Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Masz instrukcje obrazkowa jak podłączyć w mały obieg silnika.

 

podłączyć umiem, bo sam montowałem w moich poprzednich samochodach, ale ten silnik jest specyficzny pod względem chłodzenia, z tego co wiem, wiec chcę się upewnić czy poprostu w mały obieg, obojętnie gdzie ?

Opublikowano

A mozesz kolego zdradzić, po co Ci to ustrojstwo?

Czyzbys chcial dogrzać silnik do 96st, bo obecnie masz w trybie "high mode+mapped", które trzyma przy 80°?

 

Zajedziesz szybko pompę w takim rozwiązaniu

Opublikowano
Na zimę, auto stoi na zewnątrz, rano załączam to ustrojstwo godzinkę przed wyjazdem i odpalam auto z ciepłym silnikiem około 45 stopni. I żywotność silnika i komfort cieplny w środku. traxik a jeszcze tak z ciekawości, czy da się zobaczyć w jakim trybie samochód obecnie pracuje ? czy jest to normal czy też High mode ?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Hmm, kurde myślałem, że to jakieś magiczne ustrojstwo ale w życiu bym nie wpadł na pomysł, żeby montować w aucie coś takiego. :duh: Żeby to uruchomić trzeba latać z kablami ~230V na mrozie, grzebać pod maską itd. Gdzie tu sens, jeszcze na godzinę przed wyjazdem, czyli co w piżamie po wyjściu z łóżka czy z mokra głową po prysznicu? :lol: No ale jak ktoś lubi. :norty:
Opublikowano
BAx hahahaha rozbawiłeś mnie, ale fakt nie wyjaśniłem do końca, jest coś takiego jak sterownik czasowy w którym ustawiasz godzinę załączenia i wyłączenia prądu, ja mam godziny pracy stałe więc od poniedziałku do piątku wstaję o tej samej porze i wyjeżdżam też o tej samej porze, więc cała czynność to zaparkowanie auta i podłącznie wtyczki którą mam wyprowadzoną z przodu w okolicy wlotu powietrza. Więc nie ma pidżamy nie ma rozwijania kabli na mrozie i wstawania godzinę wcześniej ;) chyba że ktoś chce :D
  • Członkowie klubu
Opublikowano
Nie wiem skąd taka niechęć do tego urządzenia. Jeśli to rzeczywiście spełnia swoją funkcję, to chętnie bym to zamontował. Myślę, że dla kogoś kto trzyma samochód w nieogrzewanym garażu, czy pod wiatą pod domem, to jest to spoko rozwiązanie, a nie dla mieszkających w bloku.
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witam chciałbym jednak zamontować ten podgrzewacz silnika. 2 konkretne pytania:

1. jaki jest kierunek przepływu w tym wężu:

71b138cec841f5ccmed.jpg

oraz jaka jest średnica wewnętrzna tego węża,

2. czy na nie zapalonym silniku występuje swobodny przepływ przez układ nagrzewnicy kabiny? Mam tutaj na myśli zawór który znajduje się za zbiorniczkiem płynu wspomagania.

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Kolejne pytanie, może ktoś wreszcie mi coś podpowie ;)

Zawór Nr 4 na schemacie:

http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/923/nOIcaO.jpg

 

W jakiej pozycji jest na wyłączonym silniku ?

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano (edytowane)

OK. podgrzewacz zamontowany, najpierw odpowiem na swoje pytanie, zawór Nr 4 - normalnie jest otwarty. Podgrzewacz został zamontowany na przewodzie Nr 5 pod chłodnicą. Pracuje idealnie :)

f05935b6d20cb374.jpg

a206e0f7df7b420e.jpg

Edytowane przez PanDell
  • Członkowie klubu
Opublikowano

Fajnie że udało Ci się to ogarnąć. Może za jakiś czas zamontuję to u siebie, ale póki co nie mam dostępu do prądu na parkingu.

Popraw zdjęcia bo nie otwierają się.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja widzę foty :roll:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Członkowie klubu
Opublikowano
widzę ale jako miniatury, nie powiększają się po kliknięciu, nie wiem może u mnie coś z przeglądarką jest nie tak
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Aaa tego nie sprawdzałem :lol: fakt foty malutkie :oops:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Czesc

 

Mam pare pytan bo tez mysle nad tym rozwiazaniem.

 

- jakiej mocy masz ten podgrzewacz?

- ile czasu grzejesz przed uruchomieniem silnika?

- czy szybko po odpaleniu auta leci cieple powietrze z nawiewow?

 

Obecnie mam elektryczna „farelke” z DEFy wraz z cala instalacja, auto cieple, szyby odmrozone, ale denerwuje mnie dlugie czekanie na cieple powietrze z nawiewow i przez to ponowne wychladzanie calego auta.

 

Pozdrawiam

Opublikowano
Czesc

 

Mam pare pytan bo tez mysle nad tym rozwiazaniem.

 

- jakiej mocy masz ten podgrzewacz?

- ile czasu grzejesz przed uruchomieniem silnika?

- czy szybko po odpaleniu auta leci cieple powietrze z nawiewow?

 

Obecnie mam elektryczna „farelke” z DEFy wraz z cala instalacja, auto cieple, szyby odmrozone, ale denerwuje mnie dlugie czekanie na cieple powietrze z nawiewow i przez to ponowne wychladzanie calego auta.

 

Pozdrawiam

Cześć, wydaje mi się, że masz ten sam problem, który mam ja lub inni użytkownicy silnika N52. Moc grzałki 1500 W, czas 45 min temperatura cieczy około 30 st. C (przy -3) a mimo to wiele chłodem, dopiero po osiągnięciu temperatury roboczej zaczyna wiać ciepłym. Dodatkowo na innym wątku ktoś pisał, że ma N52 i temperaturę 50 st. C silnik uzyskuje bardzo szybko ale potem długo się nagrzewa, u mnie też jest podobnie. Więc albo gdzieś jest problem w obwodzie ogrzewania, sterowanie grzaniem, zawór otwierający obieg cieczy na nagrzewnicę, sama nagrzewnica nie wiem, będę chciał dojść do tego gdzie leży problem bo mnie to też denerwuje.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.