Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Panowie, tak dla jasności. Nie widzi mi się wydawać kasy na marne :D . termostat z otwarciem 92 st. będzie pasował do mojego silnika M52 B25 TU i to powinno pomóc w zbiciu temperatury?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
zakładamy że ten termostat jest sprawny, tylko ma wysoką temp. otwarcia, to jak kupisz drugi taki sam, to czego można się spodziewać?, uciekaj z tą temperaturą na dół ile się da, silnik mniej się poci, charakterystyka oleju dłużej trzyma, poza tym jeżeli auto ma nalatane grubo ponad 300, poprawia się sprawność głowicy (głównie jej szklanek-zużycie) samochód po uruchomieniu nie gra jak fortepian, i jedną rzecz jeszcze zauważyłem, to korekcje cylindrów się mocno stabilizują. Poczekaj chwilę popatrzę za tym termostatem..
Opublikowano
Nie wiem dlaczego, ale tak jest.

 

Jak się ogarnę z wszystkim podjadę do Ciebie na kompa, sam zobaczysz :)

 

A czy czasem visco nie spina Ci za szybko?? Bo identyczną sytuację mam u Siebie, termostat na 92'C a temperatura wyświetlana w testach to 86-87'C gdzie na poprzednim silniku B25 było 92-93'C. Chyba przy swapie moje visco dostało w głowę, bo wcześniej było ok a teraz przy tych 86-87'C słyszę że huczy

Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Raczej nie.

 

W poprzedniej jak mi się wisko spięło raz tak zostało, więc wiem jak uwalone działa - jak odrzutowiec :mrgreen:

Ostatnio po Krakowie miałem okazję śmigać w największe upały - ponad 30 stopni, z załączoną klimą i wtedy faktycznie było słychać przy ruszaniu, ale też jak tylko ruszyłem to po chwili sie już wyłączało.

 

Chłodnicę - jak pisałem - mam nową jakąś polską, a termos sam wymieniłem na Wahlera, więc wszystko oprócz pompy wody i wisko, które wydaje się, że działa dobrze jest nowe, łącznie z płynem ori-ASO-BMW z koncentratu.

 

Kupując termostat sam myslałem, żeby wrzucić od M52 z niższą temperaturą, bo te 112-115 mnie przerażało, ale taka temperatura jaką teraz mam chyba jest ok. Co by się nie działo, nawet w korkach, jak i przy 170km/h przy 30 stopniach trzyma poniżej 90'.

Naczytałem się o V8 i podmianach temostatu z niższą temperaturą, więc nisko, chyba znaczy dobrze, ważne tylko żeby nie za nisko, bo niedogrzany to też źle.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.