeli jest problem z wtryskiwaczami to często dopiero wymiana na 4 nowe rozwiązuje sprawę a to już ok 5k, trzeba mieć tego świadomość.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

maniek21112 z tego co czytałem o wtryskach i cewkach to mogą paść w każdej chwili i tutaj nie ma już reguły? Czy ewentualnie serwis będzie mógł mi coś powiedzieć na temat ich stanu i przewidywanego czasu życia, czy to raczej niesprawdzalne?

 

Zakładając, że przebieg auta jest realny - czy w okolicach tych 110 tys. trzeba nastawić się na jakieś awarie albo przymusowe wymiany (poza standardową eksploatacją oczywiście)?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie ma reguły, może to być 50kkm jak i 150kkm, trzeba podpiąć pod komputer i sprawdzić. Standardowa eksploatacji i to co wyjdzie podczas sprawdzania auta, oczywiście odpowiednim programem.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
piotr2569 a gdzie można taką historię sprawdzić? Zamówiłem sobie raport dotyczący przebiegu, ale nie wiem nic więcej o historii tego auta.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

To miało by być moje pierwsze BMW, dlatego bardzo proszę o pomoc. Szukam auta nieoczywistego, stąd E92. Jak na moje skromne możliwości, kosztuje dużo pieniędzy, które odkładałem i dlatego poważnie zastanawiam się, czy jest sens się pakować w ten samochód, żeby nie zjadły mnie koszty napraw i eksploatacji. Czytałem o tych podstawowych problemach modelu - cewki, wtryski, napinacz. Z tego co też wyczytałem, to skrzynia chyba jest dość trwała? Ile na starcie należało by przeznaczyć, żeby doprowadzić go do względnego porządku (zakładam tylko mechanikę - blacharka, lakier itp. to sprawa drugorzędna)?

Szukasz auta dobrego ? - to uważaj na włoszki, nie mówię, że złe, mówię, że wzmóż ostrożność.

Raport u Draya z www_bimmer-check_com to naprawdę dobry pomysł...

 

PS.

Masz skromne możliwości finansowe - rozumiem - niestety E92 to grząski grunt (a mówiąc wprost to niemal sama woda), drogie sztuki są trudne do kupienia, a co dopiero tanie...

Może zmiana wersji nadwoziowej / silnikowej / modelowej lub wprost zmiana bandery :?:

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Opublikowano

Oczywiście mam świadomość, że na auta z Włoch należy uważać, niemniej jednak dziękuję za zwrócenie uwagi.

 

E90 wydawało się bardzo dobrym wyborem, ale po wpisach kolegów i lekturze forum mam co do niego coraz większe wątpliwości. Z drugiej strony, jak słusznie napisał któryś z użytkowników, na forum nikt nie wchodzi po to, żeby pisać "moje BMW działa super i nie mam z nim żadnych problemów", a raczej aby opisywać i szukać rozwiązań problemów, stąd taki negatywny obraz auta. Problem w tym, że do 40 tys. trudno jest znaleźć sensowny samochód z benzynowym silnikiem, min. 2008, z mocą na poziomie powyżej 160 KM, nie kombi. Grupa VAG - ciągłe problemy z silnikami TSI/TFSI, a tutaj widziałem potencjalny zakup. Alfa? Albo Giulietta 1.75 tbi, której projekt wnętrza jest przeciętny, albo piękna Brera, ale 2.2 JTS, na który powszechnie się narzeka. Civic Type R - bardzo mało egzemplarzy. Francuzy jakoś mnie nie przekonują do siebie (patrzyłem ewentualnie na Lagunę III Coupe), podobnie Ford z Oplem. Cytując klasyka - jak żyć? ;)

Opublikowano
E90/91, a E92 to podobny poziom bezawaryjności/awaryjności. Kwestia poprzednich właścicieli i czasami silnika. Może warto zastanowić się na ograniczeniem rocznika, z czego ono wynika i dlatego akurat takie? W przypadku BMW (jak i wielu innych marek) rocznik jest mniej istotny aniżeli stan techniczny. Zdarzają się E90/91 z 2006 roku kosztujące 20.000 PLN jak i 40.000 PLN. Nie ma tutaj reguły i może warto zastanowić się czy nie kupić starsze, ale bardziej zadbane.
Opublikowano

Rocznik to moje założenie. Sprzedałem auto niewiele starsze i chciałbym raczej iść do przodu i zmienić na nowsze.

Obejrzałem sobie ten egzemplarz, muszę powiedzieć, że jest na prawdę w fajnym stanie, a właściciel o niego zadbał. Twierdzi, że auto nie było rozbite, nie ma niestety dokumentów auta (z czasów przed Polską). Czujnik lakieru nie pokazał żadnych anomalii poza dołem drzwi kierowcy, które jak przyznał sprzedający, polakierował. Oczywiście na klamce resztki tego gumowego pokrycia (zaczyna też schodzić z kierownicy), rączka pasażera trochę podniszczona no i co najdziwniejsze - uszkodzony fotel kierowcy (co sugerowało by większy przebieg). Propozycja Wydaje się ciekawa.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.