Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jaki przebieg od ostatniej regeneracji? Czy złapał jakieś błędy?

 


Gdzie mogę odczytać przebieg od ostatniej regeneracji? Jak narazie mam darmową wersję programu

Opublikowano
ZTCW w N47 nie ma czujnika ciśnienia oleju, jest tylko sprawdzacz czy ciśnienie jest.

 

U mnie w M57N też nie mogę tej opcji zaznaczyć. Też nie ma czujnika ciśnienia ?

Opublikowano

Jaki przebieg od ostatniej regeneracji? Czy złapał jakieś błędy?

 


Gdzie mogę odczytać przebieg od ostatniej regeneracji? Jak narazie mam darmową wersję programu

 

Chyba w Lite nie ma tej opcji.

Opublikowano
A czy przy wymuszeniu regeneracji z poziomu programu powinienem dostać jakiś komunikat? Robię - regeneracja, potwierdzam że ma ignorować błędy i tyle, żadnych oznak że podczas jazdy że auto zaczęło coś robić. Dodatkowo zrywa mi połączenie z adapterem po chwili jazdy, proszę o podpowiedź
Opublikowano
Jak klikasz 'Regeneracja' to powinien pojawić się napis 'Wysyłanie żądania... OK', następnie Przy 'Reg. zaplanowana' pojawi się zielony ptaszek, a gdy proces się rozpocznie ptaszek pojawi się przy 'Reg. Aktywna.' Zrywanie połączenia to raczej problem adaptera. Jaki to adapter?

 

Mam iCar PRO WiFi ELM327 Vgate, natomiast po wybraniu regeneracja i zgodzie na omijanie błędów nic więcej się nie dzieje, nie pokazuje się też zielony ptaszek, wraca po prostu do DPF monitor i obok reg. zaplanowana i reg. aktywna są X'y :?

Opublikowano

Temperatura powyżej 75'C, paliwo w zbiorniku powyżej 10L, prędkość powyżej 60km/h


Czy powyższe warunki masz spełnione?

e61 530dA >> spacer.png

 

Opublikowano
Jeśli ciśnienie wsteczne na postoju się waha - w ciągu paru sekund skacze z 6mbar, 8mbar, 12 bar itd to czujnik do wymiany? Dodam że czasem wyskoczy błąd czujnika ciśnienia spalin.
Opublikowano
U mnie też czasami skacze ale błędu żadnego nie wywala. Jest jeszcze coś po wypaleniu dpf sadza schodzi niemal do 0 kasuje licznik od ostatniej regeneracji ale ptaszek zielony przy zaplanowanej nie gaśnie pomimo iż sadzy jest poniżej 24 gram. Dopiero jak zgasze silnik i doczekam chwilę ptaszek zielony gaśnie i zmienia się na x
Opublikowano

Mam pytanie do was lub do autora aplikacji.

Zakupilem kabel viaken do polaczenia poprzez otg w samsungu s9 i mam problem nie moge sie polaczyc.

Auto to e91 2.0d 2006rok przewod viaken z przelacznikiem na pin 7 i 7+8.

Prosze o pomoc

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ustawiasz w opcjach

USB

OBD K+D-Can

i D-Can lub KWP spróbuj oba jeden powinien zadziałać z kablem.

Opublikowano

Witam nie chce zaśmiecać tematu bo napisałem już do autora postu ale zależy mi na czasie a wiadomość dalej w folderze "do wysłania" więc wrzucę i tutaj może ktoś będzie w stanie mi pomóc bo w ciągu godziny przeleciałem raptem 25stron.......... więc cytuje



Witam pisze bo kupiłem wczoraj Twoja aplikację btool expert i próbowałem się dzisiaj połączyć z autem za pomocą adaptera bluetooth Viecar 2.0 pożyczonym od kolegi i niestety przy próbie połączenia nie umie wykryć ECU a jak ustawie sam na N46 2.0 petrol to wyskakuje błąd połączenia.... I nie wiem czy to wina adaptera który kolega używa przy swoim oplu i normalnie działa czy może ja coś źle robię? Próbowałem łączyć przez d-can później kwp2000 zaznaczyłem kwp2000 ATWM i nadal te same błędy albo nie rozpoznaje ECU albo jak wybiorę sam nie może się połączyć.... jestes w stanie jakos pomoc coa doradzic czy moze mam jechac kupic jakis inny adapter ? Mieszkam w niemczech na miejscu moge kupic dzisiaj prawdopodobnie jakis BerryKing 130zl/ OBD2U 150zl/ Vgate iCar 2 200zl i trochę nie widzi mi się wyrzucić 50€ na drogę jeśli to np wina nie obsługiwanego silnika.... moje auto to bmw e90 320i 2006 150KM automat N46B20BA

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Opel z tego co zauważyłem to łączy się z każdym badziewiem. Mam jnterfejs no name chiński za nie całe 20 zł. Podłączałem go do wielu aut grupy VW i BMW i ostatecznie sprezentowałem go koledze od OPLA, bo tylko z tym się łączył. Wiekszośc poleca CARISTE. Na amazonie masz ja za koło 30 eurasów już przesyłką. Czasami jest promka to można taniej wyrwac.

A co zmianę ustawień w BTOOL wychodzisz z apki? Mam dwa auta które działają na zupełnie innych protokołach. Jak przechodzę z jednego auta do drugiego to po przedstawieniu ustawień, musze zamknąć apkę i odpalić od nowa, żeby się połączyła.

Opublikowano
Opel z tego co zauważyłem to łączy się z każdym badziewiem. Mam jnterfejs no name chiński za nie całe 20 zł. Podłączałem go do wielu aut grupy VW i BMW i ostatecznie sprezentowałem go koledze od OPLA, bo tylko z tym się łączył. Wiekszośc poleca CARISTE. Na amazonie masz ja za koło 30 eurasów już przesyłką. Czasami jest promka to można taniej wyrwac.

A co zmianę ustawień w BTOOL wychodzisz z apki? Mam dwa auta które działają na zupełnie innych protokołach. Jak przechodzę z jednego auta do drugiego to po przedstawieniu ustawień, musze zamknąć apkę i odpalić od nowa, żeby się połączyła.

 

Hmmmmm pójdę jeszcze raz i spróbuje bo nie wychodziłem z apki po zmianie parametrów łączenia.... czekam do 10 aż mi otworzą Media Markt bo podobno tam dostane na miejscu carista ale teraz lecę sprawdzić jeszcze raz Dzięki!

Opublikowano

Czy jesli programm pokazuje problem na 1 cylindrze to jest tak w rzeczywistości?

Ponoć inpa nielegalna potrafi przeklamywac.

Opublikowano
Mam kabel Viaken ale strasznie niewygodne rozwiązanie, zamierzam kupić adapter Carista. Na amazonie jest w cenie 19,99$ co daje niecałe 80zł (w pl 120zł). Czy taki adapter może być ciągle wpięty w obd? Byłoby to bardzo wygodne żeby podglądać np. dpf, wystarczy włączył Btool w każdej chwili kiedy się chce i wszystko wiadomo.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie może być wpięty cały czas bo przez to moduły się nie uśpią i wyładuje się akumulator, chyba że zakupisz taki który automatycznie po czasie się wyłącza lub z przyciskiem on/off.
Opublikowano

Czy ktoś może napisać jakie ma temperatury płynu/oleju przy jeździe miejskiej oraz przy jeździe ze stałą prędkością > 100km/h ?

Jak śmigam po mieście to mam w granicach 92-95. Jak wyskoczę na trasę i jadę ze stałą prędkością powyżej 100km/h to temperatura rośnie mi do 99-100.

Pacjent to e91 320 ed 163km. Nigdzie nie mogę znaleźć informacji o zakresie temperatur. Niby dla diesla powinna być w okolicach 90-95, ale wyczytałem gdzieś, że ostatnio BMW podniosła temperaturę do 100.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Mój poprzedni M47 nigdy nie przekroczył 95 st. na dobrych termostatach nawet przy pałowaniu 220 kmh+. W 335d tylko po zatrzymaniu silnika temperatura chwilowo wzrasta do 95-98 st. jak jest ciepło. Temperatura oleju pokazywana na kompie jest taka sama.
3A0jS9b.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.